Mijn vrouw wil geen seks.

Pagina: 1
Acties:
  • 4.183 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anoniem86
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 10-07-2024
Hallo,

Ik ben een redelijk frequente tweakers gebruiker, die ook veel posts heeft met fotos of tekst waaruit te herleiden valt waar ik exact woon.
En ik weet dat mijn directe buren, en ook vrienden en collegas op tweakers rondhangen.

Dus ik heb voor mijn eigen privacy (en die van mijn vrouw) een nieuw account aangemaakt.

Ik hoop dat de mods daar in dit geval ok mee zijn.
En dat door de vingers willen zien.

Een ander forum hiervoor zoeken kan, maar ik hoop hier wat advies in te winnen.

Mijn libido is altijd al hoog geweest.
Ik was echter wel laat met meisjes, dat kwam omdat ik vroeger op de basisschool echt heel veel gepest ben. Op de middelbare school was ik daardoor niet zo vol van zelfvertrouwen.

Vroeger veel thuis met mezelf gespeeld in de middelbare school periode.
Met een playboy erbij.

Ik had wel altijd aandacht van de meiden, ik had meer vriendinnen dan vrienden. Ik zag er best goed uit. Een vriendin waar ik gewoon bij mocht zijn als ze zich omkleedde terwijl haar vriend dat nog niet mocht, daar had ik een beoer/zus relatie mee. Maar ook het leukste meisje van de klas wilde verkering met mij, maar ik zei nee omdat ik het niet durfde. (Bang voor reacties, en bang dat het een valstrik was)

Lang verhaal kort, ik had uiteindelijk meer interesse in de niet zo populaire meisjes.

Op de middelbare een vaste vriendin gehad waarmee echt veel is gebeurd in de bus en in de pauzes.
In elkaars broek voelen en aan haar borsten zitten en dergelijke. Maar geen echte seks.

Op het mbo zat in het gebouw naast ons tourisme waar veel meiden op zaten die iets teveel naar mijn zin met uiterlijk bezig waren.

Toen ik op het mbo mijn vrouw tegen kwam was ik op slag verliefd. Ze zat ook op de technische opleiding, en ik heb haar mee uit gevraagd, en van het een kwam het ander.

Seks had ze net als ik geen ervaring mee, en thuis konden ouders en broers zo binnen wandelen. Dus we deden het als we alleen thuis waren.
2x zijn we betrapt waardoor het voor haar erg moeilijk werd.
We hadden toen maximaal 3x per maand seks.
Maar pas na een half jaar ofzo. Ik heb het nooit opgedrongen.

Op mijn 25e een huis samen gekocht.
En ik had het idee dat het toen beter ging.
Soms meerdere keren per week.
Maar al gauw zaten we op 1x per week (3x per maand)

Dat getal daalde en daalde tot 1x in de 1,5 maand ofzo.

Elke keer als ik het vroeg kreeg ik een nee te horen.
En als ik al kussend en strelend haar probeerde warm te maken voor seks, dan was ik te opgewonden en moest ik stoppen.

Tot ze op een gegeven moment een kindje wilde.
Toen kon opeens alles. Het kon niet gek genoeg. Het kon niet vaak genoeg. Tot het streepje kwam, en alles weer bij het oude was.
Wat voelde ik mij voor de gek gehouden.
Vrouw zwanger..

Laatste trimester was overigens fantastisch, veel lekkere seks, en gigantische grote zware borsten.
Ze ging op eens ook uit zichzelf proberen te deepthroaten, en ik moest haar vagina helemaal volproppen met mijn vingers. (We hadden een epino om uitscheuren of een knip te voorkomen, en ze vond dat uitrekkende gevoel fantastisch)

Na de bevalling is het natuurlijk een aantal weken niet aan te raden om seks te hebben. Maar dat heeft ruim een jaar, zoniet anderhalf jaar geduurd omdat ze geen zin had en zich niet sexy voelt. Toen ik zei dat ik bij haar weg ging als ik geen seks meer met haar kon hebben, kon het ineens weer.

