problemen fortnite niet opgelost na rollback

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g v g
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-05 14:39
De game PC die ik enkele maanden geleden voor mijn zoon gebouwd heb werkt prima tot hij adrenalin upgrade naar 24.6.1. Sindsdien stutterd fortnite, ook al zetten we de grafische settings op low.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: We dachten, oef, het is een gekend probleem want anderen hebben het ook: https://www.reddit.com/r/...s_are_messy_for_fortnite/, dus gewoon rollbacken. (lukte niet echt, dus we hebben vorige versies gewoon geherinstalleerd)

We zijn teruggegaan naar een aantal vorige versies en zeker naar een versie die ooit werkte, maar het probleem blijft zodat ik nu niet goed meer weet wat nog te doen. Het probleem doet zich bij andere games niet voor.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g v g
sorry, ik was te snel. Ineens zag ik het probleem: door al die driver wissels (of ikke zelf onbedacht) had fortnite zijn max FPS teruggezet naar 60Hz en dat zorgt ook voor hakellen wist ik, Dus FPS naar unlimited en probleem is weg. Toch op onze vorige adrenalin versie.

Oef wat een opluchting. Na een PC en monitor samengesteld te hebben van 4500 euro en dan zijn favoriet game niet werken.... heb heel de namiddag stress gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-05 06:48

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik ben blij dat het opgelost is voor je zoon , maar ik hoop dat je zoon toch echt wel meer games speeld , dan fortnite.

Voor 4500 euro heb je een aardige beest in huis. Een beetje overkill voor fortnite alleen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g v g
De PC is maar 3000 euro hoor, de monitor is 1500 euro. Schandalig veel, maar het was zijn afstudeer cadeau van de middelbare school en die gaat wel 10 jaar mee denk ik.
Hij speelt natuurlijk nog andere games, maar de PC is zeker geen overkill voor fortnite. Ik denk dat hij op maximale settings slechts 4K 150FPS haalt. Ik heb de PC trouwens niet alleen geoptimaliseerd voor gamen want dan zou ik voor 3000 euro nog iets betere game prestaties kunnen voorzien hebben.
Het was mijn plan die PC ook af en toe zelf te gebruiken voor photoshop enzo maar de praktijk wijst uit dat ik toch maar beneden op mijn werklaptopke blijf werken en occasioneel eens een simpel game op de Xbox-S die nu ook redelijk werkloos naar benden is verhuist..
Ik heb hier eigenlijk nog een vraag over in de marge: tot nu toe heb ik vermeden dat we beiden tegelijk een game spelen via 1 microsoft game pass Ultimate subscription. Dus als hij boven iets van steams speel durf ik beneden de Xbox opzetten. Maar wat zal er gebeuren als hij boven op de PC ook iets van de game pass zou spelen terwijl ik beneden op de X box zit? Of erger nog, als we beiden tegelijk bijvoorbeeld star twars jedi fallen order gaan spelen?

[ Voor 22% gewijzigd door g v g op 08-07-2024 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-05 06:48

Stronkie

Where wind is Trouble

je krijgt een melding dat er ergens al een game aan het spelen is op dat xbox account.. Als je verder gaat , dan word de andere game afgesloten , je kan dus niet tegelijk spelen op hetzelfde account