Buitenlandse pakketjes laten bezorgen bij pakketpunt?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 15-05 10:30
Ik wil enkele spullen van een Chinese webwinkel (Ali Express) bestellen. Waar kan ik buitenlandse pakketjes laten bezorgen om later zelf op te halen?

Een onbemand pakketpunt of automaat zoals De Buren met ruime openingstijden zou ideaal zijn. Zij wekren samen met DHL, DPD en UPS. Je kunt bij de pakketjes van Ali Express niet een bezorgdienst kiezen.

Weet iemand een pakketpunt of automaat waar ik Chiense pakketjes van Ali Express naar toe kan sturen?

Disclaimer: bovenstaande auteur lijdt aan dyslexie

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor zover ik weet kan dit niet specifiek met buitenlandse pakketten, heb PostNL ooit wel eens naar gevraagd. Het enige dat je kan doen is alle pakketten (ook binnenlands) standaard naar een pakketpunt laten sturen, waarbij PostNL de keus van pakketpunt maakt :( (die hier scant niet bij ontvangst).

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 06-07-2024 11:17 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:07
Je kunt bij postnl en dhl bezorgvoorkeuren aangeven.

O.a.: https://www.postnl.nl/campagnes/pakketkluis/

[ Voor 34% gewijzigd door jeroen3 op 06-07-2024 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07
Voor bezorgvoorkeuren moet je wel een account hebben bij PostNL, vzwiw.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jeroen3 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:23:

O.a.: https://www.postnl.nl/campagnes/pakketkluis/
Je kan daar - in het geval van pakketpunt - niet opgeven wélk pakketpunt, dus om nou van "voorkeur" te spreken ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen3
JukeboxBill schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:24:
Ja, met hetzelfde email adres als bij waar je besteld volgens mij. Dat is niet zo spannend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
jeroen3 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:36:
[...]

Ja, met hetzelfde email adres als bij waar je besteld volgens mij. Dat is niet zo spannend toch?
Ik zei toch niet dat het spannend was?
En als je een account hebt dan hoeft het email adres niet hetzelfde te zijn als waarmee je bestelt, want een account is gekoppeld aan je huisadres.

[ Voor 22% gewijzigd door JukeboxBill op 06-07-2024 11:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:06

Detmer

Professioneel prutser

Hier heb ik ook wel eens naar gekeken, maar dat kan helaas niet. Veruit het meeste wat ik bestel komt met PostNL en maar een enkele keer met DHL. Ik kan de pakketjes in de app zien, maar ik kan niet wijzigen dat ze naar een PostNLpunt gaan. Wat ik met binnenlandse pakketten wel kan.

Zoals hierboven aangegeven kan je met een PostNL account je bezorgvoorkeuren aangeven. Dat werkt bij mij goed. Duurt alleen wel een dag langer omdat ze eerst bij je langs komen en daarna pas het pakket naar een PostNLpunt brengen. Geef niet het PostNLpunt adres op als bezorgadres. De kans dat is groot dat het dan fout gaat.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
opties zijn: of je bezorgvoorkeuren zo instellen dat ze het by default (alles) naar een afhaalpunt brengen.. je hebt echter geen keuze in welk afhaalpunt..

of je regelt zelf een plek bij huis waar ze het in mogen droppen, moet wel aan enkele voorwaarden voldoen anders brengen ze het als nog naar een afhaalpuntje

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
SMSfreakie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:49:
opties zijn: of je bezorgvoorkeuren zo instellen dat ze het by default (alles) naar een afhaalpunt brengen.. je hebt echter geen keuze in welk afhaalpunt..

of je regelt zelf een plek bij huis waar ze het in mogen droppen, moet wel aan enkele voorwaarden voldoen anders brengen ze het als nog naar een afhaalpuntje
Bij PostNL kan je elk PostNL afhaalpunt opgeven als vaste voorkeur. Er wordt alleen een suggestie gegeven voor het dichtstbijzijnde punt.
Je kan ook per pakket veranderen als je de aankondiging van bezorgen in de gaten houdt. Alleen komen die meestal rond middernacht en als je er 's morgens vroeg bij bent, dan kan je het nog veranderen.
Maar dan zal de keuze beperkt zijn tot het postdistrict van je huisadres.
En zoals gezegd, voor die uitgebreide service moet je wel een account hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door JukeboxBill op 06-07-2024 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:52
JukeboxBill schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:09:
[...]