Ze is op vakantie 50 tinten wezen lezen.
Daarna hebben we een tijdje fijne seks gehad.
Ook zoals half Nederland handboeien aangeschaft.
En ik heb haar toen vaak met toestemming aan het bed vastgemaakt, en dingen gedaan.
Ze was toen ook in voor zweepjes en balletjes, en wat opgerekt worden met vingers. We hebben toen best veel geprobeerd. Ze wilde wel graag een onderdanige rol waarbij ze dus vooral lekker kan liggen.

Toen we eenmaal besloten hadden een tweede kindje te proberen te maken, hebben we 1x onveilig seks gehad.
De volgende dag moesten we inentingen halen voor een reis. En die vrouw vroeg of we een kinderwens hadden, omdat er sars heerste.

Vervolgens geen seks meer gehad tot we de test konden doen, en die was positief. Dus we konden niet op reis.

Maar de hele zwangerschap is er geen seks meer geweest op de laatste weken na. Ook nu weer na de bevalling zeker 3 kwart jaar geen seks vanwege borstvoeding.

Nu zijn we sinds mijn 2e kind alweer 5 jaar verder.
In de vakanties wil er nog wel eens een paar keer seks zijn in de 2e of 3e week. En dan komt de menstruatie weer...
Thuis is het afwisselend 1x in de maand tot 1x in de 3 maanden. Ik moet echt zeuren en zeuren om seks.

Lingerie setjes wil ze niet, ze voelt zich daar een hoer in.
Kaarsen kunnen werken, maar vaak vooral averechts "oh nee he, hij wil weer seks". En de kaarsen zijn vaak alweer uit voordat we in bed liggen.
Kussen en strelen werkt sowieso niet.

Ik loop al een paar jaar rond met een ongelukkig gevoel doordat ons libido totaal niet matcht.

Ook zie ik dat zij zich steeds degelijker kleed, steeds minder bloot. Ook een bikini is een dik padded bh model. Met bijpassende allesverhullende zwembroek.

Ik heb nu 3 maanden hasr helemaal niet aangeraakt om te kijken of het opviel.
2 weken geleden zei ze dat ik nooit meer aan haar zit, en dat ze dat mist.

Echter zit zij al 18 jaar niet aan me.
Het moet altijd uit mij komen.

Maar door mijn experiment is bij mij ook alle aantrekkingskracht totijn vrouw helemaal weggezakt.
Ik heb inmiddels geen behoefte meer aan haar.

Ik ben het zeuren zat.
Ik ben het zat om elke keer weer afgewezen te worden.
Ik voel me totaal niet meer emotioneel verbonden.
Ik heb het gevoel dat ik samenwoon met iemand die toevallig de moeder van mijn kinderen is.

De laatste tijd komt de gedachte van vreemdgaan steeds vaker in mij op.
Op het schoolplein van mijn kinderen zie ik zoveel leuke vrouwen. En van enkele weet ik zeker dat ze vrijgezel zijn.
Zelf heb ik tegenwoordig ook veel meer zelfvertrouwen.

En vind vrouwen die zich vrouwelijk kleding gewoon veel aantrekkelijker dan mijn vrouw die vooral zoveel mogelijk moeke probeert te zijn.

Ik voel me enorm klote door die gedachte van vreemdgaan of weggaan, want het past niet bij mijn normen en waarden.
We hebben twee prachtige kinderen en die gun ik gewoon een papa en mama die ook gelukkig met elkaar zijn.

Ook houdt ik wel veel van mijn vrouw.
Daarom heb ik ook zoveel geduld gehad met haar.
We hebben weinig onenigheid, en het is altijd wel gezellig.

Maar de sexuele aantrekkingskracht is dus weg.
En zij wilt sowieso niet.
En ik ben compleet radeloos.

Wat moet ik nou doen.
Moet ik dreigen haar te verlaten?
Moet ik met haar in relatie terapie?
Moet ik gewoon vreemd gaan?

Ik weet het niet meer.
Ik heb in al die jaren al zoveel geprobeerd (we zijn al eens bij een sexuoloog geweest)
En het continue afwijzen dmet me ook echt geen goed.

Op mijn werk heeft het het laatste jaar (of langer) ook invloed. Ik ben toch wel een beetje lamgeslagen of hoe ik dat ook moet omschrijven.
Ik voel me lusteloos en het leven is een sleur.

