Hallo,
Ik ben een redelijk frequente tweakers gebruiker, die ook veel posts heeft met fotos of tekst waaruit te herleiden valt waar ik exact woon.
En ik weet dat mijn directe buren, en ook vrienden en collegas op tweakers rondhangen.
Dus ik heb voor mijn eigen privacy (en die van mijn vrouw) een nieuw account aangemaakt.
Ik hoop dat de mods daar in dit geval ok mee zijn.
En dat door de vingers willen zien.
Een ander forum hiervoor zoeken kan, maar ik hoop hier wat advies in te winnen.
Mijn libido is altijd al hoog geweest.
Ik was echter wel laat met meisjes, dat kwam omdat ik vroeger op de basisschool echt heel veel gepest ben. Op de middelbare school was ik daardoor niet zo vol van zelfvertrouwen.
Vroeger veel thuis met mezelf gespeeld in de middelbare school periode.
Met een playboy erbij.
Ik had wel altijd aandacht van de meiden, ik had meer vriendinnen dan vrienden. Ik zag er best goed uit. Een vriendin waar ik gewoon bij mocht zijn als ze zich omkleedde terwijl haar vriend dat nog niet mocht, daar had ik een beoer/zus relatie mee. Maar ook het leukste meisje van de klas wilde verkering met mij, maar ik zei nee omdat ik het niet durfde. (Bang voor reacties, en bang dat het een valstrik was)
Lang verhaal kort, ik had uiteindelijk meer interesse in de niet zo populaire meisjes.
Op de middelbare een vaste vriendin gehad waarmee echt veel is gebeurd in de bus en in de pauzes.
In elkaars broek voelen en aan haar borsten zitten en dergelijke. Maar geen echte seks.
Op het mbo zat in het gebouw naast ons tourisme waar veel meiden op zaten die iets teveel naar mijn zin met uiterlijk bezig waren.
Toen ik op het mbo mijn vrouw tegen kwam was ik op slag verliefd. Ze zat ook op de technische opleiding, en ik heb haar mee uit gevraagd, en van het een kwam het ander.
Seks had ze net als ik geen ervaring mee, en thuis konden ouders en broers zo binnen wandelen. Dus we deden het als we alleen thuis waren.
2x zijn we betrapt waardoor het voor haar erg moeilijk werd.
We hadden toen maximaal 3x per maand seks.
Maar pas na een half jaar ofzo. Ik heb het nooit opgedrongen.
Op mijn 25e een huis samen gekocht.
En ik had het idee dat het toen beter ging.
Soms meerdere keren per week.
Maar al gauw zaten we op 1x per week (3x per maand)
Dat getal daalde en daalde tot 1x in de 1,5 maand ofzo.
Elke keer als ik het vroeg kreeg ik een nee te horen.
En als ik al kussend en strelend haar probeerde warm te maken voor seks, dan was ik te opgewonden en moest ik stoppen.
Tot ze op een gegeven moment een kindje wilde.
Toen kon opeens alles. Het kon niet gek genoeg. Het kon niet vaak genoeg. Tot het streepje kwam, en alles weer bij het oude was.
Wat voelde ik mij voor de gek gehouden.
Vrouw zwanger..
Laatste trimester was overigens fantastisch, veel lekkere seks, en gigantische grote zware borsten.
Ze ging op eens ook uit zichzelf proberen te deepthroaten, en ik moest haar vagina helemaal volproppen met mijn vingers. (We hadden een epino om uitscheuren of een knip te voorkomen, en ze vond dat uitrekkende gevoel fantastisch)
Na de bevalling is het natuurlijk een aantal weken niet aan te raden om seks te hebben. Maar dat heeft ruim een jaar, zoniet anderhalf jaar geduurd omdat ze geen zin had en zich niet sexy voelt. Toen ik zei dat ik bij haar weg ging als ik geen seks meer met haar kon hebben, kon het ineens weer.
Ze is op vakantie 50 tinten wezen lezen.
Daarna hebben we een tijdje fijne seks gehad.
Ook zoals half Nederland handboeien aangeschaft.
En ik heb haar toen vaak met toestemming aan het bed vastgemaakt, en dingen gedaan.
Ze was toen ook in voor zweepjes en balletjes, en wat opgerekt worden met vingers. We hebben toen best veel geprobeerd. Ze wilde wel graag een onderdanige rol waarbij ze dus vooral lekker kan liggen.
