Fulli tolbadge inloggen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• petertje30
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-06 20:19
Hallo allemaal,

Onlangs een Fulli tolbadge gekocht en de afschrijving van onze rekening is gelukt. Het kenteken en onze gegevens staan juist geregistreerd volgens de factuur die ik in de mail heb ontvangen.
Nu wil ik inloggen op het account om te checken of de tolbadge geactiveerd is. Echter het inloggen lukt niet. Bij wachtwoord vergeten krijg ik wel de link om een nieuw wachtwoord aan te maken, en vervolgens onderstaande melding.
Iemand hiermee bekend? Kan ik ervan uit gaan dat de tolbadge wel werkt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkYrGJrhf1MnwlRv_Wx8wX0Mukg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rYkXlhXctLvcZmHv272YXcRq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:32

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Heb je al contact opgenomen met APRR/Fulli?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
Tjebakka schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:44:
Heb je al contact opgenomen met APRR/Fulli?
Vanochtend een paar keer geprobeerd maar helaas niet bereikbaar. De Anwb verwijst weer door naar Fulli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

petertje30 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 13:48:
Vanochtend een paar keer geprobeerd maar helaas niet bereikbaar. De Anwb verwijst weer door naar Fulli.
Bij wie heb je de tolbadge besteld? Met diegene moet je contact opnemen. Is dat direct bij de APPR, dan dius daar, is dat bij ANWB, dan bij ANWB. Zover ik weet support ANWB inderdaad ook alleen de tolbadges die via hen gekocht zijn. Bij hen moet je het uiteindelijk ook inleveren, mits je via hen gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:18

heho

Ommen, Overijssel

Ik kan wel gewoon inloggen. Zowel via de app als via de site. Daar ligt het probleem dus blijkbaar niet.
Heb dat ding ooit via de ANWB gekocht, maar die verkopen nu volgens mij andere badges. Contact verloopt nu inderdaad altijd via Fulli zelf.

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

J27

Fulli is vrij traag in hun processen. Toen ik de badge in april dit jaar bij de anwb kocht moest ik ook een paar dagen of een week wachten voor ik in kon loggen. En als je door een tolpoort rijdt duurt het vaak een paar dagen voor je het bedrag in de app terugziet. Daadwerkelijke tol afschrijvingen duurt soms wel 2 maanden.

Verder is zo’n badge wel veel fijner dan telkens los betalen, maar doe mij maar het simpele oostenrijkse systeem waar je gewoon je creditcard aan je kenteken koppeld (zonder badge) en gaan:)

[ Voor 23% gewijzigd door J27 op 05-07-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sam660
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 06-07-2024
Dit weekend ook een badge gekocht en krijg zojuist dezelfde melding...@petertje30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kochie
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hier ook hetzelfde probleem met een nieuwe badge direct bij Fulli gekocht. Lijkt een algemeen probleem met de wachtwoord vergeten/reset optie. Ik heb een mail gestuurd naar: serviceclients@fulli.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:24
Ah Fulli.. Vorig jaar in FR ging tolpoortje mooi open bij Nancy, om vervolgens einde tolweg niet meer open te gaan, met als gevolg een hele rits boze Fransen achter me.Uiteindelijk na wat handen- en voetenwerk geld in een vakje gestopt en kon doorrijden, maar ik was er klaar mee. Op de eerste de beste parkeerplaats nog eens geprobeerd door het support nummer menu heen te komen (uiteraard alleen in FRans), maar kreeg niemand te spreken. Uiteindelijk gewoon met CC betaald overal en ding een gooi gegeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• petertje30
J27 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 14:14:
Fulli is vrij traag in hun processen. Toen ik de badge in april dit jaar bij de anwb kocht moest ik ook een paar dagen of een week wachten voor ik in kon loggen. En als je door een tolpoort rijdt duurt het vaak een paar dagen voor je het bedrag in de app terugziet. Daadwerkelijke tol afschrijvingen duurt soms wel 2 maanden.

Verder is zo’n badge wel veel fijner dan telkens los betalen, maar doe mij maar het simpele oostenrijkse systeem waar je gewoon je creditcard aan je kenteken koppeld (zonder badge) en gaan:)
Het systeem in Oostenrijk werkt inderdaad veel fijner!