Sorry voor het lange bericht.
Lullige opmerkingen mag je voor je houden.
(Ik weet niet of ik die trek)

Ik hoop dat iemand me tips kan geven, waar ik misschien hulp kan zoeken.
Voor de relatie, maar ook mijn eigen toestand.
(Misschien dat ik wel tegen depressief aan hang)

En bovenal wilde ik het gewoon van me afschrijven.

Of ik nog reageer hangt een beetje van de reacties af.
Ik heb weinig zin om afgebrand te worden.
Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Offtopic en laat het wannabemod over aan exhte modjes aub.

[ Voor 72% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2024 10:50 ]

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 21:41

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Beetje respectloos. Die man zit er duidelijk mee en geeft aan waarom een extra account nodig is en dan als eerste zo'n reactie.

Ik heb overigens geen oplossing voor je probleem. Ik wilde alleen reageren omdat ik dit gewoon respectloos vind.

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2024 10:50 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
HyperActivE schreef op zondag 7 juli 2024 @ 02:07:
[...]
Beetje respectloos. Die man zit er duidelijk mee en geeft aan waarom een extra account nodig is en dan als eerste zo'n reactie.
Ik heb overigens geen oplossing voor je probleem. Ik wilde alleen reageren omdat ik dit gewoon respectloos vind.
offtopic.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2024 10:51 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 21:41

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

offtopic.

[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2024 10:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:00
HyperActivE schreef op zondag 7 juli 2024 @ 02:07:
[...]

Plaatst vervolgens wel zoveel nodeloze intieme details dat alsnog,, waarschijnlijk, iedere bekende hem direct herkent.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-05 07:27
Als ik het zo lees dan zie ik niet heel veel gesprekken met je vrouw, je partner. Ze kunnen er zijn geweest maar nu horen we alleen jouw kant van het verhaal.
Maar ik zou zeggen “Praat met elkaar!” Dingen wegstoppen en niet vertellen helpt aan allebei de kanten niet. Jullie kunnen allebei geen gedachten lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-05 17:34
Psycholoog? Parenclub? Hoeren?

In die volgorde.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:18
Seks is iets dat mannen "nodig" hebben. Vrouwen kunnen vaker zonder. Ik heb ook wel eens ervaren dat het opeens heel anders kan zijn als er wat "te halen" valt.

In een gezonde relatie doe je naar mijn mening af en toe iets voor een ander. Zo zijn de meeste mannen niet van familie bijeenkomsten of winkelen in de stad. Zulke dingen kun je in mijn ogen best eens bespreken en tegen elkaar uitzetten.

In mijn omgeving merk ik dat een open relatie en seks met anderen steeds vaker voor lijkt te komen. In mijn ogen zou dat als je 20 bent en stapel verliefd niet nodig moeten zijn. Met kids en na een X aantal jaar in goed overleg, en in jouw geval lijkt het mij dan juist wel weer een goed idee.

Vaak is het idee voorstellen al genoeg om het probleem in ieder geval voor een tijdje gedeeltelijk op te lossen. Uiteindelijk gaat het toch gewoon om moeite voor elkaar willen doen. Voor de een noodzakelijke lust kan voor de ander een last zijn.

Vrouwen hebben het continu over hun behoeftes en wat ze allemaal nodig hebben voor een stabiel en fijn leven. Zolang jij daar bij haar naar luistert, en daar positief aan bijdraagt hoort in return wat vaker seks ondanks een laag of niet bestaand libido daar net zo goed bij!

Sterkte!
Mandrake466 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 06:37:
Psycholoog? Parenclub? Hoeren?

In die volgorde.
Andersom werkt het ook!

[ Voor 7% gewijzigd door rcthans op 07-07-2024 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:03
Ik lees veel bijzondere dingen:
- je voelde je voor de gek gehouden dat je vrouw geen seks meer wilde toen ze zwanger was
- je dreigde ermee dat je je vrouw zou verlaten als ze geen seks had?
- je zeurt om seks?

