Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjvsQaktSFfbwsjW_NgcCBCzf-o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u2k36n02tkr317owYzqCtVN7.jpg?f=user_large

Wat is The First Descendant?

'The First Descendant' is een veelbelovende third-person co-op action RPG, ontwikkeld door het Zuid-Koreaanse bedrijf Nexon. Het spel combineert snelle actie met diepgaande RPG-elementen, en biedt een meeslepende multiplayer-ervaring.
Overzicht
In The First Descendant speel je als een Descendant, een van de weinige uitverkorenen die de krachten hebben om de mensheid te beschermen tegen de dreiging van buitenaardse invasies. Het spel speelt zich af in een futuristische wereld waar geavanceerde technologie en oude magie samenkomen.
Belangrijkste Kenmerken
1. Co-op Multiplayer: Werk samen met vrienden of andere spelers om uitdagende missies en raids te voltooien. Teamwork en strategie zijn essentieel om te overleven en te zegevieren.

2. Unieke Personages: Elk personage heeft unieke vaardigheden en krachten, die je kunt aanpassen en upgraden naarmate je vordert in het spel. Dit biedt een grote verscheidenheid aan speelstijlen en strategieën.

3. Indrukwekkende Graphics: Gebouwd met Unreal Engine 5, biedt het spel verbluffende graphics en gedetailleerde omgevingen. Dit draagt bij aan een meeslepende spelervaring.

4. Diepgaande Verhaallijn: De wereld van 'The First Descendant' zit boordevol lore en achtergrondverhalen. Ontdek de geheimen van de Descendants en de oorsprong van hun krachten terwijl je speelt.

Extra Details

Het spel is beschikbaar op PC en consoles, waaronder PlayStation en Xbox.

Nexon zet sterk in op community engagement, met frequente updates, events, en een actief support team om de spelervaring constant te verbeteren.

Huidige known issues:
  • Het koppelen van accounts op verschillende platforms kan leiden tot het wissen van accounts.
  • Problemen met downloaden op console en fps issues op console
  • (Extra) Probleem waarbij spelers onmiddellijk worden verplaatst na het starten van de missie in Speciale Operaties. Probleem waarbij spelers onmiddellijk naar Albion worden verplaatst na het starten van de missie in Speciale Operaties. Gedeeltelijke oplossingen zijn geïmplementeerd en aan een volledige oplossing wordt momenteel gewerkt.
  • (Aanvullend) probleem waarbij spelers af en toe op servers zonder andere spelers worden geplaatst tijdens veldtransfers, tijdens het solo overzetten van velden.
  • FPS-drops op de PC
  • Game crasht tijdens het compileren van shaders
  • Beta-beloningen ontbreken
  • Sommige gebruikers hebben problemen met de levering van cash shop aankopen.
  • Je verliest je booster na: Verwisselen van Descendant, herstarten van het spel, aansluiten bij een groep, starten van verdediging/andere missie en teleporteren van/naar Albion.
Twitch-drops en leveringsproblemen van gratis Playstation-pakketten.
Hiervoor heeft Nexon de volgende compenstatie toegekend:
  • Gold Gain +30% Boost (Duration 3 days)
  • Kuiper Shard Gain +30% Boost (Duration 3 days)
  • Descendant EXP Gain + 30% Boost (Duration 3 days)
  • Weapon Proficiency EXP Gain +30% Boost (Duration 3 days)

[ Voor 38% gewijzigd door mprkooij op 04-07-2024 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels een aantal uurtjes gespeeld.

Ben nu Mastery Rank 7 en heb Ajax als starter descendant gekozen.
Die is level 24 en doet het goed als tanky character imo (maarja weinig idee van de andere natuurlijk)

Bunny al wel geresearched en die ga ik hierna levelen natuurlijk.
Gisteren ook de research voor dat eerste wapen gestart die je tijdens de story volgens mij farmt maar toen gingen de servers down. de naam van het wapen totaal even kwijt.