We gaan vanavond rijden en zal hier morgenavond even laten weten of de poortjes open gingen. Laat ons bidden. :)

Zal dit wellicht iets met de stakingen in Frankrijk te maken hebben die deze dagen zijn aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:23
Hier exact hetzelfde, fijn als je morgen naar Frankrijk vertrekt 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:10
Toen ik mijn badge een paar weken terug binnen kreeg lukte het eerst ook niet. Weekje later nogmaals geprobeerd en toen ging het prima. Ik kan nu ook gewoon inloggen.

Volgens mij is het verder niet perse noodzakelijk om in te loggen voor gebruik.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedro2
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-05 20:38
Hier hetzelfde. gelukkig eind deze maand op vakantie, maar ik krijg dezelfde melding. Ik heb contact gezocht met Fulli. Nog geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcf
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09-2024

tcf

Idem hier, zelfde melding. Begin van de week de badge besteld, factuur gehad maar daarop is mijn adres zonder huisnummer zichtbaar. Wilde deze dus bekijken in de klantomgeving maar daar kan ik nu dus niet in. Op bellen en mailen nog geen reactie. Ook is er nog geen geld afgeschreven voor de bevestiging ( 1 euro ), wel de machtiging succesvol ondertekend volgens bevestiging per email....

Hopelijk komt de badge op tijd of uberhaupt nog aan, volgende week zondag ga ik vertrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcf

tcf

Algemene vraag: hoe snel hadden jullie de badge na bestellen binnen?
VidaR-9 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:44:
Toen ik mijn badge een paar weken terug binnen kreeg lukte het eerst ook niet. Weekje later nogmaals geprobeerd en toen ging het prima. Ik kan nu ook gewoon inloggen.

Volgens mij is het verder niet perse noodzakelijk om in te loggen voor gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
tcf schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:38:
Algemene vraag: hoe snel hadden jullie de badge na bestellen binnen?
[...]
Weekje ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruspek
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-06 11:50
Hier hetzelfde probleem.
Heb ook mail gestuurd naar Fulli.
Nog geen reactie gehad
Lijkt alsof de systemen langs elkaar heen werken en dat er eerst synchronisatie moet plaatsvinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• petertje30
De Fulli tolbadge werkt!

Ik kan nog steeds niet inloggen. Gisteravond vertrokken incl sleurhut naar Spanje. Voor de tolpoort werd het natuurlijk even spannend ivm de grote drukte op de Franse snelwegen. Je nadert langzaam de tolpoort vervolgens hoor je een pieptoon uit de tolbadge en de poort gaat open.

Het administratieve deel zie ik later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:53
Ik ben in mei op vakantie geweest naar Italië, maar heb nog steeds geen facturen gehad. Normaal krijg je de volgende maand wel een factuur. Ook ik probeer nu in te loggen maar krijg ook dezelfde melding.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:08
Hier zelfde melding. Nieuwe badge en nog nooit ingelogd geweest…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kochie
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
petertje30 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 08:26:
De Fulli tolbadge werkt!

Ik kan nog steeds niet inloggen. Gisteravond vertrokken incl sleurhut naar Spanje. Voor de tolpoort werd het natuurlijk even spannend ivm de grote drukte op de Franse snelwegen. Je nadert langzaam de tolpoort vervolgens hoor je een pieptoon uit de tolbadge en de poort gaat open.

