Bestaat er nog kwalitatief schakelmateriaal zonder logo?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 08:44
Vanwege een grote verbouwing moet ik nieuw schakelmateriaal uitzoeken. Na een rondje bouwmarkt en wat kijken op internet kom ik er achter dat alle grote merken, Gira, BJ, Jung, Berker, Merten (SE) giga logo's in hun wandcontactdozen hebben geplaatst. In mijn ogen, niet mooi. Net als de trend om logo's op ooghoogte in opdekdeuren te printen |:( .

Schakelmateriaal van de Gamma heeft het nog niet, maar qua kunststof en afwerkkwaliteit is dat een te grote stap terug (en je betaalt net zoveel).

Weet iemand een kwalitatief merk schakelmateriaal waar geen logo's in zitten?
Of desnoods subtiele logo's? Zoals BJ van 10 jaar terug.

Dit:...
Afbeeldingslocatie: https://www.goedkopermetschakelmateriaal.nl/media/catalog/product/cache/7/image/500x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/p/9paa00000166981.jpg

Beste antwoord (via Seroo op 04-07-2024 10:13)

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 21:06
Peha standaard?. Misschien ik vind die zelfs nog wel mooi. Al zijn ze eenvoudig. En voor zo ver ik weet staat daar geen logo in.

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Afbeeldingslocatie: https://media.hornbach.nl/hb/moodimage/as.47072374.jpg?dvid=8

In het zwart valt het een stuk minder op :)
En ik zou me ergens anders druk over maken eerlijk gezegd, zeker aangezien deze dingen vaak toch op 35cm hoogte zitten ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:50

BCC

Ik heb hier al 10 jaar Busch yeager en blijkbaar hebben die van mij het ook - net gecheckt - was me in 10 jaar nog niet opgevallen :)

Heeft Gira het ook?

[ Voor 7% gewijzigd door BCC op 03-07-2024 15:47 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:37
Als de wcd laag hangt kun je hem op z'n kop hangen, dan valt het nóg minder op.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Giga-logo's ook echt, tjonge.

Ik denk dat je er niet aan ontkomt. Hooguit wat bouwmarkt/ander goedkoop huismerk spul wat het niet heeft, maargoed. Het is maar waar je je druk over kan maken.. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomke
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:21
NIKO
https://www.niko.eu/nl-nl...b0-50fd-8794-0ba49cd692d0

Het logo staat zeer klein in het afwerkingsplaatje (niet te zien tenzij je er met uw neus op zit)
sommige 'types' - hebben helemaal geen logo op een zichtbare plaats.

[ Voor 35% gewijzigd door thomke op 03-07-2024 15:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:57
De binnenkant van een stopcontact heb ik nooit gezien als esthetisch hoogtepunt in mijn huis, dus om je dan druk te maken om een logo in het binnenwerk...

Die gaten en metalen pin vind ik ook niet mooi. Heb t liever glad en dicht, maar dan kan er geen stekker in :)

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 21:06
Peha standaard?. Misschien ik vind die zelfs nog wel mooi. Al zijn ze eenvoudig. En voor zo ver ik weet staat daar geen logo in.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48
Je kan er een kinderslot voor doen, dan zie je het logo niet meer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N9S6KT5sDODn2owMv7QNB26ZQYA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n1iUWEG2XcyQ7UOOtKmZfuRg.png?f=fotoalbum_large

The devil is in the details.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:48

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hahn schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:51:

[Afbeelding]
Of het daar nou esthetisch beter van wordt waag ik te betwijfelen :P

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:51
Ik zit even naar mijn eigen stopcontacten te kijken en wat mij opvalt is dat op foto's het logo duidelijker is dan in het echt. Vanuit marketing wordt het stopcontact goed belicht, want Logo moet duidelijk zijn. In werkelijkheid heb je geen direct en natuurlijker licht en zie het minder.

