Suggestie: melding als parent van reactie wordt verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Net ben ik in discussie gegaan met iemand onder dit nieuwsitem nieuws: Apple zou in Rusland 25 vpn-apps hebben verwijderd op verzoek overheid. Nu probeer ik de reacties terug te vinden, maar die lijken te zijn verwijderd, maar dat weet ik niet zeker. Wellicht is de originele post verwijderd en daarmee ook alle reacties. Hier heb ik echter geen melding van gehad. Mocht dat inderdaad zo zijn, is het dan een idee om bij verwijdering van een reactie en de reacties daarop, alle auteurs even een melding te geven dat hun reacties ook verwijderd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je kunt altijd de weergave op Plat zetten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8t0s3Ev-4Bbnv6J0JWnXWQAJkg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/x0RLh1PNbsKN7ElApPoaJkIy.png?f=user_large

Dan zie je ook een reactie op een verwijdere reactie. De verwijderde reactie zelf is (zover ik weet dan) volgens mij niet meer in te zien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Goede toevoeging! Nu kan ik ze inderdaad vinden.

Dat gezegd hebbende, is het dan niet een goed idee om een soort placeholder neer te zetten zodat de thread wel behouden blijft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Indien geval is jouw reactie in geneste view niet zichtbaar omdat de parent (inderdaad) is verwijderd.

Ik verplaats je verzoek even naar een beter passend deel van ons forum @Blokmeister

[ Voor 48% gewijzigd door Bor op 05-07-2024 14:57 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum