Als ik een divx afspeel die in 48000Hz is opgenomen dan is het geluid bij mij slecht omdat mijn awe64 hier niet mee overweg kan. Weet iemand hoe ik de boel zo kan instellen dat ie zo'n bestand op halve freq afspeelt dus op 24000Hz want daar heeft ie geen probleem mee. Ik weet wel hoe ik het in mediaspeler voor mekaar moet krijgen maar ik kan de instelling van die codec niet vinden als ik het via control panel doe want dan staat die codec er niet tussen. Ik wil graagg dat dat standaard wel zo is want dan doet ie het miscshien ook goed als ik een divx afspeel op mijn h+ kaart.
Heel lastig:
Winamp aanzetten op pause. Always on top aanzetten, klein maken (windowshade mode), en dan zover mogelijk uit beeld bewegen. Daarna maximize je de mediaspeler, en klik dan weer op winamp
Je .avi wordt dan op 44.1KHz afgespeeld. Ik geloof dat fullscreen helaas niet werkt
Winamp aanzetten op pause. Always on top aanzetten, klein maken (windowshade mode), en dan zover mogelijk uit beeld bewegen. Daarna maximize je de mediaspeler, en klik dan weer op winamp
Je .avi wordt dan op 44.1KHz afgespeeld. Ik geloof dat fullscreen helaas niet werkt
Siditamentis astuentis pactum.
Helaas het truukje werkt niet. DivXplus loopt er zelfs door vast, maar in ieder geval bedankt voor de moeite.