American Express vraagbaak
Hij knipperd (monitor ) als ik in de video opties ga bij Voodoo2 bij configuratie scherm
Maar bij Counterstrike loopt hij meteen vast
Heb je al eens geprobeerd om de monitor op de andere kaart aan te sluiten? Kaarten omwisselen? Drivers opnieuw installeren, directx opnieuw (welke versie gebruik je?), kaarten in andere sloten, irq's controleren enz...
Meer info please.
Meer info please.
Sli zit standaard in de drivers.
Misschien heb je een irq conflict, dan moet je ff proberen om je kaarten in andere pc sloten te doen.
Suc6
Misschien heb je een irq conflict, dan moet je ff proberen om je kaarten in andere pc sloten te doen.
Suc6
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
wel het SLI kabeltje gebruikt?
(je weet het niet
)
(je weet het niet
Voodoo kaarten gebruiken geen IRQ'sOp dinsdag 11 september 2001 11:08 schreef RmanX het volgende:
Suc6
Op dinsdag 11 september 2001 11:11 schreef PROnline het volgende:
[..]
Voodoo kaarten gebruiken geen ICQ's
edit:
Oh je hebt het al weggehaald
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Precies, je moet intern een kabeltje aansluiten met elkaar, dan nog de externe monitor doorluskabeltjes OOK doorkoppelen. Met m'n Diamond 2x Voodoo2 merkt het vanzelf op dat er dan 2 erin zitten met dezelfde drivers.
Procedure:
- eerst 1 voodookaart installen. Rebooten
- dan 2e voodookaart installen.
NIET alletwee al erin zetten. Ging bij mij niet goed iig.
suc6
Procedure:
- eerst 1 voodookaart installen. Rebooten
- dan 2e voodookaart installen.
NIET alletwee al erin zetten. Ging bij mij niet goed iig.
suc6
Verwijderd
Dat had ik eerst ook (ik heb ook 1 voodoo 2 kaart)Op maandag 10 september 2001 23:47 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Maar dat kan ook komen door de instellingen in cs zelf!
Okay mensen, bedankt, maar ik ben niet helemaal dom
Natuurlijk heb ik eht SLI kabeltje gebruikt.
Ten tweede, ja de 1ste kaart was al geinstalleerd en werkt al 1 jaar perfect, 2de kaart er bij gekocht en die er bij gezet. Vroeg niet om nieuwe software ofzo.
Ten 3rde. Ik zit hier met een Packerd Hell Pc, en die heeft maar 3 PCI sloten
1 voor de netwerk kaart, en dan nog 2 voor de voodoo kaart! dus wisselen heeft niet zo veel zin ben ik bang.
Ik gebruik geloof ik de laaste direct x versie ( windows update gebruikt ).
Natuurlijk heb ik eht SLI kabeltje gebruikt.
Ten tweede, ja de 1ste kaart was al geinstalleerd en werkt al 1 jaar perfect, 2de kaart er bij gekocht en die er bij gezet. Vroeg niet om nieuwe software ofzo.
Ten 3rde. Ik zit hier met een Packerd Hell Pc, en die heeft maar 3 PCI sloten
1 voor de netwerk kaart, en dan nog 2 voor de voodoo kaart! dus wisselen heeft niet zo veel zin ben ik bang.
Ik gebruik geloof ik de laaste direct x versie ( windows update gebruikt ).
Verwijderd
Moet je toch maar doen... Opnieuw de 'drivers' installen. Anders werkt het dus gewoonweg niet...
Nou, ik heb de drivers er dus wel opnieuw overheen gezet?
maar echt fisiek verwijderen en daarna opnieuw instaleren?
maar echt fisiek verwijderen en daarna opnieuw instaleren?
Foutje, dat er snel in sluipt als je net een topic over ICQ gelezen hebt, maar punt was toch wel duidelijkOp dinsdag 11 september 2001 11:12 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Bwahaha
edit:
zitten ze in de hoogste sloten? (meestal de bovenste, iig aan de kant zo ver mogelijk van je mobo-rand)
wissel ze eens om...
probeer ze met een ander spel (misschien doet CS het wel gewoon niet in SLI)
wissel ze eens om...
probeer ze met een ander spel (misschien doet CS het wel gewoon niet in SLI)
Verwijderd
Zijn het wel dezelfde revisienummers; zelfs dit kan een probleem zijn. Ik heb zelf destijds 2 verschillende revisienummers gehad van Helios (beiden 12 mb en beiden oke) gehad. Dit werkte niet. Nadat er 1 geswitched was, werkte het wel!
Pagina: 1