Daarnaast zit je bijna nooit in een stopcontact te kijken, hoogstens schieten je ogen er in milliseconden over en geeft het meer een indruk. Het omhulsel (zwart/wit/metaal) bepaalt welke indruk het interieur geeft

Nu je het aan het uitzoeken bent valt het je op, maar na drie weken ingebruik interesseert je het al niet meer en zie je het niet meer. Gewoon mooie vorm/kleur/materiaal uitzoeken bij je interieur en doorgaan is mijn advies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Sparhawk schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:58:
[...]

Of het daar nou esthetisch beter van wordt waag ik te betwijfelen :P
Dat is jouw mening! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:26

[Afbeelding]
Kan je beter wcd kopen met kinderbeveiliging erin, werkt veel beter. Eigenlijk snap ik niet dat dat niet verplicht is (in nieuwbouw). bv: https://www.jungstore.nl/ls1520nkiww.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Stigandr schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:59:
[...]

Kan je beter wcd kopen met kinderbeveiliging erin, werkt veel beter.
Maar dat lost niks op voor TS, want daar zie je het logo weer :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:18
[...]

Kan je beter wcd kopen met kinderbeveiliging erin, werkt veel beter. Eigenlijk snap ik niet dat dat niet verplicht is (in nieuwbouw). bv: https://www.jungstore.nl/ls1520nkiww.html
Omdat ze super irritant zijn na een tijdje. Je krijgt ze niet goed meer open of de lipjes van een goedkope eurostekker blijven er achter hangen. Liever van die draai dingen die er uit kunnen na een paar jaar.

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-07 12:15

sealy

bastards...

Wellicht is dit wat voor je:

https://www.deoudeschakelaar.nl/mat-zwart-schakelmateriaal

Je moet wel van het design houden (voor ons past het perfect bij de uitstraling die we zoeken).

nothing special

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-07 09:01
big bang schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:02:
[...]

Omdat ze super irritant zijn na een tijdje. Je krijgt ze niet goed meer open of de lipjes van een goedkope eurostekker blijven er achter hangen. Liever van die draai dingen die er uit kunnen na een paar jaar.
Wij hebben alle wcd van jung, in zowel de AS als LS lijn, met kinderbeveiliging.
Er is in 13 jaar tijd nog geen 1 stekker moeilijk in of uit de wcd gegaan.
Je merkt niet eens dat die beveiliging erop zit.

Met duurkope bouwmarkt meuk kan ik me voorstellen dat ze wel vast gaan zitten.
Ik zeg duurkoop, want jung of ander merk schakelmateriaal is in veel gevallen veel goedkoper dan bouwmarkt spul, als je het in de juiste webshop haalt.

De lipjes van verlengsnoeren heb ik zelf veel problemen mee, maar dat komt door bouwstof, ik boor die lipjes dan gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

BHQ

Tsja. Het is niet dat het bij b.v. Gira enorm opvalt dat er een merkje in het contact zit. Bij de lichtschakelaars zit er sowieso niets zichtbaars.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:56
Seroo schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:42:
Vanwege een grote verbouwing moet ik nieuw schakelmateriaal uitzoeken. Na een rondje bouwmarkt en wat kijken op internet kom ik er achter dat alle grote merken, Gira, BJ, Jung, Berker, Merten (SE) giga logo's in hun wandcontactdozen hebben geplaatst. In mijn ogen, niet mooi. Net als de trend om logo's op ooghoogte in opdekdeuren te printen |:( .

Schakelmateriaal van de Gamma heeft het nog niet, maar qua kunststof en afwerkkwaliteit is dat een te grote stap terug (en je betaalt net zoveel).

Weet iemand een kwalitatief merk schakelmateriaal waar geen logo's in zitten?
Of desnoods subtiele logo's? Zoals BJ van 10 jaar terug.

Dit:...
[Afbeelding]
Ik ben op dit moment aan het rondkijken waar ik uberhaupt een stopcontact zie in de woonkeuken, eetkamer, woonkamer. Kan je niet beter drukmaken om ervoor te zorgen dat je stopcontacten hebt op plekken waar ze verborgen worden? Dus achter gordijnen, in een TV meubel, achter de piano, in een kast. achter het koffiezetapparaat.