Het administratieve deel zie ik later wel.
Top, gelukkig werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_1380
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-01 15:05
De ANWB vertelde mij afgelopen vrijdag dat Fulli een storing had waardoor het wel een week kan duren voordat je je kan aanmelden en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert50
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-07-2024
ik heb het zelfde probleem met het inloggen. krijg ook steeds de mededeling dat er een interne serverfout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isanneke
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-04 09:23
Wij ook tolbadge ontvangen van Fulli.
Inloggen werkt niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
Hier op de camping in Spanje hoor ik velen met hetzelfde probleem. Terwijl de tolbadge ook gewoon werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdJoep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-07 17:38
Wij lopen tegen hetzelfde probleem aan.
Voor degene die zeiden dat die het alsnog deed, hadden jullie al eerder een creditcard of iets dergelijks verbonden?
Of krijg je gewoon een factuur die je later moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_ilona
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-07-2024
Hier ook hetzelfde probleem. Iemand al een oplossing of bericht van Fulli gehad? Ook een mail gestuurd, maar tot op heden geen response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:53
xdJoep schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:11:
Wij lopen tegen hetzelfde probleem aan.
Voor degene die zeiden dat die het alsnog deed, hadden jullie al eerder een creditcard of iets dergelijks verbonden?
Of krijg je gewoon een factuur die je later moet betalen?
Wij gebruiken hem al jaren, echter sinds mei nog geen factuur meer gehad, terwijl wij naar Italië zijn geweest.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
Het parkeren met de Fulli tolbadge vandaag uitgeprobeerd en dit werkt ook. Nog altijd kan ik niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prodiko
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik het zelfde probleem. Gisteren d.d. 7 juli geprobeerd een account aan te maken. Dit lukte niet. De zelfde foutmelding. Vandaag weer geprobeerd en wederom de melding "Serverfout opgetreden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Possible schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:21:
[...]

Wij gebruiken hem al jaren, echter sinds mei nog geen factuur meer gehad, terwijl wij naar Italië zijn geweest.
Ik krijg de foutmelding ook. Toen ik dat ding vorige week bij de ANWB ging halen stonden er 2 dames voor mijn neus die vorig jaar naar Italie waren geweest en nog steeds niet hadden betaald/ geen rekening hadden gezien. Bizarre processen, gelukkig wel beter dat de boete van 130 euro+ in Italie voor de stiekeme tolwegen, die hadden mijn ouders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NsC_NL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-07-2024
Lijkt erop dat er problemen zijn bij de leverancier als ik het bericht van de ANWB mag geloven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7b3kDIE8QtVb35WZKTLqLT0xOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F3WAbfRJrs7vSIgNQTLqEIEO.png?f=fotoalbum_large

Voor ons is dit extra klote omdat ik mijn kenteken moet laten aanpassen, als dit niet tijdig opgelost kan worden is de badge onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcf

tcf

NsC_NL schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:33:
Lijkt erop dat er problemen zijn bij de leverancier als ik het bericht van de ANWB mag geloven.

[Afbeelding]

Voor ons is dit extra klote omdat ik mijn kenteken moet laten aanpassen, als dit niet tijdig opgelost kan worden is de badge onbruikbaar.
Hmmmm jammer dat Fulli dit zelf niet even op zijn website meldt want ik probeer al twee weken meermaals per dag in te loggen maar dat gaat voorlopig geen nut hebben zo te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vnowee
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-05 16:45
Ik heb zojuist onderstaande mail gehad (google translate, mijn frans is niet zo goed)

——
U ondervindt problemen bij het opnieuw instellen van uw wachtwoord in uw Fulli Klantenzone . Onze excuses hiervoor.

Deze storing is geïdentificeerd en wij verzekeren u dat onze teams gemobiliseerd zijn om deze op te lossen en de toegang tot alle functies zo snel mogelijk te herstellen. Wij nodigen u uit om binnen 48 uur tot 72 uur opnieuw te proberen verbinding te maken.
Wees gerust, uw badges zijn al actief en u kunt ze nu gebruiken in Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië.

Fulli bedankt u voor uw begrip en blijft aan uw zijde om u te helpen het beste van de reis te ervaren.
——

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcf

tcf

vnowee schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 12:29:
Ik heb zojuist onderstaande mail gehad (google translate, mijn frans is niet zo goed)

——
U ondervindt problemen bij het opnieuw instellen van uw wachtwoord in uw Fulli Klantenzone . Onze excuses hiervoor.

Deze storing is geïdentificeerd en wij verzekeren u dat onze teams gemobiliseerd zijn om deze op te lossen en de toegang tot alle functies zo snel mogelijk te herstellen. Wij nodigen u uit om binnen 48 uur tot 72 uur opnieuw te proberen verbinding te maken.
Wees gerust, uw badges zijn al actief en u kunt ze nu gebruiken in Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië.