Toen we eenmaal besloten hadden een tweede kindje te proberen te maken, hebben we 1x onveilig seks gehad.
De volgende dag moesten we inentingen halen voor een reis. En die vrouw vroeg of we een kinderwens hadden, omdat er sars heerste.
Vervolgens geen seks meer gehad tot we de test konden doen, en die was positief. Dus we konden niet op reis.
Maar de hele zwangerschap is er geen seks meer geweest op de laatste weken na. Ook nu weer na de bevalling zeker 3 kwart jaar geen seks vanwege borstvoeding.
Nu zijn we sinds mijn 2e kind alweer 5 jaar verder.
In de vakanties wil er nog wel eens een paar keer seks zijn in de 2e of 3e week. En dan komt de menstruatie weer...
Thuis is het afwisselend 1x in de maand tot 1x in de 3 maanden. Ik moet echt zeuren en zeuren om seks.
Lingerie setjes wil ze niet, ze voelt zich daar een hoer in.
Kaarsen kunnen werken, maar vaak vooral averechts "oh nee he, hij wil weer seks". En de kaarsen zijn vaak alweer uit voordat we in bed liggen.
Kussen en strelen werkt sowieso niet.
Ik loop al een paar jaar rond met een ongelukkig gevoel doordat ons libido totaal niet matcht.
Ook zie ik dat zij zich steeds degelijker kleed, steeds minder bloot. Ook een bikini is een dik padded bh model. Met bijpassende allesverhullende zwembroek.
Ik heb nu 3 maanden hasr helemaal niet aangeraakt om te kijken of het opviel.
2 weken geleden zei ze dat ik nooit meer aan haar zit, en dat ze dat mist.
Echter zit zij al 18 jaar niet aan me.
Het moet altijd uit mij komen.
Maar door mijn experiment is bij mij ook alle aantrekkingskracht totijn vrouw helemaal weggezakt.
Ik heb inmiddels geen behoefte meer aan haar.
Ik ben het zeuren zat.
Ik ben het zat om elke keer weer afgewezen te worden.
Ik voel me totaal niet meer emotioneel verbonden.
Ik heb het gevoel dat ik samenwoon met iemand die toevallig de moeder van mijn kinderen is.
De laatste tijd komt de gedachte van vreemdgaan steeds vaker in mij op.
Op het schoolplein van mijn kinderen zie ik zoveel leuke vrouwen. En van enkele weet ik zeker dat ze vrijgezel zijn.
Zelf heb ik tegenwoordig ook veel meer zelfvertrouwen.
En vind vrouwen die zich vrouwelijk kleding gewoon veel aantrekkelijker dan mijn vrouw die vooral zoveel mogelijk moeke probeert te zijn.
Ik voel me enorm klote door die gedachte van vreemdgaan of weggaan, want het past niet bij mijn normen en waarden.
We hebben twee prachtige kinderen en die gun ik gewoon een papa en mama die ook gelukkig met elkaar zijn.
Ook houdt ik wel veel van mijn vrouw.
Daarom heb ik ook zoveel geduld gehad met haar.
We hebben weinig onenigheid, en het is altijd wel gezellig.
Maar de sexuele aantrekkingskracht is dus weg.
En zij wilt sowieso niet.
En ik ben compleet radeloos.
Wat moet ik nou doen.
Moet ik dreigen haar te verlaten?
Moet ik met haar in relatie terapie?
Moet ik gewoon vreemd gaan?
Ik weet het niet meer.
Ik heb in al die jaren al zoveel geprobeerd (we zijn al eens bij een sexuoloog geweest)
En het continue afwijzen dmet me ook echt geen goed.
Op mijn werk heeft het het laatste jaar (of langer) ook invloed. Ik ben toch wel een beetje lamgeslagen of hoe ik dat ook moet omschrijven.
Ik voel me lusteloos en het leven is een sleur.
Sorry voor het lange bericht.
Lullige opmerkingen mag je voor je houden.
(Ik weet niet of ik die trek)
Ik hoop dat iemand me tips kan geven, waar ik misschien hulp kan zoeken.
Voor de relatie, maar ook mijn eigen toestand.
(Misschien dat ik wel tegen depressief aan hang)
En bovenal wilde ik het gewoon van me afschrijven.
Of ik nog reageer hangt een beetje van de reacties af.
Ik heb weinig zin om afgebrand te worden.
