Hoi Tweakers,
Ik wil graag onze tuin meer privaat maken.
We hebben zogenaamde "tennis draad" als omheining met langs de kant van de buren "heide mat" tegen de draad.
De heide mat is rot en begint los te komen.
Ik heb het internet afgeschuimd op zoek naar geschikte vervanging voor de heide mat, zonder success en vandaar dit topic.
Jullie advies is welkom
Enkele vereisten:
-Het mag niet doorzichtig zijn, ook niet een beetje.
-Het moet netjes zijn, mijn vriendin wilt geen "lelijke" zwarte of groene doek ertegen. Bv. Beige lijkt me wel een optie.
-Het moet langer dan enkele jaren mee gaan.
-Ik zoek een manier om de omheining te verhogen tot 2m van de huidige 1.8m en sommige lagere stukken 1.7m. Hiervoor overweeg ik een 3D geprint stuk te ontwerpen om boven op de bovenste paal te bevestigen en dat verstelbaar is zodat een doek o.i.d. van 2m hoog kan bevestigd worden.
Het ideaal scenario is om een nieuwe kunstof "houtlook" omheining te plaatsen ter vervanging of tegen de tennisdraad, maar ik heb niet meteen 1000+ euro over voor dit project.
:strip_exif()/f/image/3cOydp09BAugMHIWdvI7hWCF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C0wKZB67aAL8DVY0NOMyp5tz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DhE5jfq0k6LxtVTlAo5n1jV4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil graag onze tuin meer privaat maken.
We hebben zogenaamde "tennis draad" als omheining met langs de kant van de buren "heide mat" tegen de draad.
De heide mat is rot en begint los te komen.
Ik heb het internet afgeschuimd op zoek naar geschikte vervanging voor de heide mat, zonder success en vandaar dit topic.
Jullie advies is welkom
Enkele vereisten:
-Het mag niet doorzichtig zijn, ook niet een beetje.
-Het moet netjes zijn, mijn vriendin wilt geen "lelijke" zwarte of groene doek ertegen. Bv. Beige lijkt me wel een optie.
-Het moet langer dan enkele jaren mee gaan.
-Ik zoek een manier om de omheining te verhogen tot 2m van de huidige 1.8m en sommige lagere stukken 1.7m. Hiervoor overweeg ik een 3D geprint stuk te ontwerpen om boven op de bovenste paal te bevestigen en dat verstelbaar is zodat een doek o.i.d. van 2m hoog kan bevestigd worden.
Het ideaal scenario is om een nieuwe kunstof "houtlook" omheining te plaatsen ter vervanging of tegen de tennisdraad, maar ik heb niet meteen 1000+ euro over voor dit project.
:strip_exif()/f/image/3cOydp09BAugMHIWdvI7hWCF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C0wKZB67aAL8DVY0NOMyp5tz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DhE5jfq0k6LxtVTlAo5n1jV4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xSbqqYgGYClem3iJzp3boS84.jpg?f=fotoalbum_large)