Bij PostNL kan je elk PostNL afhaalpunt opgeven als vaste voorkeur. Er wordt alleen een suggestie gegeven voor het dichtstbijzijnde punt.
Je kan ook per pakket veranderen als je de aankondiging van bezorgen in de gaten houdt. Alleen komen die meestal rond middernacht en als je er 's morgens vroeg bij bent, dan kan je het nog veranderen.
Voor DHL kun je zelf een locatie kiezen inderdaad. Voor PostNL krijg ik enkel de dichtsbijzijnde in beeld en deze is onmogelijk te wijzigen naar een ander in de app of op de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
daveytje schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:34:
[...]

Voor DHL kun je zelf een locatie kiezen inderdaad. Voor PostNL krijg ik enkel de dichtsbijzijnde in beeld en deze is onmogelijk te wijzigen naar een ander in de app of op de website.
Heb je wel een PostNL account?
Ik kan voor de standaard voorkeur zoeken op postcode en dan zelfs een pakketpunt kiezen in mijn vorige woonplaats zo'n 200 km hier vandaan.
Je moet wel even wat doorklikken voordat je bij die keuze bent.

Maar misschien heb ik een premium O-) account, want ik heb dat al vanaf heel in het begin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
JukeboxBill schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:45:
[...]

Heb je wel een PostNL account?
Ik kan voor de standaard voorkeur zoeken op postcode en dan zelfs een pakketpunt kiezen in mijn vorige woonplaats zo'n 200 km hier vandaan.
Je moet wel even wat doorklikken voordat je bij die keuze bent.

Maar misschien heb ik een premium O-) account, want ik heb dat al vanaf heel in het begin :)
Ik kan per pakketje aangeven waar het naartoe moet als het is ontvangen. Als ik echter een bezorgvoorkeur wil invullen voor altijd naar eenpakketpunt krijg ik enkel de dichtstbijzijnde als keuze met mijn postnl account ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
jeroen3 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:23:
Telt de bezorgvoorkeur alleen voor mij of ook voor andere bewoners op mijn adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
JukeboxBill schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:24:
Hoe kan ik weten met wekle bezorgdienst een Chinees paketje bezorgd wordt? (het staat er nooit bij op Ali Express)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
jeroen3 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:36:
Voor een Ali Express bestelling geef ik vaak een tijdelijke mail-alias op die forward naar mijn eigen inbox. Dat werkt dan dus niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:06

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

daveytje schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:34:
[...]

Ik heb daar laatst ook mee lopen kl*ten in de PostNL app. Je kan alleen kiezen welk pakketpunt je wil mits het je primaire keuze is. Als je een pakketpunt als secundaire afleveroptie wil, dan kiest de app automatisch het punt wat hemelsbreed het dichtstbij is. Erg handig als dat hemelsbreed 150m is maar je, om daar te komen, bijna 1km moet lopen en onderweg 2 andere pakketpunten tegenkomt.

Volgens mij zou het voor @Apollyon moeten werken om in de PostNL app het gewenste pakketpunt als primair afleveradres te selecteren. Ik weet niet of je dat bij DHL ook kunt instellen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
Apollyon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 14:55:
[...]

Telt de bezorgvoorkeur alleen voor mij of ook voor andere bewoners op mijn adres?
Alleen voor jouw. Gaat via email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
jeroen3 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:27:
Dan zou ik dus een 2e account aan kunnen maken speciaal voor Alie Express en andere buitenlandse pakketjes als ik daar een ander email adres voor gebruik?