Groetjes.
Ik ben een redelijk frequente tweakers gebruiker, die ook veel posts heeft met fotos of tekst waaruit te herleiden valt waar ik exact woon.
En ik weet dat mijn directe buren, en ook vrienden en collegas op tweakers rondhangen.
Dus ik heb voor mijn eigen privacy (en die van mijn vrouw) een nieuw account aangemaakt.
Ik hoop dat de mods daar in dit geval ok mee zijn.
En dat door de vingers willen zien.
Een ander forum hiervoor zoeken kan, maar ik hoop hier wat advies in te winnen.
Mijn libido is altijd al hoog geweest.
Ik was echter wel laat met meisjes, dat kwam omdat ik vroeger op de basisschool echt heel veel gepest ben. Op de middelbare school was ik daardoor niet zo vol van zelfvertrouwen.
Vroeger veel thuis met mezelf gespeeld in de middelbare school periode.
Met een playboy erbij.
Ik had wel altijd aandacht van de meiden, ik had meer vriendinnen dan vrienden. Ik zag er best goed uit. Een vriendin waar ik gewoon bij mocht zijn als ze zich omkleedde terwijl haar vriend dat nog niet mocht, daar had ik een beoer/zus relatie mee. Maar ook het leukste meisje van de klas wilde verkering met mij, maar ik zei nee omdat ik het niet durfde. (Bang voor reacties, en bang dat het een valstrik was)
Lang verhaal kort, ik had uiteindelijk meer interesse in de niet zo populaire meisjes.
Op de middelbare een vaste vriendin gehad waarmee echt veel is gebeurd in de bus en in de pauzes.
In elkaars broek voelen en aan haar borsten zitten en dergelijke. Maar geen echte seks.
Op het mbo zat in het gebouw naast ons tourisme waar veel meiden op zaten die iets teveel naar mijn zin met uiterlijk bezig waren.
Toen ik op het mbo mijn vrouw tegen kwam was ik op slag verliefd. Ze zat ook op de technische opleiding, en ik heb haar mee uit gevraagd, en van het een kwam het ander.
Seks had ze net als ik geen ervaring mee, en thuis konden ouders en broers zo binnen wandelen. Dus we deden het als we alleen thuis waren.
2x zijn we betrapt waardoor het voor haar erg moeilijk werd.
We hadden toen maximaal 3x per maand seks.
Maar pas na een half jaar ofzo. Ik heb het nooit opgedrongen.
Op mijn 25e een huis samen gekocht.
En ik had het idee dat het toen beter ging.
Soms meerdere keren per week.
Maar al gauw zaten we op 1x per week (3x per maand)
Dat getal daalde en daalde tot 1x in de 1,5 maand ofzo.
Elke keer als ik het vroeg kreeg ik een nee te horen.
En als ik al kussend en strelend haar probeerde warm te maken voor seks, dan was ik te opgewonden en moest ik stoppen.
Tot ze op een gegeven moment een kindje wilde.
Toen kon opeens alles. Het kon niet gek genoeg. Het kon niet vaak genoeg. Tot het streepje kwam, en alles weer bij het oude was.
Wat voelde ik mij voor de gek gehouden.
Vrouw zwanger..
Laatste trimester was overigens fantastisch, veel lekkere seks, en gigantische grote zware borsten.
Ze ging op eens ook uit zichzelf proberen te deepthroaten, en ik moest haar vagina helemaal volproppen met mijn vingers. (We hadden een epino om uitscheuren of een knip te voorkomen, en ze vond dat uitrekkende gevoel fantastisch)
Na de bevalling is het natuurlijk een aantal weken niet aan te raden om seks te hebben. Maar dat heeft ruim een jaar, zoniet anderhalf jaar geduurd omdat ze geen zin had en zich niet sexy voelt. Toen ik zei dat ik bij haar weg ging als ik geen seks meer met haar kon hebben, kon het ineens weer.
Ze is op vakantie 50 tinten wezen lezen.
Daarna hebben we een tijdje fijne seks gehad.
Ook zoals half Nederland handboeien aangeschaft.
En ik heb haar toen vaak met toestemming aan het bed vastgemaakt, en dingen gedaan.
Ze was toen ook in voor zweepjes en balletjes, en wat opgerekt worden met vingers. We hebben toen best veel geprobeerd. Ze wilde wel graag een onderdanige rol waarbij ze dus vooral lekker kan liggen.
