Ik ben nou zeker al meer als 2 uur op het internet vandaag met wish en ben er nog geen 1 keer af gegooid
Verwijderd
ik wel net zeggen, niet zo slim om dat te vermelden, komt dadelijk zo een ashole hier ef langs om wat dingen te gaan doorspelen naar meneer I wishOp maandag 10 september 2001 21:27 schreef DMS het volgende:
Ik ben nou zeker al meer als 2 uur op het internet vandaag met wish en ben er nog geen 1 keer af gegooid
Ja maar ken ook adt het nou gewoon op mijn tel rek komt dus wil toch wel wetenOp maandag 10 september 2001 21:38 schreef XP-NICK het volgende:
[..]
ik wel net zeggen, niet zo slim om dat te vermelden, komt dadelijk zo een ashole hier ef langs om wat dingen te gaan doorspelen naar meneer I wish
Verwijderd
ow ja zit wat in... natuurlijk.. het is wat je kiest..Op maandag 10 september 2001 21:39 schreef DMS het volgende:
[..]
Ja maar ken ook adt het nou gewoon op mijn tel rek komt dus wil toch wel weten
Ik ga niet bellen. Maar wil gewoon weten of er meer mensen geen last van hebbenOp maandag 10 september 2001 21:40 schreef XP-NICK het volgende:
[..]
ow ja zit wat in... natuurlijk.. het is wat je kiest..of lekker internetten, of ef bellen naar hun! Be Smart
ik heb het ook
had het gisteravond ook al....ze zijn bezig met onderhoud aan hun servers o.i.d.
hahaha
misschien zijn de 'disconnect'-servers een tijdje down

denk niet dat er iets dergelijks bestaat eigenlijk
misschien zijn de 'disconnect'-servers een tijdje down
denk niet dat er iets dergelijks bestaat eigenlijk
Expanding the inexpandable
Ik heb wél wish, maar last ervan? Neuh hoorOp maandag 10 september 2001 22:25 schreef VaagOH het volgende:
Ik heb er geen last van want ik heb geen wish
Pagina: 1