Verbouwing van ons jaren 60 huisje (159 jaar oud)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refrag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 13:04
Ah, dat is nu enkel de slimme gasmeter die vervangen wordt maar het kastje wordt behouden. Elektra zit achter de voordeur.

You take the blue pill – the story ends and you believe whatever you want to. You take the orange pill – you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Huis uit 1910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeerNsKlussers
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 14-09 21:45
Refrag schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 09:07:
Ik zat mij maar af te vragen waarom je een oudkozijn in de vloer zou storten. Dat bleek in de laatste foto de lijst te zijn van jouw meterkast! Het past daar ook net, waar is jouw groepenkast?
Haha ja mooi he, die gasmeter is langzaam zn hokje uitgegroeid. Of er zat vroeger iets andere op die plek. Maar het lijkt me dat een oude gasmeter kleiner was.

De (nieuwe) groepenkast zit op deze foto’s verstopt achter de voordeur! Erg fijn zo’n oud huis waarbij elke meter op een andere plek is gehangen. Maar in juni gaat de gasmeter eruit dus dat scheelt er dan weer 1. (Vrijgekomen ruimte gaan we een waterontharder inzetten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeerNsKlussers
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 14-09 21:45
ThinkPad schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 09:14:
[...]

Laat Bison ook links liggen en haal Zwaluw Hybriseal (Den Braven): https://www.toolstation.n...-2ps-beglazingskit/p25740 Is ook wel vrij kleverig, maar wel degelijke kit. Voor binnen kan acrylaatkit meen ik ook.
Ahh die gaat op het lijstje voor de volgende. Kozijnen beneden & de tuindeuren moeten nog namelijk. Nu we een definitieve vloerhoogte hebben moeten we die ook maar eens gaan bestellen :)
Pagina: 1 2 Laatste