Post nl of DHL pakket punt.

Pagina: 1
Acties:
  • 3.212 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:02
Hoe werkt een pakket of pakje gemak?

Stel ik wil wat kopen maar wil mijn adres niet prijs geven aan deze persoon.

Hoe kan ik het Dan toch ontvangen?

Het is ook geen webshop maar via een tikkie bijvoorbeeld, verzender stuurt het Dan op.

Is dat mogelijk en hoe?
:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:47
Gewoon rechtstreeks verzenden naar een afhaalpunt? Bij dhl of dpd kan dat geloof sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
@R.G
Je kunt voorstellen om die gene het aan te bieden via marktplaats.
Vervolgens kun betaalverzoek met DHL - afhaalpunt selecteren en is voor de verkoper jou privé adres onzichtbaar.
Enkel zie jij zijn volledige naam.

Rest versturen met DHL en/of PostNL van de verkoper naar jou staat altijd privé adres toegevoegd.
*Mits er geen 2e partij tussen zit, ofwel direct via de bron.

Maar als je niet wilt prijs geven waar je woont geef je al aan de verkoper niet te vertrouwen lijkt het mij.
Doe het dan ook niet, maar keuze is aan je zelf uiteraard.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
S-te-fan schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:01:
Gewoon rechtstreeks verzenden naar een afhaalpunt? Bij dhl of dpd kan dat geloof sowieso
Altijd prive adres nodig en staat ook achteraf op de label/track en trace.
Zonder prive = Geen locatie voor je parcelpunt.
*Enkel via marktplaats is het verborgen tot ik zo ver weet.

[ Voor 8% gewijzigd door PatRamon op 07-07-2024 17:04 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:29
Kan je bij DHL geen ophaal opdracht geven? Dan wordt het bij de verkoper opgehaald.

Ik heb het ook wel eens bij pakketpunten gehad dat het pakketje (door retour/reparatie gedoe) niet meer naar mij werd gestuurd maar daadwerkelijk het pakketpunt, wel met mijn naam en telefoonnr op het label. Na enkele weken werd ik door het pakketpunt gebeld dat er iets voor me lag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:47
Je kunt natuurlijk gewoon een fictief adres opgeven ipv je echte adres.

Vergeet alleen niet je fictieve adres te noemen als ze het vragen bij het ophalen van je pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik geef dan altijd het adres van het pakketpunt zelf op! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:57

-tom-562

Oliesjeik

Michael Knight schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:10:
Dat werkt natuurlijk niet zo... Paar jaar geleden is er hier een topic op Tweakers geopend omdat iemand dat dus had gedaan, het adres van een lokale supermarkt opgegeven. Dat pakket is toen ontvreemd (wss door een medewerker), diegene had geen poot om op te staan natuurlijk.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:14
Michael Knight schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:10:
Kijk daar wel mee uit. Ik heb dat een keer fout gedaan en toen dacht het pakketpunt dat het pakket voor hun was en heeft het daarom geweigerd vanwege gevaar voor fraude.
R.G schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:01:
Stel ik wil wat kopen maar wil mijn adres niet prijs geven aan deze persoon.

Hoe kan ik het Dan toch ontvangen?

Het is ook geen webshop maar via een tikkie bijvoorbeeld, verzender stuurt het Dan op.
Bij een tikkie ziet de ontvanger de naam die bij de bankrekening hoort. Maar ben je bang dat diegene die het verstuurd bij je langskomt om verhaal te halen of bij je komt inbreken? Dan kun je het beter contant betalen en afhalen of afspreken voor een treinstation of verlaten industrieterrein.

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 07-07-2024 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

-tom-562 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:14:
[...]

Dat werkt natuurlijk niet zo... Paar jaar geleden is er hier een topic op Tweakers geopend omdat iemand dat dus had gedaan, het adres van een lokale supermarkt opgegeven. Dat pakket is toen ontvreemd (wss door een medewerker), diegene had geen poot om op te staan natuurlijk.
Ik verstuur overigens enkel verzekerd en aangetekend.. hoe dan ook, PostNL is verantwoordelijk voor het zoekraken als ik het verzendbewijs heb vanaf het pakketpunt in zo’n geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:12

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Michael Knight schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:23:
[...]

Ik verstuur overigens enkel verzekerd en aangetekend.. hoe dan ook, PostNL is verantwoordelijk voor het zoekraken als ik het verzendbewijs heb vanaf het pakketpunt in zo’n geval.
Heb je weinig aan als het pakket kwijt raakt. Heb pakket verstuurd, nooit aangekomen, meerdere keren over gebeld, meerdere keren klacht over ingediend. Gewoon 0 reactie.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Je vult (bij wijze van) een willekeurig adres in en gaat dan langs dat adres om het pakketje op te halen en dat is er niet. Hoezo zou PostNL dan verantwoordelijk zijn??