Jammer dat PostNL niet bij De Buren automaat bezorgt.

[ Voor 52% gewijzigd door Apollyon op 06-07-2024 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:16
Is het probleem dat je niet verwacht thuis te zijn als het pakket wordt bezorgd? Of gaat het je erom dat je je prive adres niet wilt gebruiken bij bestellen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

jeroen3 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:27:
[...]

Nee, hoor. Ik zie ook pakketjes in de app voor winkels waar ik met een ander e-mailadres heb besteld. Het gaat volgens mij op naam en adres. Sowieso op adres.

Edit: als ik het me goed herinner heb ik destijds een bevestigings-/activatiecode per post ontvangen voordat ik de PostNL app kon gebruiken om te bezorgen pakketjes en post te zien.

[ Voor 22% gewijzigd door FooLsKi op 06-07-2024 17:24 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
President schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:45:
Is het probleem dat je niet verwacht thuis te zijn als het pakket wordt bezorgd? Of gaat het je erom dat je je prive adres niet wilt gebruiken bij bestellen?
Beide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

De pakketjes moeten wel naar je privéadres gestuurd worden. PostNL zet er een soort redirect op naar het pakketpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
FooLsKi schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:20:
[...]

Nee, hoor. Ik zie ook pakketjes in de app voor winkels waar ik met een ander e-mailadres heb besteld. Het gaat volgens mij op naam en adres. Sowieso op adres.

Edit: als ik het me goed herinner heb ik destijds een bevestigings-/activatiecode per post ontvangen voordat ik de PostNL app kon gebruiken om te bezorgen pakketjes en post te zien.
De combinatie naam + adres? Zou het dan kunnen werken door mijn naam anders te spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
FooLsKi schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:37:
[...]

De pakketjes moeten wel naar je privéadres gestuurd worden. PostNL zet er een soort redirect op naar het pakketpunt.
Dat is jammer. Dan laat je nog steeds je privé adres achter bij een buitenlands bedrijf die het niet zo nauw neemt met privacy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Apollyon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:38:
[...]

De combinatie naam + adres? Zou het dan kunnen werken door mijn naam anders te spellen?
Ik vermoed/hoop van wel, zodat meerdere personen op hetzelfde adres hun eigen pakketjes kunnen volgen. Gewoon een alias gebruiken ipv je eigen naam.
Apollyon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:39:
[...]

Dat is jammer. Dan laat je nog steeds je privé adres achter bij een buitenlands bedrijf die het niet zo nauw neemt met privacy.
Dan zou je moeten kijken of je een postbus kunt krijgen waarin je ook pakketjes kunt ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:24
FooLsKi schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:42:

Ik vermoed/hoop van wel, zodat meerdere personen op hetzelfde adres hun eigen pakketjes kunnen volgen. Gewoon een alias gebruiken ipv je eigen naam.
Totdat je met alleen een geldig identiteitsbewijs je eigen pakketjes op mag halen. Al heel normaal in andere landen in Europa, recentelijk las ik dat wetgevers ook een vergelijkbaar iets onderzoeken voor Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
[...]

Oh? Laatste keer kon ik dat nog niet.. Ja de automatisch geselecteerde met flut openingstijden

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
SMSfreakie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:11:
[...]

Oh? Laatste keer kon ik dat nog niet.. Ja de automatisch geselecteerde met flut openingstijden
Het kan ook districtgebonden zijn. @daveytje kan ook niet vrij kiezen, zegt ie.
Je zal het even moeten bekijken in je account.
De dichtstbijzijnde komt mij ook niet altijd goed uit, dan laat ik het bij Appie bezorgen waar ik ook de boodschappen doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
JukeboxBill schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:19:
[...]

