Toon posts:

Nieuw moederbord..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik nu over een of ander onbekend moederbord met onboard geluidskaart. Met 384 ram pc-100 en een geforce 2mx kaartje met 450 Mhz. Dat laatste gaat dus tegenwoordig niet meer mee :(... Nu wil ik dus een nieuw moederbord met een nieuwe proccesor... Goedkoop en goed... Past het ook in mijn Fujitsu T-Bird PLUS kastje?

Morpheus :9~

Verwijderd

Topicstarter
uh de vraag dus : wat moet ik kopen ? :+

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

budget?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Wat voor tower heb je? Mini? Midi? Big? of heb je een desktop computer? Daar hangt namelijk het passende formaat moederbord vanaf!

|Specs|

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het een midi-tower. Hij staat in iedergeval rechtop er kunnen 3 cd-roms in... (2 omdat als ik de onderste erin doe hij het moederbord raakt :( )Als het ff kan wil ik een ASUS moederbord omdat ik ook een ASUS G-Force 2 MX heb....

Verwijderd

Topicstarter
midi tower ja...... :+

Verwijderd

NOu, dan raad ik je de Asus Tusl2-c op, das de opvolger van de Cusl2-c en die ondersteund ook de P!!! Tualatins... Kost ook nog eens hetzelfde als een Cusl2-c. :)

Verwijderd

Topicstarter
En hier kan dus een p3 proccesor op? Kijk ik wil ook best wel een AMD processor (aangezien deze sneller zijn dan de pentium's).... En hoeveel Ghz kan hier op?

f330,- kost de ASUS Tusl2-c ... mooi :D

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik niet beter een moederbord nemen die een AMD Thunderbird processor aankan???

Deze processors zijn qua prijs een STUK lager :?

Verwijderd

Topicstarter
uh hallo????? processor ongeveer: 1,2 ghz of hoger 8-)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Mr.Morpheus: Het wordt in het algemeen niet zo op prijs gesteld als je je topic omhoog schopt door nieuwe posts te plaatsen. Als je iets wilt toevoegen kun je je post editen ipv een nieuwe post te zetten :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

neem een Asus A7M >:)

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 17:11 schreef Mr.Morpheus het volgende:
Volgens mij is het een midi-tower. Hij staat in iedergeval rechtop er kunnen 3 cd-roms in... (2 omdat als ik de onderste erin doe hij het moederbord raakt :( )Als het ff kan wil ik een ASUS moederbord omdat ik ook een ASUS G-Force 2 MX heb....
Ik heb goede ervaringen met de asus cuv4-x e het is alleen een pentium 3 bord.

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb ene ep0x 8k7a+ moderbord met een 1.33 ghz amd processor
ik heb ook een asus videokaart: ASUSV8200 Deluxe Geforce3 en werkt PERFECT samen

moederbord +/- 300
processor 1.4 ghz +/- 280

http://www.bora-computer.de (jaja is duits maar supergoedkoop (BTW = daar maar 16%) )

Verwijderd

Als je niet zo thuis bent in de IT wereld is de Epox idd een goede keuze omdat hij erg simpel intestellen is.

Verwijderd

Topicstarter
hoe veel ghz kan die epox aan? en kan ik daar gewoon mn oude pc-100 geheugen weer op plaatsen? |:(

Verwijderd

Mijn A7V266 is prima... wat? Te duur zeg je? >:)

Een ECS boardje is best wel goed en vooral lekker goedkoop.. stouw daar een 1,4 op en je bent weer retesnel! B-)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:57

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb een Asus A7V, erg tevreden mee, gooi er een 1,2 GHz Tbird op en klaar, nou ja, en het geheugen, dat kost toch bijna nix, gooi er maar DDR op :) (verkoop dat oude ofzo :) )

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Wacht daan tot de a7n Die ga ik ook kopen als die uit is :9
Pagina: 1