Daarnaast: stopcontacten heb je toch omdat er iets in moet? Zo'n stekker met draad is nog veel lelijker dan een logo.

Laatste: Zorg ervoor dat ze op 30 cm worden gezet. Dan zie je het logo alleen als je gaat liggen. :+

Mooi schakelmateriaal zoals de Jung LS990 doet veel meer qua afwerking dan lelijk Gamma standaardspul wat toevallig geen logo heeft. Het Jung logo is daarnaast niet lelijk en nauwelijks zichtbaar moet ik zeggen.

offtopic:
Overigens wel peak tweakers, om hier druk over te maken. :9 Met alle respect overigens

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xtWtZ_IGREkpyB2YBqiOwqf0LbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qtSTrDI4v5AJTIpbf9P34bwW.jpg?f=fotoalbum_large
Tsja, hier zit wel een logo in, maar ik zou het wel vrij subtiel noemen. Geen "giga" logo in ieder geval. Je ziet het eigenlijk niet als je er niet goed naar kijkt. Dit is "gewoon" de Jung AS550 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:50
Hahn schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:00:
[...]
Maar dat lost niks op voor TS, want daar zie je het logo weer :P
Ben wel bang dat hij een jaar later dan het logo ineens een stuk minder erg vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:26
big bang schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 16:02:
[...]

Wij hebben deze nu 4 jaar en ik merk echt niet dat er kinderbeveiliging in zit. Die geplakte draai dingen blijven in mijn ervaring na een paar jaar altijd aan je stekker hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07 00:31
BovenHond schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:51:
Klopt, ik heb zelf inmiddels in de 2de woning alles van PEHA en deze hebben geen logo’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Begin dit jaar onze keuken vernieuwd en aldaar allemaal nieuw schakelmateriaal van BJ gemonteerd.

'Pure Stanless Steel anti-vingerafdruk' mat RVS.
Kindveilige uitvoering; m.a.w. dan zie je geen blanke metalen contactbussen op de plek waar die twee ronde gaten zitten...

En die logo's, daarin, zijn nog net zo groot/klein als in ons oude BJ schakelmateriaal van 25 jaar geleden.
In werkelijkheid is het vrijwel niet te zien. Op de productfoto's is het logo uiteraard nadrukkelijker aanwezig.

Dus wat is nou het probleem? :?

[ Voor 13% gewijzigd door ehtweak op 03-07-2024 22:12 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Seroo
Ik zie veel opmerkingen en vragen over waarom zo'n logo nou een probleem is.

Zie het als het ongewenste reclame. Als Tweaker neem ik aan dat er ook een adblock in je browser zit, ik wil graag ook een adblock in de reële wereld. Dus als ik de keuze heb (en er 2k aan uitgeef), dan geef ik graag geld uit aan iets waar geen (ongewenste)reclame op zit.
Daarnaast ben ik een pietje precies en valt een detail als een logo in een stopcontact mij weldegelijk op. Ik lees ook hardop in m'n hoofd een merknaam als ik dat zie, daarom ga ik ook niet graag naar de supermarkt.

Jung is inderdaad nog wel de subtielere van het stel en ik zal ook het materiaal van PEHA nog even bekijken. Bedankt voor de tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:35
Dat klinkt wel logisch ja. Ik herken de onbedwingbare neiging om alle letters die je ziet te lezen, waardoor zelfs dit soort schijnbare futiliteiten opvallen.