Ik heb in het begin moeite gehad om het verhaal in te komen ofzo of aandachtig te luisteren dus had het vrij snel gewoon geskipped en dacht zoek wel een lore samenvatting op. dus qua story skip ik eigenlijk alle cutscenes enzo :P

Maar het speeld wel heel lekker weg. Warframe maar wat rustiger ofzo. en de graphics zijn beter. Ik vermaak me voor alsnog wel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ricmaniac schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:34:
Inmiddels een aantal uurtjes gespeeld.

Ben nu Mastery Rank 7 en heb Ajax als starter descendant gekozen.
Die is level 24 en doet het goed als tanky character imo (maarja weinig idee van de andere natuurlijk)

Bunny al wel geresearched en die ga ik hierna levelen natuurlijk.
Gisteren ook de research voor dat eerste wapen gestart die je tijdens de story volgens mij farmt maar toen gingen de servers down. de naam van het wapen totaal even kwijt.

Ik heb in het begin moeite gehad om het verhaal in te komen ofzo of aandachtig te luisteren dus had het vrij snel gewoon geskipped en dacht zoek wel een lore samenvatting op. dus qua story skip ik eigenlijk alle cutscenes enzo :P

Maar het speeld wel heel lekker weg. Warframe maar wat rustiger ofzo. en de graphics zijn beter. Ik vermaak me voor alsnog wel.
Qua lore dacht ik er precies hetzelfde over. Goed om te lezen dat het je bevalt! Ik vind de gameplay tot nu toe dikke prima. Kijken of ik mijzelf ervan kan weerhouden om geld uit te geven aan de BattlePass e.d. maar ik vermoed dat dit wel even gaat lukken.

Grappig ook om te zien dat je bij iedere launch van een nieuwe game aanwezig bent (Genshin, Lost Ark, New World etc.) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Ben er nog niet uit, ben een dag 1 Warframe speler en was groot Destiny speler, dan voelt het opeens.. simpel. Maar het zit aardig goed in elkaar, speelt an sich best prima, maar of het een blijvertje gaat worden zoals ik nog steed Div2 of Warframe speel? Denk het niet.

Heb de eerdere beta's gespeeld en had serieus verwacht dat ze nog flink wat zouden uitbreiden/toevoegen, maar valt me tegen, zeker de eerste levels is het zeer beperkt en al snel zit je met een overkill aan wapens waarvan je de helft niet gebruikt, de helft niet nodig hebt en slechts een paar echt gaat gebruiken.

Maargoed, beter goed gejat dan slecht gemaakt, ze hebben goed naar Destiny gekeken qua UI/layout, maar het skill/bullet systeem van Warframe hadden ze tikje beter moeten doen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:37:
Ben er nog niet uit, ben een dag 1 Warframe speler en was groot Destiny speler, dan voelt het opeens.. simpel. Maar het zit aardig goed in elkaar, speelt an sich best prima, maar of het een blijvertje gaat worden zoals ik nog steed Div2 of Warframe speel? Denk het niet.

Heb de eerdere beta's gespeeld en had serieus verwacht dat ze nog flink wat zouden uitbreiden/toevoegen, maar valt me tegen, zeker de eerste levels is het zeer beperkt en al snel zit je met een overkill aan wapens waarvan je de helft niet gebruikt, de helft niet nodig hebt en slechts een paar echt gaat gebruiken.

Maargoed, beter goed gejat dan slecht gemaakt, ze hebben goed naar Destiny gekeken qua UI/layout, maar het skill/bullet systeem van Warframe hadden ze tikje beter moeten doen :P
Ja ik twijfel ook nog of het een blijvertje is hoor.

Het is eigenlijk gewoon een goeie mix tussen die 2 inderdaad maar dan in de 1.0 fase :P

Warframe en Destiny 2 bijv hebben nu al zo veel jaren onder hun riem in ontwikkeling en de vraag is of ze dat kunnen evenaren. Gaan het zien voor nu vind ik het in ieder geval leuk. Al ging ik er zelf al in met het idee dat ik het maar 1 weekje zou spelen tot Once Human uit komt aankomende dinsdag :P
mprkooij schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:42:
[...]

