Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik ben geen gamer, wel huis tuin en keuken internet, video bewerken, foto bewerken (Adobe), Downloaden, bestanden omzetten. Website beheer, Doe van alles behalve gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
IK heb geen absolute maximumprijs.Wel Inclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke. Zonder Windows Rond de 1250 euro is oke, minder is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor Philips 36 inch, toesenbord en muis, SSD Samsung Evo
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is mijn lijst. Geen video kaart omdat ik die niet nodig heb,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen directe voorkeur, moet betrouwbaar merk zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau laag, energieverbruik redelijk. Moederbord moet 2,5 GB netwerk hebben, goed geluid, Kast staat uit zicht, wel voldoende aansluitingen (USB 3 enz)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het snelste/beste systeem dat je je maar kunt wensen binnen budget.
Kloppen mijn keuzes met het gebruiksdoel?
Suggesties voor verbeteringen?
[i]Ik ben geen gamer, wel huis tuin en keuken internet, video bewerken, foto bewerken (Adobe), Downloaden, bestanden omzetten. Website beheer, Doe van alles behalve gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
IK heb geen absolute maximumprijs.Wel Inclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke. Zonder Windows Rond de 1250 euro is oke, minder is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor Philips 36 inch, toesenbord en muis, SSD Samsung Evo
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is mijn lijst. Geen video kaart omdat ik die niet nodig heb,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen directe voorkeur, moet betrouwbaar merk zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau laag, energieverbruik redelijk. Moederbord moet 2,5 GB netwerk hebben, goed geluid, Kast staat uit zicht, wel voldoende aansluitingen (USB 3 enz)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het snelste/beste systeem dat je je maar kunt wensen binnen budget.
Kloppen mijn keuzes met het gebruiksdoel?
Suggesties voor verbeteringen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 225,69 | € 225,69 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 179,- | € 179,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Gray TG Light Tint | € 113,50 | € 113,50 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 55,89 | € 55,89 |
1 | Ventilators | Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black.swap, 120mm | € 30,25 | € 30,25 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2D6000C36 | € 127,90 | € 127,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 - V2 - Full Modular | € 77,- | € 77,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,69 | € 129,69 |
Totaal | € 938,92 |