Hallo Allen,
Ik rijd in een laguna 2 2.0 HB uit 2006.
Ik heb last van lekspanning. binnen 3/4 dagen wordt mijn accu leeg getrokken.
Nu heb ik geprobeerd om te achterhalen waar die lekspanning vandaan komt, door een voor een de zekeringen links naast het stuur te verwijderen en te kijken wat er dan gebeurt met de lekspanning.
Deze daalt enorm wanneer ik de zekering in het linker rijtje 4e van boven (10 ampère rood) verwijder. De lekspanning gaat dan van 1.3 naar 0.09). Ik denk dat daar de lekspanning vandaan komt.
Ik heb in het boekje gekeken en gezocht op internet naar het symbool dat in het afsluit klepje van de zekeringkast staat. maar niet gevonden waar die zekering voor dient.
Bij die zekering staat een motormanagement symbooltje, wat houdt dat in?
Zie foto bijlagen.
:strip_exif()/f/image/Ywv0HdrHrNJN3ka95M7lEHH0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vyk1Gezbg2q7WuxF8Prs9Q8p.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb deze vraag ook bij de Renault laguna forums neergelegd, maar nog geen ged antwoord ontvangen.
Stefan
Ik rijd in een laguna 2 2.0 HB uit 2006.
Ik heb last van lekspanning. binnen 3/4 dagen wordt mijn accu leeg getrokken.
Nu heb ik geprobeerd om te achterhalen waar die lekspanning vandaan komt, door een voor een de zekeringen links naast het stuur te verwijderen en te kijken wat er dan gebeurt met de lekspanning.
Deze daalt enorm wanneer ik de zekering in het linker rijtje 4e van boven (10 ampère rood) verwijder. De lekspanning gaat dan van 1.3 naar 0.09). Ik denk dat daar de lekspanning vandaan komt.
Ik heb in het boekje gekeken en gezocht op internet naar het symbool dat in het afsluit klepje van de zekeringkast staat. maar niet gevonden waar die zekering voor dient.
Bij die zekering staat een motormanagement symbooltje, wat houdt dat in?
Zie foto bijlagen.
:strip_exif()/f/image/Ywv0HdrHrNJN3ka95M7lEHH0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vyk1Gezbg2q7WuxF8Prs9Q8p.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb deze vraag ook bij de Renault laguna forums neergelegd, maar nog geen ged antwoord ontvangen.
Stefan