Fulli bedankt u voor uw begrip en blijft aan uw zijde om u te helpen het beste van de reis te ervaren.
——
Idem en nog een persoonlijke mail ivm een badge die niet aan gaat komen waarschijnlijk. Hebben beloofd een nieuwe op te sturen, helaas te laat voor onze aanstaande vakantie maar nette service tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Zijn er ook nog mensen die een badge hebben proberen aan te vragen via de Fulli.com website? Ik heb het aanvraag proces doorlopen, maar heb op geen enkele wijze bevestiging gekregen dat het is gelukt. Mailbox blijft leeg (ook in spam niets). Ik heb bij het proces ook geen betaal gegevens ingevoerd, dus vraag me af hoe ze aan hun geld gaan komen en of ze nu überhaupt de tolbadge gaan opsturen.
Heb inmiddels een vraag via mail gesteld aan klantenservice...maar daar blijft het vooralsnog stil.

[ Voor 11% gewijzigd door Eastside op 10-07-2024 17:09 ]

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:50
ik kreeg vroegah bij aprr zelfs nog een brief. Ik heb net deze week mijn badge als 'kapot' geregistreerd. Ik kreeg ook geen enkele melding dat ik de oude moest opsturen anders dan 1x een kleine popup op de site. Ook geen email dat de nieuwe per post opgestuurd wordt. Laat staan een tracking code.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
ps. ik kan dus met mijn klantnummer wel inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:52

franssie

Save the albatross

Ik kan met klantennummer ook inloggen maar heb een 2023 badge, dit probleem lijkt zich te beperken tot de registratie (en instellen wachtwoord).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdh2978
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 23:48
Zelfde probleem. Interne serverfout. Balen want ik moet het kenteken aanpassen en had sinds vorig jaar eigenlijk nog niet ingelogd.....

Zonder ander kenteken gaat er weinig gebeuren vrees ik bij t poortje. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
sdh2978 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 00:00:
Zelfde probleem. Interne serverfout. Balen want ik moet het kenteken aanpassen en had sinds vorig jaar eigenlijk nog niet ingelogd.....

Zonder ander kenteken gaat er weinig gebeuren vrees ik bij t poortje. :-(
Kenteken is voor de poortjes niet zo boeiend volgens mij. Dat is voor de elektronische tolwegen wel van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
VidaR-9 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 00:06:
[...]

Kenteken is voor de poortjes niet zo boeiend volgens mij. Dat is voor de elektronische tolwegen wel van belang.
Ook niet zolang de badge achter je voorruit zit.

Maar wat zeggen ze als je belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_1380
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-01 15:05
Eindelijk kunnen aanmelden. 5 juli besteld.
Kreeg niet meer de melding "interne serverfout"
Dit is wat ANWB ook aangaf (via hun besteld). Misschien dat het inmiddels bij meerderen gaat werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Eastside schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:08:
Zijn er ook nog mensen die een badge hebben proberen aan te vragen via de Fulli.com website? Ik heb het aanvraag proces doorlopen, maar heb op geen enkele wijze bevestiging gekregen dat het is gelukt. Mailbox blijft leeg (ook in spam niets). Ik heb bij het proces ook geen betaal gegevens ingevoerd, dus vraag me af hoe ze aan hun geld gaan komen en of ze nu überhaupt de tolbadge gaan opsturen.
Heb inmiddels een vraag via mail gesteld aan klantenservice...maar daar blijft het vooralsnog stil.
Zojuist alsnog het bestelproces doorlopen en nu wel gekomen tot betaalgegevens en bevestiging via mail. Lijkt dus weer te werken...

Goodgoan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlieticus
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-07 15:30
Zelfde issue bij mij. Tolbadge 1,5 week geleden aangeschaft en op advies van de ANWB 2 dagen gewacht met registratie van mijn account. Sindsdien elke dag geprobeerd:

- cookies verwijdert
- incognito geprobeerd
- meerdere browsers getest

Feit is dat de SSO van fulli gewoon geen respons geeft.