Grappig ook om te zien dat je bij iedere launch van een nieuwe game aanwezig bent (Genshin, Lost Ark, New World etc.) :P
Haha tja gamen is mijn passie zal ik dan maar zeggen :P Helemaal de online / live service games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9x1__nZ_62DEVwlDgXjcpZXn3D8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/et3K0kPaQlnk3zuDB9Re9ndR.png?f=user_large

De Thunder Cage is af :P eens kijken of dat ding wat kan afmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Ricmaniac schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 16:52:
[...]

Ja ik twijfel ook nog of het een blijvertje is hoor.

Het is eigenlijk gewoon een goeie mix tussen die 2 inderdaad maar dan in de 1.0 fase :P

Warframe en Destiny 2 bijv hebben nu al zo veel jaren onder hun riem in ontwikkeling en de vraag is of ze dat kunnen evenaren. Gaan het zien voor nu vind ik het in ieder geval leuk. Al ging ik er zelf al in met het idee dat ik het maar 1 weekje zou spelen tot Once Human uit komt aankomende dinsdag :P
Haha hier ook aan het wachten op Once Human, hopelijk een betere gacha systeem dan we hadden.

Ik weet alleen niet of die 2 (warframe en destiny) echt samen kunnen komen. Destiny is hoog niveau van rarity, wapen perks en types, wat ook duidelijk in deze game zit, terwijl Warframe juist 'unieke' wapens is met wapen-mods (en frame mods) om jouw specifieke style te vinden.

Ik krijg aan de lopende band items en wapens gedropped, maar de helft is nutteloos, om de missie maar were opnieuw te gaan doen voor die 10% kans op een part die je nodig hebt voor een hogere rarity van een ander type (maar functioneel gelijke) wapen.

Dan had ik liever, om Once Human maar te pakken, een upgrade systeem gezien van 1 wapen (ipv nu wat? 60 verschillende?) die met perks specifiek kan gemaakt worden. Die mods op dit moment is allemaal attack-type, maar heb nog geen clipsize, scope range of reload speed gezien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels wat verder en die 3e voidboss verslagen "The Executioner"
De grote bossfights beginnen ietsje moeilijker te worden met wat meer mechanics enzo :) wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:52

CSB

:D

Hier ook Playstation spelers die na de hotfix niet meer kunnen inloggen? PC lijkt er geen last van te hebben zie ik op Twitch.
edit: server hikje. Werkt weer. PS5 versie werkt zelfs een stuk beter nu na die patch. :)

[ Voor 26% gewijzigd door CSB op 05-07-2024 20:10 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh eindelijk de twitch drops in mijn ingame mail gekregen. Duurde gewoon een paar dagen dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 06:46
Speel de game op dit moment constant.
Nouj,a constant, als ik vrije tijd heb speel ik de game.
Ik vermaak mij enorm met de game..

Toen ik hoorde dat het van Nexon is had ik enorm mijn twijfels maar nu i kde game eenmaal tijdje speel ben ik blij verrast.

Je kan behoorlijk pay to win doen met deze game echter kan je er ook voor kiezen om te grinden grinden grinden.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Is er iemand die mij kan helpen met 'Dead Bride' ik heb die nu 14 21x gedaan, en er is 'altijd wel iets'
kan niet verder met de main quest tot deze verslagen heb.

1. of er zitten rank 10-15 spelers in een 44 missie
2. of een of meerdere teammates stoppen voortijdig
3. of men weet niet hoe te reviven

zo langzaam begint irritant te worden niet verder te kunnen (poging 22 bleek de laatse te zijn, naar dikke boos van een lvl 100 speler)

[ Voor 49% gewijzigd door himlims_ op 08-07-2024 15:20 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-06 15:43
himlims_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:52:
Is er iemand die mij kan helpen met 'Dead Bride' ik heb die nu 14 21x gedaan, en er is 'altijd wel iets'
kan niet verder met de main quest tot deze verslagen heb.

