Mijn zoon gaat volgend jaar naar de brugklas en heeft een laptop nodig. Dat mag een Windows-machine zijn of een Macbook. Specs zijn in beide gevallen totaal niet spannend.
Nu is mijn zoon extreem slordig en onhandig en totaal niet zuinig op zijn spullen, dus een Macbook ga ik niet doen. Aan opvoedkundige tips "je moet je zoon leren dat hij zuinig op zijn spullen is" heb ik weinig.
Ik zoek dus
- hufterproof Windowsmachine
- 13” of 14” scherm
- opladen via USB-C, dit is een keiharde eis want ik weet nu al dat meneer zijn lader gaat verliezen
- acceptabele accuduur (7 uur minimaal)
- voorkeur voor Lenovo aangezien daar goede ervaringen mee heb
- budget 500-700 euro
Nu heb ik toevallig zelf recent een Lenovo gekocht voor mezelf (deze) en eigenlijk zou ik die gewoon nog een keer willen kopen want ik ben er erg tevreden over. MAAR... deze is niet meer leverbaar.
Wie heeft de gouden tip?
Aanvullende vraag, voor telefoons bestaan er wel van die extra sterke cases. Zijn deze er voor laptops ook?
Nu is mijn zoon extreem slordig en onhandig en totaal niet zuinig op zijn spullen, dus een Macbook ga ik niet doen. Aan opvoedkundige tips "je moet je zoon leren dat hij zuinig op zijn spullen is" heb ik weinig.
Ik zoek dus
- hufterproof Windowsmachine
- 13” of 14” scherm
- opladen via USB-C, dit is een keiharde eis want ik weet nu al dat meneer zijn lader gaat verliezen
- acceptabele accuduur (7 uur minimaal)
- voorkeur voor Lenovo aangezien daar goede ervaringen mee heb
- budget 500-700 euro
Nu heb ik toevallig zelf recent een Lenovo gekocht voor mezelf (deze) en eigenlijk zou ik die gewoon nog een keer willen kopen want ik ben er erg tevreden over. MAAR... deze is niet meer leverbaar.
Wie heeft de gouden tip?
Aanvullende vraag, voor telefoons bestaan er wel van die extra sterke cases. Zijn deze er voor laptops ook?
[ Voor 12% gewijzigd door havana op 08-07-2024 09:54 ]