ANWB 2 maal gebeld, die verwijzen inderdaad naar Fulli. Via de website van Fulli het contactformulier ingevuld (in mijn beste Frans) en uitgelegd wat de situatie is. Daar heb ik tot op heden geen respons op gekregen. Overigens verzekerd de ANWB dat de badge werkt en geactiveerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
Vlieticus schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:07:
Zelfde issue bij mij. Tolbadge 1,5 week geleden aangeschaft en op advies van de ANWB 2 dagen gewacht met registratie van mijn account. Sindsdien elke dag geprobeerd:

- cookies verwijdert
- incognito geprobeerd
- meerdere browsers getest

Feit is dat de SSO van fulli gewoon geen respons geeft.

ANWB 2 maal gebeld, die verwijzen inderdaad naar Fulli. Via de website van Fulli het contactformulier ingevuld (in mijn beste Frans) en uitgelegd wat de situatie is. Daar heb ik tot op heden geen respons op gekregen. Overigens verzekerd de ANWB dat de badge werkt en geactiveerd is.
Bel Fulli en kijk wat ze zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:50

Joran

<3 natalee

Ik heb de badge een paar maanden geleden al gekocht en zag dit topic toevallig. Ik wil net mijn account aanmaken, krijg gewoon keurig de eerste keer/activatiemail met link. Maar na het opgeven van een wachtwoord komt er een interne serverfout. Ik denk dat de website gewoon brak is.

Over een paar dagen nog een keer proberen

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boasdebloois
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-02 10:34
@petertje30 Petertjuhhhh,
Bedankt dat je dit topic bent gestart, ik zat met precies hetzelfde probleem. Twee maanden geleden de Fulli badge besteld en daarna eigenlijk helemaal niet meer aangeraakt. Maar vandaag, met de staart tussen de benen, naar de tolpoortjes gereden. Maar door dit topic toch iets meer gerustgesteld en de poortjes gingen open!

Bij mij hebben ze eerder een keer 1 euro afgeschreven en die is later weer teruggestort. In de app inloggen lukt nog steeds niet, maar de poortjes gaan open.

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:49
Bij mij is het zojuist gelukt om een wachtwoord aan te maken. Eerder Interne serverfout maar nu werkt het wel. De app gaf mij ineens een notificatie 'Welkom bij Fulli' en dacht ik probeer het nogmaals. Wellicht werkt het ook bij jullie?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:14
sbin schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:02:
Ah Fulli.. Vorig jaar in FR ging tolpoortje mooi open bij Nancy, om vervolgens einde tolweg niet meer open te gaan, met als gevolg een hele rits boze Fransen achter me.Uiteindelijk na wat handen- en voetenwerk geld in een vakje gestopt en kon doorrijden, maar ik was er klaar mee. Op de eerste de beste parkeerplaats nog eens geprobeerd door het support nummer menu heen te komen (uiteraard alleen in FRans), maar kreeg niemand te spreken. Uiteindelijk gewoon met CC betaald overal en ding een gooi gegeven.
Ook mijn ervaring inderdaad.
Eerste keer ging goed, half jaar later niets. Geen reactie nada. Dus inderdaad maar kaartje getrokken en met CC betaald. Super dom.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Bo0bz schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:01:
Bij mij is het zojuist gelukt om een wachtwoord aan te maken. Eerder Interne serverfout maar nu werkt het wel. De app gaf mij ineens een notificatie 'Welkom bij Fulli' en dacht ik probeer het nogmaals. Wellicht werkt het ook bij jullie?
Hier zojuist hetzelfde. Afgelopen week meerdere keren geprobeerd ww aan te maken.. Steeds interne serverfout. Net een melding "Welkom bij Fulli" en nu werkt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlieticus
  • Laatst online: 29-07 15:30
Na dagen proberen is het mij inmiddels ook gelukt. Het lijkt erop dat het probleem is verholpen. Nu lekker scheuren over die tolwegen. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcf

tcf

Michael_1380 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 07:30:
Eindelijk kunnen aanmelden. 5 juli besteld.
Kreeg niet meer de melding "interne serverfout"
Dit is wat ANWB ook aangaf (via hun besteld). Misschien dat het inmiddels bij meerderen gaat werken. Succes!
Idem! Ook sinds zojuist in kunnen loggen eindelijk. Werkt nu prima. Badge is er alleen nog niet (3 juli besteld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
Hier is het inloggen ook gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
Ik had begrepen dat de badge zelf niet meer nodig was achter de voorruit en dat er gewoon op kenteken doorgereden kon worden. Dat werkte nu iig niet. Zal het nog eens proberen, misschien dat het kenteken per se met -'jes ingevoerd moet worden?

