Zijn er auteursrechten op instagram template reels?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskanon
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 09-10-2024
Tegenwoordig is het mogelijk om in instagram templates van andere gebruikers te gebruiken om snel reels te maken: https://about.instagram.c...m-reels-templates-updates.

Mijn vraag is: stel dat jouw instagram account heel beroemd is geworden door reels die zijn gemaakt op basis van reel templates van anderen en de beroemdheid brengt jou natuurlijk inkomen. Kunnen de eigenaren van die templates in aanmerking komen voor vergoeding die jij dan moet betalen, omdat jij verdient aan het werk van anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Auteursrechten sowieso, maar onder wat voor licentie mag je deze templates gebruiken?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:27

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Instagram en het bedrijf er achter kennende ga ik er vanuit dat die rechten al lang al niet meer bij de makers van die templates liggen. Volgens mij doe je automatisch afstand van alle rechten van de shit die op Insta wordt geplaatst.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:01

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Dit heeft niks met netwerken / internet te maken. Mogelijk doelt OP op netwerken als in socializen of sociale netwerken. Ik zal je topic een beter plekje geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Yariva op 08-07-2024 14:59 ]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply