Mijn huidige processor loopt wel een beetje op zijn einde, maar mijn vraag is, kan ik die nog upgraden en met de rest nog een tijdje door? Of kan ik beter nieuwe componenten aanschaffen en er weer een paar jaar mee vooruit kunnen.
Mijn pc nu is zo'n 6,5 jaar oud. Ik heb tussentijds nieuwe RAM geprikt en een nieuwe SSD
Dit heb ik nu
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er decent mee kunnen gamen, mmo's, diablo en tegelijk series/films kijken/discord
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is zo 800/1000 euro als ik toch alles zou moeten vervangen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zou graag mijn M.2 SSD mee willen nemen aangezien die net 5 maanden oud is, Ik heb een windows 11 licentie nodig. verdere randapparatuur is nog prima dus die neem ik ook mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De processor zoiezo, maar als de rest dan niet meer past, neem ik aan mobo, gpu, ram wil ik upgraden naar 32gb. een nieuwe (kleine) ssd voor windows(vind het prettiger als die op een aparte staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ryzen beviel mij heel goed, dus die zou ik zeker weer kiezen.
Wat verwacht je van ons?Ik heb er niet zo heel veel kennis van. Ik heb mijn vorige pc met hulp van hier samen gesteld. Er is tussentijds zoveel veranderd, ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik sta open voor suggesties. Ik zoek naar iets vergelijkbaars als ik al had. Alvast bedankt voor het meedenken!
Mijn pc nu is zo'n 6,5 jaar oud. Ik heb tussentijds nieuwe RAM geprikt en een nieuwe SSD
Dit heb ik nu
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASRock AB350M Pro4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitors | AOC 27G2U/BK Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 38,99 | € 38,99 |
1 | Voedingen | Cooler Master MasterWatt Lite 500W | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Corsair MP600 PRO XT 2TB Zwart | € 169,90 | € 169,90 |
1 | SSD's | Samsung 850 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 208,89 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er decent mee kunnen gamen, mmo's, diablo en tegelijk series/films kijken/discord
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is zo 800/1000 euro als ik toch alles zou moeten vervangen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zou graag mijn M.2 SSD mee willen nemen aangezien die net 5 maanden oud is, Ik heb een windows 11 licentie nodig. verdere randapparatuur is nog prima dus die neem ik ook mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De processor zoiezo, maar als de rest dan niet meer past, neem ik aan mobo, gpu, ram wil ik upgraden naar 32gb. een nieuwe (kleine) ssd voor windows(vind het prettiger als die op een aparte staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ryzen beviel mij heel goed, dus die zou ik zeker weer kiezen.
Wat verwacht je van ons?Ik heb er niet zo heel veel kennis van. Ik heb mijn vorige pc met hulp van hier samen gesteld. Er is tussentijds zoveel veranderd, ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik sta open voor suggesties. Ik zoek naar iets vergelijkbaars als ik al had. Alvast bedankt voor het meedenken!