BTW die auto-vertaalingen op de site zijn ook om te huilen/gieren soms.

Sommige meldingen zijn ook gewoon niet vertaald.

[ Voor 20% gewijzigd door sjorsjuhmaniac op 15-07-2024 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willempie27
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09 20:33
Er gaat gewoon iets niet goed met inloggen op fulli. Ik weet 100% zeker mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Krijg een melding wachtwoord of gebruikersnaam niet juist.
Klik op wachtwoord vergeten. Krijg een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Type het oude wachtwoord in en krijg de melding dat je niet het oude wachtwoord mag gebruiken. Dus maak een ander wachtwoord aan en je bent dan direct ingelogd.
Log ik uit en wil ik weer inloggen met het nieuw wachtwoord precies weer hetzelfde. Gebruikersnaam en wachtwoord niet juist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willempie27
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09 20:33
Vandaag kon ik wel gewoon inloggen. Lijkt dus te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Laatst online: 10-04 09:05
Vorige week Fulli besteld, vandaag mail met klantnummer, wachtwoord aangemaakt en kunnen inloggen. Kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:49
Vandaag de Fulli gehaald bij de ANWB. Aanmaken van het account moet je minimaal 48 uur wachten. Maar het apparaatje moet in ieder geval zonder problemen al werken. Maar kan prima zijn dat er gewoon een storing is bij ze op dit moment, maar dat staat los van het apparaatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
lol, het is Frans. Frankrijk. Met de Franse slag. That’s it. Geen pijl op te trekken wanneer en of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03

FreakNL

Well do ya punk?

Maandag 8 een Fulli gekocht bij de ANWB.

11 juli werkte inloggen nog niet , inmiddels vandaag weer geprobeerd en het werkt :)

Zie ook de transacties al uit Frankrijk

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 18-07-2024 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:38

DropjesLover

Dit dus ->

Helaas kom ik hier uit met een vergelijkbaar probleem.

1 maand geleden een Fulli badge gekocht bij de ANWB
Betaald, registratie-email gekregen. Mijn email adres is dus correct in hun systeem.
Gisteren geprobeerd in te loggen met first login / password reset... Ik krijg de mail helemaal niet. Niet in mn inbox, niet in m'n spam. Nu 16 uur later nog steeds niks. En we vertrekken vandaag :/

Het telefoonnummer van hun klantenservice op de website 0806-004004 maakt niet eens verbinding. Gaat niet over, geen bandje, geen operator-bandje, probeert te verbinden en poef weg :/

[ Voor 24% gewijzigd door DropjesLover op 05-07-2025 10:02 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
DropjesLover schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 09:58:
Helaas kom ik hier uit met een vergelijkbaar probleem.

1 maand geleden een Fulli badge gekocht bij de ANWB
Betaald, registratie-email gekregen. Mijn email adres is dus correct in hun systeem.
Gisteren geprobeerd in te loggen met first login / password reset... Ik krijg de mail helemaal niet. Niet in mn inbox, niet in m'n spam. Nu 16 uur later nog steeds niks. En we vertrekken vandaag :/

Het telefoonnummer van hun klantenservice op de website 0806-004004 maakt niet eens verbinding. Gaat niet over, geen bandje, geen operator-bandje, probeert te verbinden en poef weg :/
Lekker op vakantie gaan en je pas zorgen over gaan maken als je weer terug bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ng.tregge96
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16-07 14:18
Goedemorgen mensen,

Om niet een nieuw topic aan te hoeven maken doe ik het eventjes op deze manier.

In september staat een autovakantie naar Italië (Toscane) gepland. Voor de tol zou ik graag een Fulli (via Fulli zelf) aan willen schaffen, maar online lees ik wisselende reacties. Overwegend positief, maar ook toch aardig wat negatieve ervaringen.