Mocht je uiteindelijk geen materiaal tegenkomen zonder logo: Overweeg of je het minder storend vindt wanneer je het stopcontact ondersteboven monteert, dus met tekst op zijn kop. Voor zover ik begrijp is bij sommigen de verstoring dan weg (als in: Er zijn geen herkenbare letters, dus het leidt niet af), terwijl anderen zich er nog veel harder aan irriteren, maar ik heb -uiteraard- geen idee onder welke categorie jij valt.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Borisvkr
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 03-10-2024
Klinkt als een compulsieve stoornis. Oplossing ligt niet bij de stopcontacten ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Borisvkr op 04-07-2024 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-07 11:13
Seroo schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:10:

Zie het als het ongewenste reclame. Als Tweaker neem ik aan dat er ook een adblock in je browser zit, ik wil graag ook een adblock in de reële wereld. Dus als ik de keuze heb (en er 2k aan uitgeef), dan geef ik graag geld uit aan iets waar geen (ongewenste)reclame op zit.
Daarnaast ben ik een pietje precies en valt een detail als een logo in een stopcontact mij weldegelijk op. Ik lees ook hardop in m'n hoofd een merknaam als ik dat zie, daarom ga ik ook niet graag naar de supermarkt.

Jung is inderdaad nog wel de subtielere van het stel en ik zal ook het materiaal van PEHA nog even bekijken. Bedankt voor de tips!
Ik begrijp het op zich wel, het was mij ook al eens opgevallen dat ook GIRA tegenwoordig een groot logo in het stopcontact heeft. Was geen moeite geweest om het merkje aan de binnenkant (muurzijde) te plaatsen.

Reden dat je wel (ergens) een merkje wilt hebben is dat je niet op een later moment/een volgende bewoner oeverloos moet zoeken naar welk merk schakelwerk het nou precies is als ze een stopcontactje willen bijplaatsen, of een raampje slopen en er geen reserve meer beschikbaar is. Maar zo'n merkje zit bij een wipschakelaar vaak aan de binnenkant i.p.v. aan de zichtbare zijde. Dat had met de stopcontactraampjes natuurlijk ook prima gekund.

Volgens mij zijn er nog wel merken die geen merkje hebben aan de zichtbare zijde. De Quadro55 lijn van EMhub bijvoorbeeld: https://www.elektramat.nl/schakelmateriaal/emhub/quadro-55/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naenee
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-07 07:47
Een merk naam is niet hetzelfde als reclame, maar succes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:52

MLLL

Palm Treo 650

Verwijder je alle logo's van al je bezittingen?
Zo blijf je bezig, ieder zijn hobby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
Fibaro walli, die hebben geen logo's. Is alles te schakelen, led's kun je uitzetten of naar wens instellen (of koppelen aan een interactie).

Afbeeldingslocatie: https://www.robbshop.nl/media/96/61/51/1689937998/FIB_FGWSONF-011_image_1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:51
Volgens mij is Niko je vriend.

https://www.nikostore.nl/161-66901.html

Maar als je Pietje precies bent heb je daar toch eigenlijk geen last van van je laat ze zakken tot 35cm? Of laat je ze op de oldschool hoogte zitten?

Net zoals opdekdeuren die je noemt? Als je voor mooi gaat neem je toch stomp? Door de timmerman op de juiste maat laten maken en vervolgens naar de spuiter. Heb je ook geen last meer van logos.

[ Voor 5% gewijzigd door JaMaaT op 14-07-2024 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroo
JaMaaT schreef op zondag 14 juli 2024 @ 15:24:
Volgens mij is Niko je vriend.

https://www.nikostore.nl/161-66901.html

Maar als je Pietje precies bent heb je daar toch eigenlijk geen last van van je laat ze zakken tot 35cm? Of laat je ze op de oldschool hoogte zitten?

Net zoals opdekdeuren die je noemt? Als je voor mooi gaat neem je toch stomp? Door de timmerman op de juiste maat laten maken en vervolgens naar de spuiter. Heb je ook geen last meer van logos.
Een deel moet wel op hoogte, zoals bij het aanrecht in de keuken. De rest zit inderdaad op 35cm.
Niko valt af. Er zit inderdaad geen merk in de stopcontacten, maar wel op de voorkant van het afdekraam...