Tja, het is redelijk simpel. In een relatie is het het makkelijkst/beste als partners elkaar kunnen geven wat ze nodig hebben. Nu weet ik niet of je vrouw helemaal geen seks wilt, of dat seks door jou zo'nb groot ding is geworden dat ze er daarom tegenop ziet...

Los daarvan moet je kijken of je er:
- samen uitkomt met therapie
- kijken of je een afspraak kan maken dat je dan veilige seks mag hebben buiten de deur
- of het niet beter is om uit elkaar te gaan, maar dan zou ik wel eerst therapie aanraden

Los daarvan weet ik ook niet zo goed hoe ik dit moet interpreteren
Laatste trimester was overigens fantastisch, veel lekkere seks, en gigantische grote zware borsten.
Ze ging op eens ook uit zichzelf proberen te deepthroaten, en ik moest haar vagina helemaal volproppen met mijn vingers. (We hadden een epino om uitscheuren of een knip te voorkomen, en ze vond dat uitrekkende gevoel fantastisch)

Ook zoals half Nederland handboeien aangeschaft.
En ik heb haar toen vaak met toestemming aan het bed vastgemaakt, en dingen gedaan.
Ze was toen ook in voor zweepjes en balletjes, en wat opgerekt worden met vingers. We hebben toen best veel geprobeerd. Ze wilde wel graag een onderdanige rol waarbij ze dus vooral lekker kan liggen.

Ook zie ik dat zij zich steeds degelijker kleed, steeds minder bloot. Ook een bikini is een dik padded bh model. Met bijpassende allesverhullende zwembroek.
Wil je dat anderen de borsten van je vrouw zien? Wil je dat ze een string zwembroek draagt waarbij ik haar billen zie?
Los van het stuk erboven, maar dat is omdat ik nooit aan handboeien heb gedaan, ik niks zie in deepthroaten en ik niet eens zou hebben over gigantisch zware borsten... Maar dat komt misschien ook doordat er een struk frustratie is
.

Komt ook nog eens bij dat jullie helemaal geen ervaringen hebben met anderen blijkbaar. Had je dat wel gehad dan was seks misschien niet zo'n groot ding geworden. Maar bedenk: een fantasie is altijd beter dan de realiteit.

[ Voor 50% gewijzigd door President op 07-07-2024 08:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat ik mis is in hoeverre je diepgaande gesprekken hierover voert. Niet op een moment dat jij zin hebt, je een nee krijgt, en je dan gaat doordrammen met "waarom niet". Maar gewoon op een goed niet-seksueel moment eens écht praten met elkaar over de situatie, waarbij jij haar kant van het verhaal kan proberen te snappen en zij jouw kant. Gebeurt dat wel eens?

Indien nee, lijkt me dat de eerste stap. Alle alternatieven die je noemt klinken zeer toxisch en gaat meer om zeep helpen dan herstellen. De tweede stap is een relatietherapeut, die helpt exact dat soort gesprekken te faciliteren.

[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 07-07-2024 08:27 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Relatietherapie lijkt me een goede. Uit elkaar gaan kan altijd nog. Vreemdgaan is een recept voor ellende.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:43
Eens met mavanmaarten, praat met elkaar op een niet sex gerelateerd moment. Dreigen met “anders ga ik bij je weg” gaat averechts werken, denk je echt dat zij de sex daardoor gaat waarderen?
Zoek professionele hulp, begin bij je huisarts. Sexuoloog hebben jullie al geprobeerd, dat heeft blijkbaar niet geholpen, maar wellicht dat een andere therapeut kan helpen. Of neem eens contact op met de NVVS.
Maar begin met het gesprek aangaan met je vrouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-05 13:34
Uit je verhaal zit wel veel nadruk op seks. Dat kan jouw behoefte zijn, maar wat is die van haar?
Hoe gaat t verder in de relatie?

Relatie therapie, zoek eens op EFT
Heb je je verdiept in wat haar behoeften zijn? Spreken jullie dezelfde liefdestaal? Zoek eens op '5 love languages'

[ Voor 31% gewijzigd door kjiratsiekoedel op 07-07-2024 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:54
Naar wat ik begrijp is voorspel bij de vrouw emotioneel.
Diner, date avond, etc. investeren als man zijnde.
Geen garantie voor sex, maar wel voor een onderhouden relatie.
Sex voor een man is meer dan alleen sex. Het is erkennig en fysiek comford. Het is een bevestiging van affiniteit die wij nodig hebben.