Nou is mijn vraag: is een Fulli aan te bevelen? Andere opties zijn een Maut1-badge (stuk duurder) en natuurlijk betalen met een bankpas bij het tolhuisje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:20
Er zijn toch ook andere aanbieders zoals Bib&Go ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
ng.tregge96 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:14:
Goedemorgen mensen,

Om niet een nieuw topic aan te hoeven maken doe ik het eventjes op deze manier.

In september staat een autovakantie naar Italië (Toscane) gepland. Voor de tol zou ik graag een Fulli (via Fulli zelf) aan willen schaffen, maar online lees ik wisselende reacties. Overwegend positief, maar ook toch aardig wat negatieve ervaringen.

Nou is mijn vraag: is een Fulli aan te bevelen? Andere opties zijn een Maut1-badge (stuk duurder) en natuurlijk betalen met een bankpas bij het tolhuisje.
ik heb al jaren Fulli van Fulli zelf, nog voor het Fulli heette. Eerste transponders werkten niet, via telefoon gesproken en nieuwe gekregen. moest alleen de oude terugsturen. Verder werkt het al jaren probleemloos. De website is gewoon bagger. Maar het enige wat ik nodig heb op de website is af en toe de invoice als het gedeclareerd moet worden. Overall dus gewoon tevreden, de transponder werkt prima bij mij.

Als je door Frankrijk rijd heb je ook een aantal Fulli kantoren waar je binnen kan lopen.

Je bent gelukkig op tijd, schaf hem niet te laat aan ivm vertragingen in de post en evt dan de activatie problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ng.tregge96
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16-07 14:18
KNed schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:16:
Er zijn toch ook andere aanbieders zoals Bib&Go ?
Ah, thanks. Die kende ik nog niet. Even kijken! ;)
sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:01:
[...]

ik heb al jaren Fulli van Fulli zelf, nog voor het Fulli heette. Eerste transponders werkten niet, via telefoon gesproken en nieuwe gekregen. moest alleen de oude terugsturen. Verder werkt het al jaren probleemloos. De website is gewoon bagger. Maar het enige wat ik nodig heb op de website is af en toe de invoice als het gedeclareerd moet worden. Overall dus gewoon tevreden, de transponder werkt prima bij mij.

Als je door Frankrijk rijd heb je ook een aantal Fulli kantoren waar je binnen kan lopen.

Je bent gelukkig op tijd, schaf hem niet te laat aan ivm vertragingen in de post en evt dan de activatie problemen.
Bedankt voor je reactie. Ik zal de website ook alleen maar nodig hebben voor de factuur. Verder kom ik buiten de vakantie niet vaak (zeg maar nooit) met de auto in landen waar je tol moet betalen. Het gaat me nu vooral om wat het goedkoopst en het makkelijkst te gebruiken is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:05
Hier na 3j m'n Mango (overgenomen door Fulli) badge vanonder het stof gehaald.
Paswoord reset uitgevoerd op de Fulli seite met men 250 nummer, mail aangekregen en nieuw paswoord gekozen.
Kan echter alsnog niet met dat nieuwe paswoord inloggen *zucht*. Na 3 verder paswoord resets in verschillende browsers steeds hetzelfde probleem.

Nu maar gokken dat ie nog werkt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
Pana schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 00:13:
Hier na 3j m'n Mango (overgenomen door Fulli) badge vanonder het stof gehaald.
Paswoord reset uitgevoerd op de Fulli seite met men 250 nummer, mail aangekregen en nieuw paswoord gekozen.
Kan echter alsnog niet met dat nieuwe paswoord inloggen *zucht*. Na 3 verder paswoord resets in verschillende browsers steeds hetzelfde probleem.