1. of er zitten rank 10-15 spelers in een 44 missie
2. of een of meerdere teammates stoppen voortijdig
3. of men weet niet hoe te reviven

zo langzaam begint irritant te worden niet verder te kunnen (poging 22 bleek de laatse te zijn, naar dikke boos van een lvl 100 speler)
Misschien een keer solo proberen, dan is Dead Bride een stuk makkelijker. Ik kon Devourer maar niet killen, telkens wist mijn team niet wat ze moesten doen. Toen ik Devourer in mijn eentje ging doen, had ik deze in een aantal minuten dood.

Met Dead Bride heb ik ook geen problemen gehad. Na één keer afgemaakt. Level zegt niks in deze game, die kan je makkelijk farmen. Als je de eerste Special Operation doet, in het eerste gebied, kan je ongeveer na twee uur max level zijn.

Het gaat om de gear, je kunt als een level vijf alsnog gear dragen van bijv. level 60. Je personage mag dan lage level zijn, je doet alsnog veel damage. Je level geeft wat extra stats, maar het draait eigenlijk hoofdzakelijk om de gear. Ik kan een level één personage mijn Bunny gear geven, dat bijna tegen level 70 aanzit.

Als het echt niet lukt, kan ik misschien een keertje helpen.

[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 09-07-2024 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben begonnen met een Bunny, haar abilites en haar speelstijl is erg leuk. Nu krijgt ze best veel kritiek dat ze OP is, maar dit is alleen op lagere levels.

Ik zit nu vrijwel op het einde en ik begin te voelen hoe squishy Bunny eingelijk is. Ik ben telkens in beweging, ik sta geen enkel seconde stil. Door snel te rennen, laad ik mijn tweede skill bar vol warmee ik vies veel damage kan doen.

Voor een gevecht gebruik ik light speed, dan vult mijn tweede bar bij. In het gevecht pop ik Lighting Emission, terwijl ik light speed ook actief heb. Wanneer mobs doodgaan, droppen ze een item op de grond waarmee ik de eerste balk weer vol krijg. Tegen de tijd dat Emission is afgelopen, heb ik de tweede balk ook weer vol. Daarna ongeveer twee a drie seconden later, kan ik weer een Emision actief zetten.

Ik ben continue in beweging, ik sta geen enkele moment stil. Dit is dodelijk voor een Bunny. Ik ontwijk veel damage door te rollen, als ik een opening zie ga ik er volop op in, doe veel damage en ga weer uit battle om mijn schield te rechargen terwijl ik in beweging blijf.

Op hogere levels zal ze flink in populariteit dalen, omdat ze dan veel meer balanced is en moeilijker te spelen is. Een Bunny zonder Thunder Cage is trouwens ook geen echte Bunny. :D

Paar screenshots van mijn personage.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yc6n-JSlb021CsMs5EOkMn04FE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkaGGW5ocH0GnNWJ5gPCi9gm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4z8lJoxYsZu5mUL18dQv1h1wlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4GfSqpWLoRkfKNVBN33WAtF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTTiEQY6DSgLHsEOz9vy6eY37E0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P9gBaTPU4yZ3CeYW9GvnyqYG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqYEdTBFeW-ykoz2bPfZQwA0mSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0PCfbd7XGXhDmfQ0EFNVb75t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jy77ipLxvWLJAfz4VpwATksQEC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HM9fjmdGioIzehRUnskifCVv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
SinergyX schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 16:58:
[...]

Haha hier ook aan het wachten op Once Human, hopelijk een betere gacha systeem dan we hadden.

Ik weet alleen niet of die 2 (warframe en destiny) echt samen kunnen komen. Destiny is hoog niveau van rarity, wapen perks en types, wat ook duidelijk in deze game zit, terwijl Warframe juist 'unieke' wapens is met wapen-mods (en frame mods) om jouw specifieke style te vinden.

Ik krijg aan de lopende band items en wapens gedropped, maar de helft is nutteloos, om de missie maar were opnieuw te gaan doen voor die 10% kans op een part die je nodig hebt voor een hogere rarity van een ander type (maar functioneel gelijke) wapen.