Wanneer hebben jullie voor t laatst samen gedate, moment voor elkaar gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Wat naar zeg.
Het lijkt net op of jullie ik een seksuele sleur zijn gekomen. Vraag haar vooral wat zij hier in wilt. Afwisseling zou misschien kunnen helpen.
Vraag of ze open staat om samen een keer naar een paren/seks club te gaan om alleen te kijken en kijk of dit haar opwind.
Of huur een keer een gigolo in die ze erg aantrekkelijk vind.

Het kan ook zijn dat ze misschien in de overgang is? Als zijn echt niet wilt dan zal ik je aanraden om bespreekbaar te maken wat ze vind als je met iemand anders seks hebt zodat zij niet meer zo vaak het met jou hoeft te doen en op eigen gewenste intervallen kunt gaan zitten.

Het lijkt mij nooit de bedoeling dat een huwelijk als een gevangenis voelt en op langer termijn gaat dat zeker niet werken.
Probeer vooral te ontdekken wat op dit moment een fijn huwelijk voor jullie inhoudt. Dit kan anders zijn dan 20 jaar terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:49
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41
Er zal geen wonderlijke oplossing zijn, maar wel eens gekeken of anticonceptiepil gebruik invloed heeft op het libido?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03
Vind t wel een expliciet verhaal zo in AZ op de zondagochtend.

En voor ts, praat er over. Het zit jullie ws beiden hoog, maar weet je dat ook echt van elkaar?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:35

Honesty

kattenneus!

Ik zal beginnen met psychische hulp voor jou alleen, seksuoloog hebben jullie al geprobeert en heeft niks geholpen dus ik zal proberen om aan jezelf te werken(je hebt vroeger genoeg meegemaakt waar misschien nog restjes van in je gedachten zitten) Als je aan je zelf werkt word je misschien ook een leukere partner waardoor je vrouw weer wat vaker wil toegeven en anders kan je uit elkaar en ben je zelfverzekerd en helpt dat in de volgende relatie ook. Dit klinkt niet als een gezonde relatie als je jouw tekst lees.

Verder maar dat is persoonlijk een vrouw die van SM en deeptrooth naar frigide gaat is ook appart, die heeft sowieso een vande keren een masker opgehad.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm_H
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 23:31
Dit is letterlijk de natuur. Daarom heeft de mensheid allerlei religies bedacht met verplichtingen voor vrouwen. Om de stabiliteit van de samenleving te behouden.

Waar heb je wel wat aan?
Blijkbaar houdt ze van inbeelden, dus dat moet je met boeken of novels op de smartphone prikkelen.
Verder moet jij jezelf geluk prijzen dat je 2 kinderen hebt. Naar opties zoeken om het voor jou acceptabel te maken snap ik ook, zoals langs hoeren. (nu begrijp ik ook waarom airbnb vaak worden misbruikt door deze beroepsgroep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem86
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 10-07-2024
President schreef op zondag 7 juli 2024 @ 08:14:
Ik lees veel bijzondere dingen:
- je voelde je voor de gek gehouden dat je vrouw geen seks meer wilde toen ze zwanger was
- je dreigde ermee dat je je vrouw zou verlaten als ze geen seks had?
- je zeurt om seks?
Ja ik voelde me voor de gek gehouden. Omdat het ineens wel kon. En ze me letterlijk besprong.
Ineens waren de rollen omgedraaid in waar het initiatief vandaan komt.

Nouja zo voelde het voor mij. Ik had aangegeven dat er alweer een hele tijd tussen zit. En dat ik wel behoefte heb. Als we seks hebben is de omgang met elkaar daarna veel fijner. Beide minder prikkelbaar en er zijn dan ook kusjes overdag en dergelijke. Maar ik ben dan misschien zo'n eikel dat ik zeg dat anderen in die situatie buiten de deur zouden zoeken.