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Maar PostNL heeft dan toch netjes hun werk gedaan? Ze hebben hem opgestuurd naar het juiste adres, handtekening dat die is afgeleverd, geen enkele twijfel over? Dat het juiste adres niet is waar jij woont, is niet hun schuld lijkt mij.

Anyway ik heb ook altijd begrepen dat een pakketje naar een pakket punt iets heel anders is als een pakketje naar jou bij een pakket punt laten bezorgen. En dat het dus kan werken, maar ook dat het een hele hoop hoofdpijn kan opleveren. Ik zou er als pakketpunt ook niet aan mee werken (immers hele processen eromheen met uitgeven en betaald daarvoor worden heb je dan ook niet meer).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Oh wacht, ik snap ‘m al.. ik verstuur zo, maar dit gaat natuurlijk enkel over ontvangen. My bad 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Michael Knight op 07-07-2024 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Heb net wat gedaan

Voor 4,25 gekocht verzend label Dan alleen de bar code naar de verkoper gestuurd.

Hopelijk werkt dat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bcome
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:32
Je kan een postbus aanvragen. Kost je wel wat, maar dan slinger je niet je huisadres het internet o.i.d. op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@R.G Zelf een verzendlabel aanmaken en die doorsturen is de makkelijkste weg om te gaan. Je kunt het nog altijd brengen onder het mom van "dan heb jij als verkoper er minder werk van en is de verzending ook betaald".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:08

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

R.G schreef op zondag 7 juli 2024 @ 18:08:
Voor 4,25 gekocht verzend label Dan alleen de bar code naar de verkoper gestuurd.
Dat werkt niet, er moet een adres op het pakket staan. Als het een pakketpunt barcode is dan printen ze daar alsnog een adres stikker en bevestiging uit voor de verzender. Elke andere code is door iedereen met die code inzichtelijk welk ontvangst adres daaraan gekoppeld is.

Een werk ander (werk)adres of postbus is eigenlijk de enige manier om je eigen adres te beschermen.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 07-07-2024 20:16 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
DukeBox schreef op zondag 7 juli 2024 @ 20:15:
[...]

Dat werkt niet, er moet een adres op het pakket staan. Als het een pakketpunt barcode is dan printen ze daar alsnog een adres stikker en bevestiging uit voor de verzender. Elke andere code is door iedereen met die code inzichtelijk welk ontvangst adres daaraan gekoppeld is.

Een werk ander (werk)adres of postbus is eigenlijk de enige manier om je eigen adres te beschermen.
Ai.. de verkoper heeft de bar code Al..

Is er geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
sypie schreef op zondag 7 juli 2024 @ 20:09:
@R.G Zelf een verzendlabel aanmaken en die doorsturen is de makkelijkste weg om te gaan. Je kunt het nog altijd brengen onder het mom van "dan heb jij als verkoper er minder werk van en is de verzending ook betaald".
Dit had ik dus gedaan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:08

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ja, zoals in mijn bericht staat.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Oke het is gefaald idd na scannen barcode kreeg de verkoper een stikker op de doosen maakte toen een foto.

Nu heeft de verkoper mijn adres, ik vroeg hem of hij mij adres kon zien en ja dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002

Bob Popcorn

Plop!

Waar maak je je druk om?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:43
Vreemd verhaal weer dit. Wat koop je in vredesnaam van een particulier waardoor de verkoper je adres niet mag weten?

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 11:28
Niet zo druk over maken, of hetgeen wat je wilt gewoon niet kopen als je je echt zo'n zorgen maakt over dat een verkoper je adres te zien kan krijgen...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ardana schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:51:
[...]

Heb je weinig aan als het pakket kwijt raakt. Heb pakket verstuurd, nooit aangekomen, meerdere keren over gebeld, meerdere keren klacht over ingediend. Gewoon 0 reactie.
Bij mij is een verzekerd PostNL pakketje ook eens een keer kwijt geraakt, ik heb toen aangetoond wat er in het pakketje zat en na onderzoek van max 10 dagen gewoon de volledige waarde van terug gekregen? Zou niet weten waarom dat bij jou niet gebeurt is want dat is wel de normale gang van zaken.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

ReVision. schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:53:
[...]

