Hola!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone, maar geen flauw idee waar te beginnen. Vandaar ook de gekozen username. Ik heb momenteel een Huawei P smart (2017), maar ben wel toe aan iets nieuws.
Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone met dual-sim, genoeg opslagruimte en geheugen, waar ik weer een tijd mee vooruit kan. Het liefst ook niet al te groot. Al heb ik het idee dat de smartphones de laatste jaren steeds groter zijn geworden, dus misschien moet ik wat dat betreft niet té kieskeurig zijn.
Wat is je budget?
Liefst zoveel mogelijk waar voor je geld en maximaal 700 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de smartphone gebruiken voor het gebruikelijke: bellen, appen, internetten, filmpje kijken, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur qua merk, zolang het maar goed in elkaar steekt.
Ik vond onder meer de volgende telefoons:
Samsung Galaxy A23
Samsung Galaxy S23
Samsung Galaxy A35
Nothing Phone 2a
OnePlus Nord 3 5G
iPhone SE (3e generatie)
Maar ik ben er zeker van dat ik telefoons over het hoofd heb gezien!
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag wat meer inzicht hebben in de smartphones die momenteel op de markt zijn en die het overwegen waard zijn.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone, maar geen flauw idee waar te beginnen. Vandaar ook de gekozen username. Ik heb momenteel een Huawei P smart (2017), maar ben wel toe aan iets nieuws.
Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone met dual-sim, genoeg opslagruimte en geheugen, waar ik weer een tijd mee vooruit kan. Het liefst ook niet al te groot. Al heb ik het idee dat de smartphones de laatste jaren steeds groter zijn geworden, dus misschien moet ik wat dat betreft niet té kieskeurig zijn.
Wat is je budget?
Liefst zoveel mogelijk waar voor je geld en maximaal 700 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de smartphone gebruiken voor het gebruikelijke: bellen, appen, internetten, filmpje kijken, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur qua merk, zolang het maar goed in elkaar steekt.
Ik vond onder meer de volgende telefoons:
Samsung Galaxy A23
Samsung Galaxy S23
Samsung Galaxy A35
Nothing Phone 2a
OnePlus Nord 3 5G
iPhone SE (3e generatie)
Maar ik ben er zeker van dat ik telefoons over het hoofd heb gezien!
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag wat meer inzicht hebben in de smartphones die momenteel op de markt zijn en die het overwegen waard zijn.