Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:40
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Alle URL's waarbij er een YouTube-filmpje embedded is en de gebruiker cookies voor sociale media heeft geweigerd

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Cookies voor sociale media weigeren en naar een artikel gaan waarin een YouTube-video embedded is, bijv. review: Sneller wifi of sneller 5G? - Strijd om de 6GHz-band

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Een tekst over het niet-tonen van de video vanwege het weigeren van cookies, maar dan zonder taalfout

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WsHkCSSEinyNP_R6N7oj3GTvnMY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XV04mLBHkJsSjWtgwY9Mv9U5.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Desktop-pc met Windows 11 en Microsoft Edge

---------------------------------------------------------------------------

Er zit een taalfout in de tekst, nl. Sociale media i.p.v. sociale media. Er is nl. geen enkele reden om sociale met een hoofdletter te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
En o ja, misschien ook overwegen om de tekst aan te passen van Toestemming nodig voor bekijken van YouTube naar Toestemming nodig voor bekijken van YouTube-video of Toestemming nodig voor bekijken van YouTube-video's, want het gaat om het bekijken van een YouTube-video, niet om het bekijken van YouTube in het algemeen …

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:50

DaFeliX

Tnet Devver
"Social media" slaat in dit geval op het doeleinde zoals genoemd in de cookiewall. Er is dus wat mij betreft geen sprake van een taalfout. Het is dus imo geen bug; maar misschien kan het wat duidelijker aangegeven worden.
Hoe dan ook, ik verplaats 'm naar MF, zij mogen daar een mening vormen hier over :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Oké, ik ben benieuwd wat de mods ervan vinden.

En mijn suggestie om Toestemming nodig voor bekijken van YouTube te veranderen naar Toestemming nodig voor bekijken van YouTube-video of Toestemming nodig voor bekijken van YouTube-video's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou ook "content" en "inhoud" gelijktrekken. Waarom is het eerst deze content en daarna de inhoud van YouTube?

En toestemming voor Social media? Dat zou natuurlijk "toestemming voor cookies van Social media" moeten zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door sypie op 05-07-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Hm, ik dacht dat de M in MF stond voor mod/moderator, blijkt het mooie te betekenen, oeps …

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richy3908
Hahahaha, het is sowieso een beetje risicovol om mooie features af te korten naar MF, want dit is een nogal bekende afkorting in het Amerikaans-Engels. Stel je voor dat ik had geantwoord met "Ik ben benieuwd wat de MF'ers ervan vinden" … :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

sypie schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:32:
[...]

En toestemming voor Social media? Dat zou natuurlijk "toestemming voor cookies van Social media" moeten zijn.
Nee, dat zou dan moeten zijn toestemming voor gegevensverwerking met doeleinde "social media" ;) (het gaat niet alleen om cookies)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 05-07-2024 13:30 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:55

Sebazzz

3dp

sypie schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:32:
Het is overigens wel vervelend dat je Facebook en Twitter óók moet toestaan om Youtube te kunnen zien.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1