Bij mij is een verzekerd PostNL pakketje ook eens een keer kwijt geraakt, ik heb toen aangetoond wat er in het pakketje zat en na onderzoek van max 10 dagen gewoon de volledige waarde van terug gekregen? Zou niet weten waarom dat bij jou niet gebeurt is want dat is wel de normale gang van zaken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OadUy1_bD2AfLDXfPm72p5eSll0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CrqPHh6gRY3U8lgGi5aDKsBj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zB3s93_jHVwQh9n53SMr2nOBLpo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N6Ny8L3Dfje2ZG4tdiv7Jp7H.jpg?f=fotoalbum_large

Pakket nooit bezorgd, meerdere keren een case aangemaakt, case iedere keer gesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door Ardana op 08-07-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
verkoper heeft mij net gemeld, dat als ik het als een pakket had verstuurd ipv van brievenbus pakket het wel gewerkt zou hebben, ga dit testen bij de volgende bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
Slappyjoez schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:46:
Vreemd verhaal weer dit. Wat koop je in vredesnaam van een particulier waardoor de verkoper je adres niet mag weten?
kan ik niet zeggen, maar het is niks illegaals of slecht.
maar wel risico voor mij.. daarom maar verkoper blijkt oke te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
Pakket ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:44
R.G schreef op maandag 8 juli 2024 @ 23:17:
[...]

Wat is dan het risico dat iemand bij wie je iets koopt je adres weet. Je hebt toch gewoon betaald. Of ben je bang dat je iets koopt, en dat het later weer gestolen wordt of zo?

Als het zoveel waarde heeft, zou ik sowieso altijd gelijk willen oversteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
Als je online iets van iemand koopt en je wilt niet dat diegene je adres ziet, dan ga je het zelf ophalen. En gewoon niks meer online bestellen.

Of als afleverpunt jou naam invullen, maar het adres van een PostNL (of andere dienst) pakketpunt. Heb ik ook al eens gedaan toen ik geen afhaalpunt kiezen kon, gewoon afleveradres naar het lokale PostNL punt gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
FastFred schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:20:

Of als afleverpunt jou naam invullen, maar het adres van een PostNL (of andere dienst) pakketpunt. Heb ik ook al eens gedaan toen ik geen afhaalpunt kiezen kon, gewoon afleveradres naar het lokale PostNL punt gezet.
Dat moet je niet doen.

Ten eerste kost dat het PostNL-punt geld, want als zij als daadwerkelijk ophaalpunt gebruikt worden, dan krijgen ze daarvoor betaald, als jij het ophaalpunt als bezorgadres invult, dan krijgen ze er niks voor.

Ten tweede kan het PostNL-punt je pakket weigeren, want er staat een naam op die niet van hun is, maar wel hun adres, en dan gaat je pakketje retour afzender.

Goede kans dat je er een paar keer mee weg komt (waarmee je dus het ophaalpunt ook wat euro's door de neus boort), totdat ze het zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Hahn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:36:
[...]

Dat moet je niet doen.

Ten eerste kost dat het PostNL-punt geld, want als zij als daadwerkelijk ophaalpunt gebruikt worden, dan krijgen ze daarvoor betaald, als jij het ophaalpunt als bezorgadres invult, dan krijgen ze er niks voor.

Ten tweede kan het PostNL-punt je pakket weigeren, want er staat een naam op die niet van hun is, maar wel hun adres, en dan gaat je pakketje retour afzender.

Goede kans dat je er een paar keer mee weg komt (waarmee je dus het ophaalpunt ook wat euro's door de neus boort), totdat ze het zat zijn.
Ja, toevallig is dan dat pakketje met die PS5 niet aangekomen ;)
Ik vind het ook ronduit asociaal

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
Hahn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:36:
[...]

Dat moet je niet doen.

Dan moet er gewoon overal bij alles de optie zijn om een afhaalpunt te kiezen. Heb deze week wat besteld waarbij dat weer eens niet kon. Meestal staan ze dan bij mij aan de deur, ben ik er niet, gaat het alsnog naar afhaalpunt. Dit keer werd het bij de buren bezorgd. Ik kom thuis en bel aan bij betreffende buren 'nee, hier geen pakketje'. 5 andere buren gechecked, ook niks. Dan is in mijn ogen het pakket kwijt, dus ik in de chat met PostNL, belt de buurman 10 huizen verderop aan met mijn pakketje....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:06

dragonhaertt

@_'.'

R.G schreef op maandag 8 juli 2024 @ 23:17:
[...]

"Hallo allemaal, ik wil graag jullie hulp maar ik zeg lekker niet waarom!
Los mijn probleem op."

Je zit op een forum, niet een prive helpdesk.
Als iemand anders ooit iets aan deze info wil hebben is het wel zo fijn om een beetje context te krijgen, naast het feit dat het gewoon netjes is om uit te leggen.

Ook zijn er vaak vragen waarbij TS om een oplossing vraagt, maar dat is misschien helemaal niet de beste oplossing voor zijn probleem. Door je probleem uit te leggen kunnen mensen tenminste helpen...

