Kan geen verbinding maken met Tweakers door DPG cookiemuur

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intuos
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-07-2024
De gehele Tweakers website is voor mij onbereikbaar op Android, tweakers.net wordt omgeleid naar: https://myprivacy.dpgmedi...s%3A%2F%2Ftweakers.net%2F en deze website laadt niet. Dit probleem heb ik bij alle DPG media websites die de cookie wall gebruiken en is al zeker twee jaar zo.
...
Het probleem zit in ieder geval niet in de Firefox instelling van strenge bescherming tegen volgen, met de standaard instellingen werkt de site nog steeds niet. Zelfde geldt voor UBlock en Blokkada.
...
Ik zou verwachten dat de website toegankelijk blijft op Android terwijl ik dezelfde extensies gebruik als op mijn PC.
...
Ik gebruik Firefox 127.02 op Android, met UBlock Origin (standaard instellingen), HTTPS Everywhere en Privacy Badger en Strenge bescherming tegen volgen aan.
...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

deze website laadt niet
En wat voor melding krijg je daarbij?

Zeker bij er direct naar toe gaan zou ik verwachten dat je een duidelijke melding krijgt waarom ie niet laadt of onbereikbaar is.

Heb je ook nog iets van pihole in je netwerk of een app die dns beperkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:45

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Geeft die site wellicht een foutmelding met daarin een "Reference"-string?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intuos
ACM schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:42:
[...]

En wat voor melding krijg je daarbij?

Zeker bij er direct naar toe gaan zou ik verwachten dat je een duidelijke melding krijgt waarom ie niet laadt of onbereikbaar is.
Dit is wat ik te zien krijg:

Kan geen verbinding maken
  • Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
  • Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de gegevens of wifi-verbinding van uw apparaat.
ACM schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:42:
Heb je ook nog iets van pihole in je netwerk of een app die dns beperkt?
Nee, heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intuos
Het lijkt er op dat de always on VPN van Blokkada het probleem was, blijkbaar wordt dit niet uitgezet als ik de app uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Intuos schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:29:
Het lijkt er op dat de always on VPN van Blokkada het probleem was, blijkbaar wordt dit niet uitgezet als ik de app uit zet.
Goed gevonden d:)b

March of the Eagles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.