Het kan ook districtgebonden zijn. @daveytje kan ook niet vrij kiezen, zegt ie.
Je zal het even moeten bekijken in je account.
De dichtstbijzijnde komt mij ook niet altijd goed uit, dan laat ik het bij Appie bezorgen waar ik ook de boodschappen doe.
Klopt. Ik heb enkel de dichtstbijzijnde als ik de bezorgvoorkeur instel voor alle toekomstige pakketten. Als ik een pakket in de app zie kan ik die 9 van de 10 keer 's avonds naar een pakketpunt sturen en dan kan ik wel kiezen.

Postnl kan voor mij niet een ander pakketpunt instellen en enkel de dichtstbijzijnde volgens de klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Dat heb ik dus ook in de app... Helaas

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Blijkbaar niet (bij iedereen). Zowel in de app als op de site krijg ik alleen het waardeloze niet scannende pakketpunt hier om de hoek te zien en niet de mogelijkheid om een ander op te geven, bij zowel secundaire als primaire bezorgoptie.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

[...]

Ik zie ook pakketten voor mijn vrouw gewoon, ook als ze niet mijn achternaam invult. Misschien dat het tegenwoordig anders is bij nieuwe accounts, maar bij mij is het gewoon alle pakketten die naar ons adres gaan.

Daarnaast is het ook niet geheel betrouwbaar, even los van dat je totaal geen controle hebt over welke binnenlandse koerier het gaat afleveren (heb regelmatig gehad dat er gewoon een avondkoerier langs kwam bijv.) komen ze ook regelmatig langs met pakketten die ik wél naar een pakketpunt wil laten sturen.

De beste, meest gemakkelijke optie is gewoon een willekeurige naam invullen, pakket naar je eigen adres laten sturen, en even een dekenkist ofzo voor de deur zetten waar ze de pakketten in kunnen droppen. Ik neem aan dat je geen dure spullen via Ali bestelt (want dat is weggegooid geld en enorm risicovol), dus ook laag risico als het fout zou gaan en je je identiteit niet kunt bewijzen.
Als spullen wel naar een pakketpunt gaan moet je je ID laten zien, dus dan moet je naam kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
Ik zie ook pakketjes die naar mijn werk of mijn ouders gaan die ik bestel. Dus het lijkt dat het niet zomaar “op adres” gaat.

Ik begrijp niet waarom je daar een “tweede account” voor nodig zou hebben. Alle andere pakketten wil je toch ook hebben?

Beste oplossing is volgens mij zo’n kluis. Daar kunnen alle bezorgers iets in doen en op slot klikken. Werkt top. Alleen als iets niet past brengt de bezorger het naar de buren. We hebben hier geen afhaalpunten meer in de buurt dus dat kiezen is een eind rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
[...]

Je kunt meerdere emailadressen in de app zetten. Ik heb er 3 instaan. Is nog niet voldoende trouwens want ik heb bv bij de diverse amazons meerdere Gmail varianten in gebruik.

Niet iedere webshop deelt je emailadres, dan zie ik de pakketjes nog steeds niet automatisch, tenzij het brievenbuspakketjes zijn.

En bij aliexpress spul heb ik nooit de mogelijkheid om ook maar iets te veranderen, geloof ik. Sowieso tijd niet, maar ik dacht plek ook niet, maar dat weet ik niet 100% zeker want dat gebruik ik nooit, ik wil gewoon alles thuis eigenlijk. Daarom heb ik graag aliexpress via DHL, dan kan ik tijdstip makkelijk aanpassen. Ik weet ook niet hoe ik de bezorger kan zien of aanpassen bij ome Alie 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02:04
Wellicht dat TS de bestelling al de deur uit heeft gedaan, maar Temu die vaak een vergelijkbaar assortiment heeft, biedt deze bezorgopties wel aan (pakketpunten en -automaten van DHL) voor een groot deel van de artikelen. Moet je kiezen voor Click & Collect bij aflevermethodes. Is alleen discutabel of je daar wilt bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Slappyjoez op 08-07-2024 14:51 ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
Oon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:38:
De beste, meest gemakkelijke optie is gewoon een willekeurige naam invullen, pakket naar je eigen adres laten sturen, en even een dekenkist ofzo voor de deur zetten waar ze de pakketten in kunnen droppen. Ik neem aan dat je geen dure spullen via Ali bestelt (want dat is weggegooid geld en enorm risicovol), dus ook laag risico als het fout zou gaan en je je identiteit niet kunt bewijzen.
Als spullen wel naar een pakketpunt gaan moet je je ID laten zien, dus dan moet je naam kloppen.
Ik woon in een flat waar geregeld pakketjes zoek raken. Een dekenkist is geen optie. Een ID laten zien wil ik ook liever niet omdat ik liever geen persoonsgegevens in China achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
jeroen3 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:02:
Ik zie ook pakketjes die naar mijn werk of mijn ouders gaan die ik bestel. Dus het lijkt dat het niet zomaar “op adres” gaat.

