Brennenstuhl WiFi stekkerdoos connect niet naar Fritzbox

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florf
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07-05 20:17
Hij werkte wel prima met the Ziggo box, maar niet met Fritzbox die ik vandaag aan heb gesloten. Telefoon en laptop connecten prima naar Wifi.

Model is "Brennenstuhl®Connect Eco-Line WiFi stekkerdoos 1,5m H05VV-F3G1,5 zwart".

Modem/router is KPN Fast 5359.

Moet ik misschien ergens een poort open zetten ofzo? Heb vanalles al geprobeerd, aan/uit zetten, double checken dat wifi password goed was etc, maar niks werkt. Iemand anders die dit probleem ook gehad heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

https://www.brennenstuhl....s-1-5m-h05vv-f3g1-5-zwart
eenvoudige installatie en slimme functies via de gratis Brennenstuhl Connect app in de 2,4 GHz band van de WiFi router
Dus, app geïnstalleerd en staat de 2,4Ghz band aan op je router?
Zou het ding even een harde reset geven btw, dit soort devices koppelen niet automatisch helemaal lekker met een router.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florf
Ja 2.4ghz staat aan heb router al harde reset gegeven. Telefoon opnieuw opgestart, die stekkerdoos op allerlei manieren gereset.

Tot nu toe vind ik die Fritzbox een amateur ding. Moest een special onbeveiligde link gebruiken anders dan kon ik niet op mijn router settings inloggen.

Met die Ziggo box deed alles het gewoon.

Misschien kan ik Ziggo router/modem gebruiken voor mijn KPN verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florf
Aah het probleem is UPnP stond uit.

Ik heb het aangezet, een port assigned en vervolgens weer uit gezet.