Ik zoek deze file: smsrl.sys

Pagina: 1
Acties:

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Ik probeer mijn Motorola sm56 speakermodem te instaleren onder winXP (ISDN-modem naar de knoppe, ADSL schiet maar niet op...) en nu stuit ik steeds op deze file: smsrl.sys. Wie heeft hetzelfde probleem of weet hier meer van?

Help! (nouja...)

BOINC stats

Verwijderd

try google

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, kwam wel wat uit, maar geen oplossingen.... ik probeer nog steeds verder te zoeken...

BOINC stats

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
HELP! niemand?

BOINC stats

Verwijderd

zijn er al wel drivers voor XP voor die modem, of word deze automatisch herkent door XP?? (moet hem nog installen om erachter te komen, maar dat ga ik niet proberen op een celeron 300, dan word hij helemaal traag denk ik ;))

Greets

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Probeer eens de drivers op de volgende website: www.e-tech.nu

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 21:37 schreef BachW het volgende:
HELP! niemand?
Je moet niet zo vaak je topic omhoog schoppen.

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 21:37 schreef BachW het volgende:
HELP! niemand?
schiet even niet na 9 minuten je draadje terug omhoog, hij wordt echt niet overgeslagen hoor, het is geen babbeldoos man |:(
als er een babbeldoos was dan was er ook wel een bonenman

maar bekijk het leven anders en zoek op een bestandenzoeker, neem copernick 2001 ofzo.

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Ok sorry |:(, ik snap het ook wel... maarre tja al een week loop ik te kloten met die drivers en XP herkent hem niet... ik zoek nog even verder bedankt in ieder geval....

BOINC stats

Pagina: 1