Dan had ik liever, om Once Human maar te pakken, een upgrade systeem gezien van 1 wapen (ipv nu wat? 60 verschillende?) die met perks specifiek kan gemaakt worden. Die mods op dit moment is allemaal attack-type, maar heb nog geen clipsize, scope range of reload speed gezien.
Je hoeft ook maar één wapen te gebruiken, want je kunt wapens namelijk upgraden. Ik zou dit alleen doen met ultimate wapens, maar je kunt dit eigenlijk vrijwel met elke wapen doen. Je moet hiervoor wel andere wapens salvagen. Je krijgt dan items waarmee je die precision dingen kunt maken, de gewone duurt 4 minuten de ultimate 10 minuten. Je gaat dan vervolgens naar de weapon workbench en daar kan je ze upgraden. Je selecteert eerst het wapen dat je wilt upgraden, daarna pak je een andere wapen met het gewenste level en dan gebruik je zo'n item die je hebt gecraft en voilá, je wapen is geupgrade.

Ik ben die upgrade items telkens an het craften. Ik heb er ondertussen zoveel nu. Kan nu zeker 9 ot 10 keer een ultimate wapen upgraden en ik heb nog iets van 2,5k liquid metal.

Als je ook nog eens twee keer dezelfde ultimate wapen hebt, kan je beide wapens combineren om stats te verbeteren op het wapen.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 09-07-2024 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Weet inmiddels waar de fout in ben gegaan.

1. Had op shield gefocust ipv hp en defense van mijn character
2. En base damage van mijn primary verhoogd

Na deze verbeteringen speelt het spel stuk beter (zie onderstaande “essentiele” modules)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhpNOoLDmY4alrrbp1t9ZH0B_9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCu5CPubLWiPmeXAxf4E2fnk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCryILGUQ_NyA5GXUI9dk_JKRmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XRSRP2koiElX23PvHFbbhM3u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 17:34
himlims_ schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:50:
Weet inmiddels waar de fout in ben gegaan.

1. Had op shield gefocust ipv hp en defense van mijn character
2. En base damage van mijn primary verhoogd

Na deze verbeteringen speelt het spel stuk beter (zie onderstaande “essentiele” modules)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb het gevoel dat veel mensen vergeten ook op hun HP te focussen, of ik had gewoon een paar keer pech met de mensen die ik tegen kwam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:52

CSB

:D

Protip: gebruik de Energy Activators (EA) en Crystallisation Catalysts (CC) die je in de Main quest krijgt op Ultimate wapens en characters! Dit zijn over het algemeen de beste gear. De EA en CC zijn zeldzaam en moeilijk te farmen.

Protip 2: farm als eerste Enzo om de hidden vaults veel makkelijker te kunnen openen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat zijn ultime wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voornamelijk de wapens die je zelf veel gebruikt en waar je veel value van kan krijgen.
"Belangrijkste" is die module slot expansion.

Thundercage en Tamer zijn nog steeds de meest gebruike wapens. Thundercage is ook relatief makkelijk te farmen, enkele losse parts, geen mats nodig.

Hebben ze wel slim gedaan, meteen een van de betere wapens gewoon gratis geven en ook nog eens een gratis upgrade daarvan later. Mooi lokkertje.

Snap alleen het pay to win deel niet. Als je de chars koopt heb je niet veel meer om voor te grinden in deze game :+ geef je geld uit en ben je klaar, hoef je ook niet meer te spelen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bokkie schreef op maandag 22 juli 2024 @ 09:13:
[...]

Snap alleen het pay to win deel niet. Als je de chars koopt heb je niet veel meer om voor te grinden in deze game :+ geef je geld uit en ben je klaar, hoef je ook niet meer te spelen :P
Je MR (master rank) is makkelijker te leveren met een nieuw karakter. Hoender je die vrijspeelt (en gebruikt)
Des te sneller je jouw MR omhoog speelt (na rank 20 is het puur slots)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Met zo’n hyper actieve bunny er bij wil dit wel, 200k kuiper muntjes in ~1uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ga kappen met dit spel, ik heb er genoeg van. Na twee weken ben ik weer eens terug gekomen. Ze hebben Bunny flink generfed of de vijanden flink meer damage gegeven. Want ik ben nu werkelijk na een aantal schoten meteen dood.