Ik begrijp niet waarom je daar een “tweede account” voor nodig zou hebben. Alle andere pakketten wil je toch ook hebben?
Mijn vriendin laat pakketjes liever thuis if bij een afhaalpunt in de buurt van haar werk bezorgen. Ik laat mijn pakketjes liever bezorgen op een afhaalpunt met ruimere openingstijden.
Beste oplossing is volgens mij zo’n kluis. Daar kunnen alle bezorgers iets in doen en op slot klikken. Werkt top. Alleen als iets niet past brengt de bezorger het naar de buren. We hebben hier geen afhaalpunten meer in de buurt dus dat kiezen is een eind rijden.
Een kluis wil ik wel overwegen als we ergens anders wonen. In de flat waar ik nu woon is het geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
dragon2 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
En bij aliexpress spul heb ik nooit de mogelijkheid om ook maar iets te veranderen, geloof ik. Sowieso tijd niet, maar ik dacht plek ook niet, maar dat weet ik niet 100% zeker want dat gebruik ik nooit, ik wil gewoon alles thuis eigenlijk. Daarom heb ik graag aliexpress via DHL, dan kan ik tijdstip makkelijk aanpassen. Ik weet ook niet hoe ik de bezorger kan zien of aanpassen bij ome Alie 🤔
Vroeger heb ik wel eens op een Chinese webwinkel besteld en dan kon ik voor UPS delivery kiezen. Je betaalde dan wel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollyon
Slappyjoez schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:50:
Wellicht dat TS de bestelling al de deur uit heeft gedaan, maar Temu die vaak een vergelijkbaar assortiment heeft, biedt deze bezorgopties wel aan (pakketpunten en -automaten van DHL) voor een groot deel van de artikelen. Moet je kiezen voor Click & Collect bij aflevermethodes. Is alleen discutabel of je daar wilt bestellen.
Dank je voor de tip. De Temu webwinkel kende ik niet. Helaas vind ik neit de artikelen die ik zocht. Waarin is Temu discutabel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Apollyon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:17:
[...]

Ik woon in een flat waar geregeld pakketjes zoek raken. Een dekenkist is geen optie. Een ID laten zien wil ik ook liever niet omdat ik liever geen persoonsgegevens in China achterlaat.
Dan moet je gewoon lekker bij een Europese webwinkel bestellen :)
Apollyon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:26:
[...]

Dank je voor de tip. De Temu webwinkel kende ik niet. Helaas vind ik neit de artikelen die ik zocht. Waarin is Temu discutabel?
Temu is gewoon hetzelfde als Wish of AliExpres, veelal dezelfde verkopers en allemaal uit China. Als je het naar een pakketpunt laat sturen moet je je ID laten zien om het pakket mee te krijgen (en dus geldige gegevens opgeven), als je het thuis laat bezorgen moet je adres kloppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Oon op 10-07-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 19:22

Xan

Een goed alternatief is Bringme.

Dat is een (gratis) kluis service waarbij je op het adres van de kluis + aangepaste naam (“Bringme” + voornaam en achternaam) kunt laten bezorgen.

Echter de locaties zijn vrij beperkt.
Ik deed dit regelmatig en werkte echt goed.👍
Pagina: 1