Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_1970
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-07 19:07
Graag wil ik op de werkmobiel, de Samsung A53, ook mijn priveomgeving erbij hebben gezien mijn privemobiel (S10) eigenlijk aan vervanging toe is en het toch wel handiger vind om 1 device op zak te hebben.
Ik heb het forum al aardig doorgelezen (las ergens twee omgevingen met mapjes en een blauw koffertje) alleen specifiek met deze beide modellen geen match gevonden.
Waar moet je starten en is het gewoon een kwestie van sim plaatsen en de rest gaat vanzelf?
Mijn priveomgeving gebruik alleen gmail, Whattsapp en overige apps (bank, navigatie, DigiD enz.).

Via, Instellingen - Accounts en back-up - Accounts beheren, een overzicht waaronder "Account toevoegen".
Hoe krijg ik dan mijn prive apps hierachter of -onder?

Hierbij de link naar een mooi voorbeeld.
https://www.google.nl/url...6hZlk4BR85pl&opi=89978449

[ Voor 16% gewijzigd door Michel_1970 op 06-07-2024 12:12 ]

KIA EV6 Light Edition 58kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:13

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Zoals als ik het lees is je zakelijke toestel beveiligt met intune of andere tool. Dit is geen probleem je moet alleen zorgen dat je het gescheiden houdt Het is inderdaad gewoon tweede simkaartje er in. En er rekening mee houden dat je bedrijf je toestel op afstand kan wissen.

Alleen als je whatsapp zakelijk gebruikt en prive kan dit wel een eens probleem zijn. Maar hier heb je ook weer een app voor Daul space. Oftwel gewoon proberen!

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:49
Samsung telefoons hebben dual messenger, dus dubbele WhatsApp en dergelijke zijn mogelijk.

Jou "probleem" is dat de zakelijke telefoon al onder controle staat van de werkgever met een mobile device management oplossing.
Normaal zet je de telefoon eerst "prive" op, en voegt dan een werkprofiel toe waar de werkgever de volledige controle over heeft en waarbinnen de werkapplicaties draaien.

Dus ik zou adviseren eens met IT te babbelen, neem eventueel sausijze broodjes mee, en zet de telefoon opnieuw op met je prive instellingen als eerste en je zakelijke als tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_1970
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-07 19:07
Inderdaad is het een, op afstand door IT beheerd, mobieltje.
Ik zal mijn collega (IT medewerker) hierover eens aan de tand voelen en afwachten hoe hij hierop gaat reageren.
Voel er weinig voor om alles geprobeedd te hebben en dan niet meer terug te kunnen vallen op de oude situatie.

KIA EV6 Light Edition 58kW