Ik moet een objective doen waarbij ik 14 seconde moet staan op een objective. Ik krijg dit maar niet voor elkaar, want ik ben werkelijk binnen 2 seconde dood. De mobs blijven ook maar spawnen en spawnen en spawnen, er komt maar geen einde eraan.

Personage voelt ook veel trager aan, mobs schieten finaal mis maar doen alsnog damage, rollen heeft geen enkele nut meer, want ze blijven je toch raken. Defence is bijv. op 14.000 wat totaal 0,0% iets uitmaakt. Modules met meer schield, HP en Defence maakt ook 0,0% verschil uit.

Laat maar zitten op deze manier, ik begrijp best dat het spel wat moeilijker moest worden maar als ik nog geen enkele objective kan doen omdat ik na een aantal schoten dood ben (zelfs als ze visueel mis zijn), nahhh dankjewel.

Ik heb zelfs gehad dat ik achter een pilaar stond, ik zag ze schieten op de pilaar aan de andere kant en kreeg gewoon de damage. :?

Allemaal begonnen sinds de laatste patch.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 03-08-2024 21:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb het spel toch weer eens geprobeerd en tot mijn verbazing heb ik die problemen niet meer. Vijanden blijven niet meer constant spawnen, zit nu wat "rust" tussen de waves, wat eerst niet was. Ik kan ook opeens weer "tanken". Wanneer een mob visueel mis schiet, wordt er ook geen schade geteld, dat was eerst ook niet het geval. Ookal schoten ze mis, kreeg nog altijd damage. Dat is nu gelukkig ook weer weg.

Dit is echt zo vreemd dat het spel per dag kan verschillen. Ik denk dat mijn spel afgelopen weekend een beetje "bugged" of "out of sync" was door server issue's ofso. Want nu heb ik totaal geen problemen meer, dat was afgelopen weekend toch iets anders. Ook als ik achter een object of pilaar sta, missen ze mij gewoon weer.

Hier nog wat screenshots. Ik had eerst twijfels bij Bunny, dacht dat het te "cringe" zou zijn. Maar deze outfit vind ik erg vet!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OOiCc4O_a2gNuBuMLd6y9lysk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q73qGrzyOLtebX1ISnKodMNh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZquukPKTQnIZ1nA_oBbf_IbwWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T5RF74GAJUJSNcZGdxVzFPhF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3XA_YzmzMXzwstPD5Doh_Mdyh-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HC2q6picBRBtcwvp9JJSAocL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9E3BBwZvvlHktItq-0Hc-uZxfE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LnCaSrf0Q7UPvK9l7sjJvsi6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zGI64co_O5oeCtmFXmPyn9-4kKc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pVqkrdt6LOx6MGTEDEb1W664.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAueTr4XpPcGuDeK54OreVReIz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AoqCyrAGpuxFdlQfDrNbH4ww.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wo148_HbazbyeDpY-j1svuMHJEE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rCo5O2xanz5bkXm5AykZ91U0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 08-08-2024 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De game al helemaal dood gebloed hier? :P

Ik blijf aangetrokken worden tot dit spel om af en toe in te loggen en even een korte grind sessie te zetten wanneer ik weinig speeltijd heb (even half uurtje tussendoor bijv)

De gameplay flow is gewoon nice ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 16:57:

Ik blijf aangetrokken worden tot dit spel om af en toe in te loggen en even een korte grind sessie te zetten wanneer ik weinig speeltijd heb (even half uurtje tussendoor bijv)

Ik heb het spel ondertussen uitgespeeld, maar blijf het nog altijd van tijd tot tijd spelen. Niet elke dag, maar zo'n twee keer per week zeker. Het speelt gewoon heerlijk weg, en op dit moment ben ik ult Valby aan het levelen en ult Bunny aan het fine tunen.

