Ik wil graag langs terrein een volledig nieuw hekwerk laten plaatsen. Terwijl we dit doen wil ik graag mantelbuizen laten trekken met daar in:
- Elektra (5x4mm2)
- UTP (2x CAT6)
Om de ~25m zou ik graag de mantelbuis uit de grond laten komen en daar een verdeelkast maken waar de elektra en UTP doorgelust worden.
/f/image/SAqCg1USyU6cANWTvluJ14aM.png?f=fotoalbum_large)
De situatie zoals hier boven moet nog gebouwd worden, maar we gaan binnenkort wel het hekwerk vervangen.
Aan de wegzijde (links) komt geen hekwerk, wel langs de overige 3 zijden.
Ik wil voorkomen dat de mantelbuizen niet goed aansluiten op de verdeelkast en daarom zoek ik suggesties voor:
- PVC verdeelkast
- Waterdicht
- Mogelijkheid tot DIN-rail
- Extra wartel aansluitingen om kabels uit te kunnen voeren
- Mogelijkheid tot twee 50mm mantelbuizen binnen te voeren
Vooral het laatste is lastig. Ik wil de mantelbuizen netjes kunnen aansluiten op de verdeelkast zodat deze waterdicht zitten aangesloten en dat er geen dop op hoeft.
Dit is erg lastig te vinden. Ik heb al bij merken als Famatel gekeken, maar dat lijkt het niet helemaal te zijn.
Misschien stel ik de verkeerde vraag, maar hoe zorg je er anders voor dat de mantelbuizen goed aansluiten om de kast die er hangt?
- Elektra (5x4mm2)
- UTP (2x CAT6)
Om de ~25m zou ik graag de mantelbuis uit de grond laten komen en daar een verdeelkast maken waar de elektra en UTP doorgelust worden.
/f/image/SAqCg1USyU6cANWTvluJ14aM.png?f=fotoalbum_large)
De situatie zoals hier boven moet nog gebouwd worden, maar we gaan binnenkort wel het hekwerk vervangen.
Aan de wegzijde (links) komt geen hekwerk, wel langs de overige 3 zijden.
Ik wil voorkomen dat de mantelbuizen niet goed aansluiten op de verdeelkast en daarom zoek ik suggesties voor:
- PVC verdeelkast
- Waterdicht
- Mogelijkheid tot DIN-rail
- Extra wartel aansluitingen om kabels uit te kunnen voeren
- Mogelijkheid tot twee 50mm mantelbuizen binnen te voeren
Vooral het laatste is lastig. Ik wil de mantelbuizen netjes kunnen aansluiten op de verdeelkast zodat deze waterdicht zitten aangesloten en dat er geen dop op hoeft.
Dit is erg lastig te vinden. Ik heb al bij merken als Famatel gekeken, maar dat lijkt het niet helemaal te zijn.
Misschien stel ik de verkeerde vraag, maar hoe zorg je er anders voor dat de mantelbuizen goed aansluiten om de kast die er hangt?