Nu maar gokken dat ie nog werkt zeker?
Gewoon ff bellen maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pana
Heb me zaterdag een Ulys badge gaan halen bij Auto5 (Belgie).
Hebben hun zaakjes beter op orde aan de app te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:50
Hier ook nog een Mango badge liggen
Echter deze was vorig jaar niet meer koppelbaar aan een account. Ze gaven aan dat dit door achterstallige betaling was.
Dit kon kloppen omdat de creditcard waaraan hij gekoppeld was verlopen was en ik niet in staat was deze aan te passen.
Vorig jaar nog gewoon gebruikt maar toch besloten om een nieuwe te bestellen (nieuwe auto en ik mag de tol declareren bij WG)
Na bestellen kon ik een account aanmaken maar daarna een mail:

Dear Customer,

We are currently experiencing a problem with your newly received badge(s). We apologise for this malfunction and thank you for using another payment method during your next toll payments.
A new badge will be sent to the address you provided when you placed your first order.
A return envelope will be sent to you so that you can return the faulty badge.
We sincerely apologise for any inconvenience caused.
Fulli Customer Service

Ben benieuwd….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
Pana schreef op maandag 14 juli 2025 @ 10:08:
[...]

Heb me zaterdag een Ulys badge gaan halen bij Auto5 (Belgie).
Hebben hun zaakjes beter op orde aan de app te zien.
(y)

Hoe zit dat met de kosten? Zijn die gelijk aan fulli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
sjorsjuhmaniac schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:53:
[...]

(y)

Hoe zit dat met de kosten? Zijn die gelijk aan fulli?
Het was 15 euro voor de badge en 2 euro p/m dat je hem gebruikt voor frankrijk + uitbreiding van 2 euro p/m dat je hem gebruikt voor italie, spanje en portugal.
Duurder dus omdat Fulli nu een online promo heeft (bij de ANWB winkel is het zowat gelijk), maar liever een 19 euro voor een werkende badge dan helemaal geen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pana op 14-07-2025 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
Pana schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:12:
[...]

Het was 15 euro voor de badge en 2 euro p/m dat je hem gebruikt voor frankrijk + uitbreiding van 2 euro p/m dat je hem gebruikt voor italie, spanje en portugal.
Duurder dus omdat Fulli nu een online promo heeft (bij de ANWB winkel is het zowat gelijk), maar liever een 19 euro voor een werkende badge dan helemaal geen.
ja mee eens. goede vakantie (y)

ps. je hoeft nu niet per se door de "30-kmh-doorrij-poortjes" maar kan met je badge ook bij de andere aangegeven poortjes inc de vrachtwagens. Tijdens drukte is dat soms sneller dan de "doorrij" poortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
sjorsjuhmaniac schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:17:
[...]

ja mee eens. goede vakantie (y)

ps. je hoeft nu niet per se door de "30-kmh-doorrij-poortjes" maar kan met je badge ook bij de andere aangegeven poortjes inc de vrachtwagens. Tijdens drukte is dat soms sneller dan de "doorrij" poortjes.
Cool, bedankt voor de tip :-)

• Ylly
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10-09 11:26
Hoe lang kan het duren voordat de ritten zichtbaar zijn/ worden?
21 august naar Italie gereden en nu net een week terug, maar nog geen enkele rit staat in de app/ account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:55
Ylly schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:48:
Hoe lang kan het duren voordat de ritten zichtbaar zijn/ worden?
21 august naar Italie gereden en nu net een week terug, maar nog geen enkele rit staat in de app/ account.
Vanuit ervaring kan ik zeggen dat het voor Italië van dagen tot 2 maanden kan duren. Frankrijk is meestal binnen 48uur (vaak sneller), Spanje tussen de 48uur en 3 weken.

Er is helaas geen pijl op te trekken en het kan zomaar zijn dat, wanneer je de factuur krijgt, je een maand later nog enkele ritten extra moet betalen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:40
Nog iemand die een mail heeft gekregen waarin men vraagt om een kopie van je identiteitsbewijs, een bewijs van domicilie van minstens 3 maanden en een bankidentiteitsverklaring? Anders kan men m'n bestelling niet voltooien.
Ik heb sinds vorig jaar een Fulli-account met domiciliëring en dat loopt perfect. Ik heb geen weet van een bestelling en in de app kan ik ook niets terugvinden. Mailadres van de afzender lijkt me wel legitiem te zijn (serviceclients at fulli dot com).

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

Pagina: 1