Er zitten ook geen opdekdeuren in ons huis, dit is mij bij vrienden opgevallen die een nieuwbouwhuis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Als je PEHA nog overweegt: in de standaardserie heb je qua afdekramen heb je de regulieren, of 'inline' afdekramen. Persoonlijk vind ik de inline afdekramen een iets modernere look geven.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroo
InfinityEye schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:09:
Als je PEHA nog overweegt: in de standaardserie heb je qua afdekramen heb je de regulieren, of 'inline' afdekramen. Persoonlijk vind ik de inline afdekramen een iets modernere look geven.
Ik ga de Peha Badora als proef bestellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gebanned
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:43
VERNederlander schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:58:
Ik zit even naar mijn eigen stopcontacten te kijken en wat mij opvalt is dat op foto's het logo duidelijker is dan in het echt. Vanuit marketing wordt het stopcontact goed belicht, want Logo moet duidelijk zijn. In werkelijkheid heb je geen direct en natuurlijker licht en zie het minder.

Daarnaast zit je bijna nooit in een stopcontact te kijken, hoogstens schieten je ogen er in milliseconden over en geeft het meer een indruk. Het omhulsel (zwart/wit/metaal) bepaalt welke indruk het interieur geeft

Nu je het aan het uitzoeken bent valt het je op, maar na drie weken ingebruik interesseert je het al niet meer en zie je het niet meer. Gewoon mooie vorm/kleur/materiaal uitzoeken bij je interieur en doorgaan is mijn advies.
Maar als TS welgraag naar schakelmatateriaal kijkt, zonder logo :+ :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9MAZJ_zdaXbPtE4K4kzgOrKjD9c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sjzpL9VSs0EmV6zYkCPz5I7B.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mawashigeri
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:03

Onze contactdozen in de kamer zitten op ca. 40cm dus daar zie je niks, maar in de keuken uiteraard veel hoger. Je moet echt je best doen om het JUNG (AS500 creme) embossed logo te lezen, dat valt echt niet op. In onze keuken hangt een LED paneel van 4000lm plus ruim 1000lm aan spots, dus er is voldoende licht ;)

Ik snap overigens de basis wel, ik had ook liever dat er geen namen op de oven/magnetron etc. stonden - gewoon strak RVS met een paar subtiele icoontjes voor de functies. Schijnbaar is dit voor veel mensen toch een soort patsen met merknamen, de wereld begrijpt ons niet (*snif*).

ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:17
mawashigeri schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:23:
[...]

Onze contactdozen in de kamer zitten op ca. 40cm dus daar zie je niks, maar in de keuken uiteraard veel hoger. Je moet echt je best doen om het JUNG (AS500 creme) embossed logo te lezen, dat valt echt niet op. In onze keuken hangt een LED paneel van 4000lm plus ruim 1000lm aan spots, dus er is voldoende licht ;)

Ik snap overigens de basis wel, ik had ook liever dat er geen namen op de oven/magnetron etc. stonden - gewoon strak RVS met een paar subtiele icoontjes voor de functies. Schijnbaar is dit voor veel mensen toch een soort patsen met merknamen, de wereld begrijpt ons niet (*snif*).
Net als schoenen, shirts en jassen zonder grote logo's. Ik betaal al voor die spullen moet ik er dan nog reclame mee maken ook?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:51
Seroo schreef op maandag 15 juli 2024 @ 10:09:
[...]

Een deel moet wel op hoogte, zoals bij het aanrecht in de keuken. De rest zit inderdaad op 35cm.
Niko valt af. Er zit inderdaad geen merk in de stopcontacten, maar wel op de voorkant van het afdekraam...

Er zitten ook geen opdekdeuren in ons huis, dit is mij bij vrienden opgevallen die een nieuwbouwhuis hebben.
Ahh das jammer. De plaatjes op internet zijn geloof ik wel zonder logo. Maar kunnen ook renders zijn uiteraard.

https://www.nikostore.nl/130-76100.html

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/289648/files/436063371/750x2000x3/niko-afdekraam-1-voudig-intense-mat-zwart-130-7610.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroo
JaMaaT schreef op maandag 15 juli 2024 @ 23:31:
[...]