Niet echt netjes zo.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
FastFred schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:25:
[...]

Dan moet er gewoon overal bij alles de optie zijn om een afhaalpunt te kiezen. Heb deze week wat besteld waarbij dat weer eens niet kon. Meestal staan ze dan bij mij aan de deur, ben ik er niet, gaat het alsnog naar afhaalpunt. Dit keer werd het bij de buren bezorgd. Ik kom thuis en bel aan bij betreffende buren 'nee, hier geen pakketje'. 5 andere buren gechecked, ook niks. Dan is in mijn ogen het pakket kwijt, dus ik in de chat met PostNL, belt de buurman 10 huizen verderop aan met mijn pakketje....
Je maakt jouw probleem het probleem van het ophaalpunt, in plaats van het bij de verkoper aan te kaarten/neer te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
@Ardana Ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Eerst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAgJCEiAwg5TrRiqG_8KFgDT4B4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AHntGqB5TnTLyKIThWe5pUpK.png?f=user_large

Dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obl0e2nqKJaaM3GsewaldKy1DY8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7qiJXDsOIneA5pvOXEco3nIk.jpg?f=user_large

Vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2eW29K1hZ4eiJcQysyzh84a7Rrk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nFhnCB32RTniMQHNgUQR8Alp.png?f=user_large

Ik kan moeilijk elke dag op mijn pakje wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:34
Is er al gedacht aan gewoon op je werk laten bezorgen?
Ik doe dat regelmatig, voordeel is ook dat er altijd iemand is om het aan te nemen.

Ik ga er vanuit dat het iets diefstal gevoeligs is, waardoor je bang bent dat het thuis weer opgehaald word.
Swarovski beeldjes of zoiets.

Bij bezorging op het werk, is dat beeldje daar dezelfde avond al niet meer, dus veilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:35
FRANQ schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:40:
Ik doe dat regelmatig, voordeel is ook dat er altijd iemand is om het aan te nemen.

Ik ga er vanuit dat het iets diefstal gevoeligs is, waardoor je bang bent dat het thuis weer opgehaald word.
Swarovski beeldjes of zoiets.

Bij bezorging op het werk, is dat beeldje daar dezelfde avond al niet meer, dus veilig :)
Ik laat het inderdaad ook op werk bezorgen of bij een pakketpunt, je hebt tegenwoordig ook overal van die PostNL kluisjes. Zorgt er ook gelijk voor dat die bezorgers niet onnodig hoeven aan te bellen en te wachten maar ze gewoon gelijk door kunnen gaan.

Heb er echt een hekel aan als mensen pakketjes gaan bestellen om vervolgens niet thuis te zijn en dat of de buren dan de dupe worden of de bezorger toch om moet rijden naar een pakketpunt. (Ik neem ook geen pakketjes meer aan van de buren om die reden, als ik al thuis ben...).

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:44
FRANQ schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:40:
Daar zijn de medewerkers van de receptie ook erg blij mee.....

Ligt natuurlijk ook aan de grootte van het bedrijf waar je werkt, maar bij een groot bedrijf wordt dit meestal niet op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:42
SgtElPotato schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:48:
[...]

Ik laat het inderdaad ook op werk bezorgen of bij een pakketpunt, je hebt tegenwoordig ook overal van die PostNL kluisjes. Zorgt er ook gelijk voor dat die bezorgers niet onnodig hoeven aan te bellen en te wachten maar ze gewoon gelijk door kunnen gaan.

Heb er echt een hekel aan als mensen pakketjes gaan bestellen om vervolgens niet thuis te zijn en dat of de buren dan de dupe worden of de bezorger toch om moet rijden naar een pakketpunt. (Ik neem ook geen pakketjes meer aan van de buren om die reden, als ik al thuis ben...).
Het probleem is echter dat er nog steeds webshops bestaan ( of het ligt aan het product ) dat je geen levering bij een pakketpunt kan kiezen. Dan ben je dus gebonden aan thuis leveren. Maar de meeste mensen moeten gewoon werken dus dan zijn ze natuurlijk niet altijd thuis.

Wordt je pakket of bij de buren bezorgd of gaat die alsnog naar een pakketpunt toe. Lekker efficient allemaal :O

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:22
Slappyjoez schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:46:
Een favo quote van een Loejse: Ik heb niets te verbergen en dat hoeft niemand te weten.

Ik denk ook dat TS een beetje enthousiast bezig is, maar het kan nooit kwaad om even bewust te zijn van je privégegevens :)

Complimentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Gezien de geringe inzet van TS, het feit dat het pakje al ontvangen is, en de neiging voor topics met dit onderwerp om te verzanden in een klaag-vergaarbak over bezorgdiensten, gaat deze op slot.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.