Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem met veel geheugen om daarmee onder Ubuntu 24.04 LTS rstudio en R te gaan gebruiken. Ik wil een systeem waar op zijn mindst 128 Gb RAM in kan en bij voorkeur 192GB RAM. Ik wil dat er een snelle processor in zit. een gewone sympele (onboard) videokaart is prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat dit wel moet lukken met een systeem wat onder de 2500 euro kost
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee. Ik wel wel de mogelijkheid om er in de toekomst een professionele viodeokaart in te zetten die nvidia cuda ondersteund.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het belangrijkste is echt minimaal 128 maar bij voorkeur 192 gb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, maar ik wel al een offerte van Alternate. ik wil hem best graag hier alles bestellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo veel mogelijk geheugen en conmpabiliteit met de nieuwste Ubuntu.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
De belangrijkste vraag voor mij is dat ik een systeem wil wat bij voorkeur 192 gb RAM ondersteund met de nieuwste Ubuntu.
we liepen al te denken aan:
-Intel Core i9−14900K 3200 1700 BOX
-Asus PROART Z790−CREATOR WIFI Z790
-D5192GB 5200−38 Vengeance bk K4 COR
Mijn belangrijkste vraag is of dit compatiple is met Ubuntu 24.04 LTS.
Ik ben op zoek naar een systeem met veel geheugen om daarmee onder Ubuntu 24.04 LTS rstudio en R te gaan gebruiken. Ik wil een systeem waar op zijn mindst 128 Gb RAM in kan en bij voorkeur 192GB RAM. Ik wil dat er een snelle processor in zit. een gewone sympele (onboard) videokaart is prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat dit wel moet lukken met een systeem wat onder de 2500 euro kost
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee. Ik wel wel de mogelijkheid om er in de toekomst een professionele viodeokaart in te zetten die nvidia cuda ondersteund.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het belangrijkste is echt minimaal 128 maar bij voorkeur 192 gb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, maar ik wel al een offerte van Alternate. ik wil hem best graag hier alles bestellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo veel mogelijk geheugen en conmpabiliteit met de nieuwste Ubuntu.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
De belangrijkste vraag voor mij is dat ik een systeem wil wat bij voorkeur 192 gb RAM ondersteund met de nieuwste Ubuntu.
we liepen al te denken aan:
-Intel Core i9−14900K 3200 1700 BOX
-Asus PROART Z790−CREATOR WIFI Z790
-D5192GB 5200−38 Vengeance bk K4 COR
Mijn belangrijkste vraag is of dit compatiple is met Ubuntu 24.04 LTS.