Toen we eenmaal besloten hadden een tweede kindje te proberen te maken, hebben we 1x onveilig seks gehad.
De volgende dag moesten we inentingen halen voor een reis. En die vrouw vroeg of we een kinderwens hadden, omdat er sars heerste.
Vervolgens geen seks meer gehad tot we de test konden doen, en die was positief. Dus we konden niet op reis.
Maar de hele zwangerschap is er geen seks meer geweest op de laatste weken na. Ook nu weer na de bevalling zeker 3 kwart jaar geen seks vanwege borstvoeding.
Nu zijn we sinds mijn 2e kind alweer 5 jaar verder.
In de vakanties wil er nog wel eens een paar keer seks zijn in de 2e of 3e week. En dan komt de menstruatie weer...
Thuis is het afwisselend 1x in de maand tot 1x in de 3 maanden. Ik moet echt zeuren en zeuren om seks.
Lingerie setjes wil ze niet, ze voelt zich daar een hoer in.
Kaarsen kunnen werken, maar vaak vooral averechts "oh nee he, hij wil weer seks". En de kaarsen zijn vaak alweer uit voordat we in bed liggen.
Kussen en strelen werkt sowieso niet.
Ik loop al een paar jaar rond met een ongelukkig gevoel doordat ons libido totaal niet matcht.
Ook zie ik dat zij zich steeds degelijker kleed, steeds minder bloot. Ook een bikini is een dik padded bh model. Met bijpassende allesverhullende zwembroek.
Ik heb nu 3 maanden hasr helemaal niet aangeraakt om te kijken of het opviel.
2 weken geleden zei ze dat ik nooit meer aan haar zit, en dat ze dat mist.
Echter zit zij al 18 jaar niet aan me.
Het moet altijd uit mij komen.
Maar door mijn experiment is bij mij ook alle aantrekkingskracht totijn vrouw helemaal weggezakt.
Ik heb inmiddels geen behoefte meer aan haar.
Ik ben het zeuren zat.
Ik ben het zat om elke keer weer afgewezen te worden.
Ik voel me totaal niet meer emotioneel verbonden.
Ik heb het gevoel dat ik samenwoon met iemand die toevallig de moeder van mijn kinderen is.
De laatste tijd komt de gedachte van vreemdgaan steeds vaker in mij op.
Op het schoolplein van mijn kinderen zie ik zoveel leuke vrouwen. En van enkele weet ik zeker dat ze vrijgezel zijn.
Zelf heb ik tegenwoordig ook veel meer zelfvertrouwen.
En vind vrouwen die zich vrouwelijk kleding gewoon veel aantrekkelijker dan mijn vrouw die vooral zoveel mogelijk moeke probeert te zijn.
Ik voel me enorm klote door die gedachte van vreemdgaan of weggaan, want het past niet bij mijn normen en waarden.
We hebben twee prachtige kinderen en die gun ik gewoon een papa en mama die ook gelukkig met elkaar zijn.
Ook houdt ik wel veel van mijn vrouw.
Daarom heb ik ook zoveel geduld gehad met haar.
We hebben weinig onenigheid, en het is altijd wel gezellig.
Maar de sexuele aantrekkingskracht is dus weg.
En zij wilt sowieso niet.
En ik ben compleet radeloos.
Wat moet ik nou doen.
Moet ik dreigen haar te verlaten?
Moet ik met haar in relatie terapie?
Moet ik gewoon vreemd gaan?
Ik weet het niet meer.
Ik heb in al die jaren al zoveel geprobeerd (we zijn al eens bij een sexuoloog geweest)
En het continue afwijzen dmet me ook echt geen goed.
Op mijn werk heeft het het laatste jaar (of langer) ook invloed. Ik ben toch wel een beetje lamgeslagen of hoe ik dat ook moet omschrijven.
Ik voel me lusteloos en het leven is een sleur.
Sorry voor het lange bericht.
Lullige opmerkingen mag je voor je houden.
(Ik weet niet of ik die trek)
Ik hoop dat iemand me tips kan geven, waar ik misschien hulp kan zoeken.
Voor de relatie, maar ook mijn eigen toestand.
(Misschien dat ik wel tegen depressief aan hang)
En bovenal wilde ik het gewoon van me afschrijven.
Of ik nog reageer hangt een beetje van de reacties af.
Ik heb weinig zin om afgebrand te worden.
Groetjes.