Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie G.
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-02 18:35
Ik zoek voor mijn PC een extra SSD. Mijn PC heeft reeds een SSD., dat is een LEXAR NM710 1TB.
Nu zou ik er nog graag een extra SSD bij in willen. Budget is ongeveer €150,-. Moederbord is een Asrock A620M Pro RS. Ik heb geen merkvoorkeur. Maar weet wel dat het een 2 TB SSD zou moeten zijn. En aangezien ik de pc hoofdzakeliojk gebruik voor gaming "best bang for the bucks".

Waarom ik de vraag hier stel is, omdat ik geen idee heb of ik nu een heatsink er op moet of niet.
Is zo'n ding moeilijk te plaatsen. Bij heatsink denk ik ook gelijk aan thernmische pasta ed.

Beste antwoord (via Eddie G. op 05-07-2024 20:45)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een heatsink is niet per se nodig, zeker niet als er genoeg airflow is en je SSD niet volledig ingepakt zit tussen warme onderdelen.

categorie: SSD's
Er staan zat 2TB disks in de pricewatch, veel ook met reviews. De goedkopere SSDs hebben een sequentiele leessnelheid van 'slechts' 3000MB/s, maar zelfs dat is meer dan genoeg voor de meeste games. Ik merk zelf het verschil eigenlijk nauwelijks.
Voor 150 euro is er zat te vinden in ieder geval, en een heatsink is niet echt noodzakelijk in mijn ervaring als je kast een beetje airflow heeft.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een heatsink is niet per se nodig, zeker niet als er genoeg airflow is en je SSD niet volledig ingepakt zit tussen warme onderdelen.

categorie: SSD's
Er staan zat 2TB disks in de pricewatch, veel ook met reviews. De goedkopere SSDs hebben een sequentiele leessnelheid van 'slechts' 3000MB/s, maar zelfs dat is meer dan genoeg voor de meeste games. Ik merk zelf het verschil eigenlijk nauwelijks.
Voor 150 euro is er zat te vinden in ieder geval, en een heatsink is niet echt noodzakelijk in mijn ervaring als je kast een beetje airflow heeft.