Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een systeem voor thuis gebruik waarop ik administratie kan doen zoals office, internetten, youtube, netflix, spotify en foto's beheren en bekijken. Ik wil het aanschaffen en de komende jaren geen omkijken meer naar hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro maar ik ben flexibel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben wel fan geworden van de DeskMini's. Vind het mooie kleine systemen.
Wat verwacht je van ons?
Feedback of de componenten bij elkaar passen en of jullie betere suggesties hebben. Is bijv. 16GB al voldoende of is 32GB toch beter tegenwoordig.
Is de Samsung 990 Pro wellicht een betere keuze als SSD? Deze is nu 41 euro duurder en heeft DRAM cache maar ik heb geen idee of dat belangrijk is.
Ik ben opzoek naar een systeem voor thuis gebruik waarop ik administratie kan doen zoals office, internetten, youtube, netflix, spotify en foto's beheren en bekijken. Ik wil het aanschaffen en de komende jaren geen omkijken meer naar hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro maar ik ben flexibel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben wel fan geworden van de DeskMini's. Vind het mooie kleine systemen.
Wat verwacht je van ons?
Feedback of de componenten bij elkaar passen en of jullie betere suggesties hebben. Is bijv. 16GB al voldoende of is 32GB toch beter tegenwoordig.
Is de Samsung 990 Pro wellicht een betere keuze als SSD? Deze is nu 41 euro duurder en heeft DRAM cache maar ik heb geen idee of dat belangrijk is.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
1 | Netwerkadapters | ASRock DeskMini M.2 WiFi6 Kit (AX210) | € 36,31 | € 36,31 |
1 | Barebones | ASRock DeskMini X600 | € 211,05 | € 211,05 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM5 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Muizen | Logitech MX Master 3S Grafiet | € 87,99 | € 87,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Impact KF560S38IBK2-32 | € 118,10 | € 118,10 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,69 | € 129,69 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 813,03 |