Daarnaast moet ik nog Hanged Man doen, maar krijg steeds teams die totaal niet weten wat ze moeten doen. Telkens klagen ze als ik de cube weghaal. Dan wordt Hanged Man invincible, behalve zijn bek. Daar zit dan een soort van batterij, waar je dan op moet schieten. Wanneer je de cube niet weghaald onder hem, dan loopt een balk vol. Als die balk vol is, doet hij een attack die je niet kunt ontwijken en killed de hele team instant. De gene die de cube in zijn handen heeft, kan niet aanvallen en loopt rustig. De drie andere moeten dan zoveel mogelijk schade op zijn bek doen. Wanneer je de cube weer terug plaats, kan je weer normale schade doen maar dan loopt dat balkje weer vol.

Veel mensen denken dat ze die baas kunnen neer krijgen om gewoon DPS te doen.

Nog wat extra screenshots.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xq9y9571YtacGzdZH93B-PVSYt8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fOgXTAwGU69P1tN3Us1O5xOK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvzxECAedjOGrvQMuI7AFIICDv0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PYc9g9kAm5I59nVuLm5NIB65.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhnnRiBrlRyzVkKRPQM8IrlxWZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nQlXg6Dj0Kc4rEaKUwbfWPq0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ter8IEFhAmd1wMsqkKebtnWupUM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KALXHa0ESuldPrvj70dgDhXZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_vblzMgF6n_H0wldZRxfP6gZ-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7r8r63EKM2DV7olA3HyHIZf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CfAL5cEDUuR3BFhMN0E4N7hwvuA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0u5cw9VKQrNULyX0VY5w60RZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxsgWWFpunVsxCWRWuaLGsQzr08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wwW3rjSHC40yLEjWZIqhsEmK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvP56-ZBCYuRZNWs1-YhZAySfJE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nrUtT8OCoDxjU6Q6PNtlaLfW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 14-08-2024 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 16:57:

Zijn er andere games die jouw interesse meer wekken momenteel? Ik heb het idee dat het spel ook een stuk minder spelers heeft. Nu in ieder geval wel een mooie 60k spelers. Wel een stuk minder tenopzichte van vorige week (113K).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:49:
[...]

Zijn er andere games die jouw interesse meer wekken momenteel? Ik heb het idee dat het spel ook een stuk minder spelers heeft. Nu in ieder geval wel een mooie 60k spelers. Wel een stuk minder tenopzichte van vorige week (113K).
Ja, was even op vakantie maar WoW is weer de game waar nu mijn meeste tijd in zit gezien de nieuwe uitbreiding bijna komt.

Once Human is de vervanger voor The First Descendant eigenlijk voor mij die een weekje later uit kwam en ik al van plan was te spelen. Maar desondanks blijf ik dus af en toe naar tFD terugkeren wat ik van te voren niet per se dacht :P

Denk dat 113k ook niet representatief is voor een nieuwe liveservice na een maand. Denk dat je een beetje de nummers van Warframe aan moet houden en dan doet The First Descendant het heel niet slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:13

ResuCigam

BOFH

Ik vind dit echt een heerlijke "looter shooter' om een paar rondjes te knallen en weer wat aan je build te werken. Ik vermaak me prima met deze game.

We do what we must because we can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ook al is The First Descendant een PvE game, cheaters en exploiters worden alsnog flink aangepakt. Het valt mij op dat het weer veel accounts zijn met Chinese tekens.

https://tfd.nexon.com/en/news/2623185

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 16-08-2024 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
Hier beelden van de nieuwe Descendant genaamd Hailey. Die gekke Zuid Koreaanse mensen. _O- Westerse bedrijven zouden dit niet meer durven. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 18-08-2024 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

TFD Seizoen 1 start morgen.
Mensen die het gaan doen ?

Ik sla denk ik dit gehele seizoen over. Vermaak me nog genoeg met once human en nu is WoW net gestart dus heb er geen tijd voor om dit er bij te doen opzich wel jammer want de gameplay vind ik nog steeds tof.