Ik vraag regelmatig of ze zin in seks heeft.
Of probeer met knuffelen, kusjes en lief doen (en alle andere trucs die ik kan verzinnen )haar opgewonden te krijgen.
Ik omschrijf dat als zeuren, want zo voelt het inmiddels.
Tja, het is redelijk simpel. In een relatie is het het makkelijkst/beste als partners elkaar kunnen geven wat ze nodig hebben. Nu weet ik niet of je vrouw helemaal geen seks wilt, of dat seks door jou zo'nb groot ding is geworden dat ze er daarom tegenop ziet...
Ik denk dat voor haar het een groot ding is.
Voor mij is het zo dat ik met elk beetje aandacht al blij ben.
En van mij hoeft er niks speciaals.
We hebben het er soms wel over, en dan geef ik bijvoorbeeld aan dat we samen kunnen masturberen om zo ergens te beginnen, wat niet meteen penetratie inhoud. En vanaf daar verder te kijken.

Ik benader het eigenlijk altijd met super veel geduld en wil het makkelijker maken, niet moeilijker.
Los daarvan moet je kijken of je er:
- samen uitkomt met therapie
- kijken of je een afspraak kan maken dat je dan veilige seks mag hebben buiten de deur
- of het niet beter is om uit elkaar te gaan, maar dan zou ik wel eerst therapie aanraden
Ik wil dus graag voorstellen om samen in therapie te gaan. Dan komen misschien ook oorzaken naar boven. Misschien doe ik dingen wel helemaal fout.
Maar moet ik dat dan bij relatie therapie zoeken, of een seksuoloog?

Buiten de deur seks beschouw ik als bijzonder gevaarlijk. Ik ben zo bang dat ik dan voor iemand anders gevoelens krijg. En dan is het zeker over.

Uit elkaar gaan is denk ik een goede oplossing, als je het puur bekijkt hoe de relatie is.
Maar dan zit ik enorm met mijn kinderen.
Ik gun ze die ellende niet.
Er is geen ruzie in huis, dus wat dat betreft merken ze er niks van.
Los daarvan weet ik ook niet zo goed hoe ik dit moet interpreteren

[...]

Wil je dat anderen de borsten van je vrouw zien? Wil je dat ze een string zwembroek draagt waarbij ik haar billen zie?
Los van het stuk erboven, maar dat is omdat ik nooit aan handboeien heb gedaan, ik niks zie in deepthroaten en ik niet eens zou hebben over gigantisch zware borsten... Maar dat komt misschien ook doordat er een struk frustratie is
Met steeds minder bloot bedoel ik dat ze vroeger gewoon topjes aan had met een halslijn waar je net niet de aanzet van de borsten kon zien. En dat die halslijn in loop der tijd steeds meer omhoog is gegaan tot haar nek.

Qua bikini op het strand had ze altijd triangel tops met zon leuk broekje met touwtjes.
Tegenwoordig is dat een bh model met een onderbroek model broekje. Het is allemaal zo degelijk.

Een string zou ze nooit aan hoeven, vind dat zelf ook wel een beetje ordinair ofzoiets.
Maar je begrijpt hopelijk wel dat er veel tussen een string en een oma onderbroek in zit.
Ik zou een iets sportiever/vlotter model meer bij haar leeftijd vinden passen. Nu heeft ze (exact) hetzelfde aan als haar moeder.

Dat stukje over de seks, waarbij ze ging deepthroaten, ik heb daar helemaal niet haar toe aangezet.
Ik wilde vooral aangeven hoe anders zij was in die periode.
Komt ook nog eens bij dat jullie helemaal geen ervaringen hebben met anderen blijkbaar. Had je dat wel gehad dan was seks misschien niet zo'n groot ding geworden. Maar bedenk: een fantasie is altijd beter dan de realiteit.
We hebben inderdaad beide geen ervaring met anderen, wat zeker in ons nadeel kan zijn qua sexuele ontwikkeling.

Thanks voor je reactie (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dicht totdat een mod hier naar gekeken heeft

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:04

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

AZ is niet het topic subforum waar je met dit soort vragen en dito details terecht kan. Met dit soort vragen kan je beter uit de voeten bij Fok!

Het topic laat daarom ook dicht.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.