Maargoed misschien haak ik later dit seizoen weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik sla hem over. Ik heb mijn pijlen gericht op Throne and Liberty die over iets meer dan een maand uitkomt. Wellicht ken je het al, maar ziet er heel interessant uit. Archeage/Black Desert mix.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:35:
Ik sla hem over. Ik heb mijn pijlen gericht op Throne and Liberty die over iets meer dan een maand uitkomt. Wellicht ken je het al, maar ziet er heel interessant uit. Archeage/Black Desert mix.
Haha klopt, KR version en Beta wat gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh dat is grappig. Heel toevallig 3 kwartier geleden een nieuwe video

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
ben wel van plan het te proberen.
Zag wat gameplay en vondt wel leuk te zien, iemand nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
mprkooij schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:35:
dankjewel om ouwe herringering naar boven te brengen met Archeage, vondt het altijd leuk met vrienden te reizen en dingen te verkopen aan de andere kant van de map

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ga dit seizoen wel spelen naast Once Human en WoW.

Morgen gaan de servers offline vanaf 07:00 t/m 13:00 onze tijd. Als eerste ga ik Hailey tot max level brengen, daar zal ik ongeveer twee uur voor nodig hebben.

Dan ga ik eens kijken welke ult wapens ik ga unlocken voor haar. En dan begin ik eens aan de nieuwe content.

Hou er rekening mee dat morgen het eerste deel van de update is. Het tweede deel staat gepland op 10 oktober (was eerste 30 oktober).

"[Season 1 Update Schedule Adjustment](https://tfd.nexon.com/en/news/2628418)

Greetings, Descendants. This The First Descendant’s Producer, Lee Beom-jun.
First, I would like to thank all Descendants for enjoying our game.

Recently I’ve noticed that many of you are concerned about our current update schedule for Season 1 and as a result, we decided to readjust it.
To make a long story short, we’ve decided to move up our update schedule for October 30th to October 10th.

The previous schedule was initially planned to provide consistent updates every month, before each content release.
However, I have to admit that I’ve failed to fully meet your expectations.

So, rather than splitting into three partial updates, Season 1 will be divided into two updates, one on August 29th and the other on October 10th.
Along with the above change, we have also begun examining the update methods for the upcoming seasons in the future.
In order to do so, our previous 3rd update for Season 1, will be merged to the 2nd update, which as mentioned above, will take place on October 10th.

Currently, the Dev team is working on continuous updates and hotfixes since our official launch.
We are taking various measures and methods, such as reorganizing the development process and even actively recruiting additional personnel.

We will do our best to prepare better updates that will make you satisfied.
Thank you."

[ Voor 119% gewijzigd door Toonen1988 op 28-08-2024 17:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:13

ResuCigam

BOFH

Ik ben er ook helemaal klaar voor, laat het nieuwe seizoen maar beginnen! 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Om 13:00 waren de servers online gekomen, om 13:30 was ik begonnen en om 15:00 had ik Hailey alweer max level. :D

Ben nu begonnen aan mijn avonddienst. Straks maar eens leuke mods voor haar zoeken. Ik wil wel eens weten hoeveel Hailey's op dat moment max level waren. Misschien ben ik wel een van de eerste. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcSjuZEwZ41ggDPsVu-jfJGVKRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a74LuFZahbM9QHhoqhjhhrHG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 29-08-2024 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Het nieuwe seizoen is vandaag van start gegaan, er komen twee nieuwe personages dit seizoen. Wat mij opvalt is dat de performance zwaar achteruit is gegaan.

De performance is zwaar teleurstellend. Normaal haalde ik een hoge FPS met een resolutie van 4k, ray tracing en hoge settings. Nu moet ik echt terug schakelen naar low/medium, ray tracing uit en DLSS aan om enigszins 60 FPS te behalen. 8)7

En dat voor een I9 14900kf en RTX 4080.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb dit sinds seizoen 1 zo goed als niet meer gespeeld. Er is te veel leuks te spelen.
Wat is de huidige staat vergeleken met het begin hoe het voelt om voor dingen te grinden?

Voelt het meer pay2win of minder. of hetzelfde?

Pagina: 1