Ahh das jammer. De plaatjes op internet zijn geloof ik wel zonder logo. Maar kunnen ook renders zijn uiteraard.

https://www.nikostore.nl/130-76100.html

[Afbeelding]
Bij Niko Intense zit het logo op het randje aan de bovenkant. Het blijft een logo, maar hij zit wel in de proefbestelling, misschien kan hij ondersteboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost075
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 21:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWdSrER8HpNTNgmMynMIvKow63Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0lBxJ3cMuDduFoUx83H56mOP.jpg?f=fotoalbum_large

Dit schakelmateriaal verkoop ik als E-installateur in het hogere segment renovatiewerk. Geen logo's, maar kosten wel een fortuin.
Afdekplaten zijn van aluminium, gespoten te krijgen in elke kleur, en zonder logo's.

Mocht je geïnteresseerd zijn kan ik kijken wat ik kan betekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:10
Joost075 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:29:
[Afbeelding]

Dit schakelmateriaal verkoop ik als E-installateur in het hogere segment renovatiewerk. Geen logo's, maar kosten wel een fortuin.
Afdekplaten zijn van aluminium, gespoten te krijgen in elke kleur, en zonder logo's.

Mocht je geïnteresseerd zijn kan ik kijken wat ik kan betekenen...
Dit triggert mijn OCD een stuk erger dan wat tekst ín een WCD :o Dat zit niet recht joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:41

Quad

Doof

@Seroo Ik heb hier Peha Badora schakelmateriaal, wit, ik ben even gaan kijken adhv jouw topic en er is inderdaad geen logo of tekst zichtbaar op het schakelmateriaal. Niet op/in stopcontacten, wippers en frame.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost075
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 21:52
lolgast schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:45:
[...]

Dit triggert mijn OCD een stuk erger dan wat tekst ín een WCD :o Dat zit niet recht joh.
De wand en de vloer zijn niet 100% recht. Ook helpt de hoek van de foto niet echt, maar ik snap je punt ;)

Deze foto komt ook uit een opleverrapport, dat zijn meestal geen complimenteuze foto's.

[ Voor 12% gewijzigd door Joost075 op 17-07-2024 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:41
De oplossing tegen de gigantische logo's in wcd's
https://www.bol.com/nl/nl...m-breed/9300000022953384/

Of gewoon een stekker er in doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastiestemperor
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:08
Seroo schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 07:55:
[...]

Bij Niko Intense zit het logo op het randje aan de bovenkant. Het blijft een logo, maar hij zit wel in de proefbestelling, misschien kan hij ondersteboven.
Logo zit inderdaad aan het randje op het afdekkapje. Maar gelukkig kan je ze ook ondersteboven klikken en zal je het logo nooit zien. (Tenzij je op de grond gaat liggen en van onder kijkt)

Heb ze hier in het hele huis en je ziet het niet. Mocht je willen kan ik straks een foto maken, zodat je kan zien hoe groot het logo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07 11:52

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Want iedereen wil kinderen en moet daar mee opgescheept zitten?

Ik begrijp dat logo niet zo goed. Ik heb hier toevallig een oude liggen (geen idee welk merk er staat alleen 288C2 achterop) maar ik zie letterlijk geen verschil tussen met of zonder merk. Tenzij ik met een LED zaklamp er voor ga zitten en er volle bak op schijn. Maar die situatie komt in letterlijk 0% van de tijd voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20

Haal je dan ook het logo van je auto af, of het logo op je tv, schermen, keukengerei etc. Denk dat die vergelijking ook niet helemaal op gaat, want het is geen reclame van een ander merk wat ik zie in het stopcontact (met trackers).

Maar ieder zijn ding.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-07 16:05
En anders wcd's met een klapdeksel nemen, dan is het logo uit het zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:39
tastiestemperor schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:55:
[...]

Logo zit inderdaad aan het randje op het afdekkapje. Maar gelukkig kan je ze ook ondersteboven klikken en zal je het logo nooit zien. (Tenzij je op de grond gaat liggen en van onder kijkt)

Heb ze hier in het hele huis en je ziet het niet. Mocht je willen kan ik straks een foto maken, zodat je kan zien hoe groot het logo is.
Niko Intense in Antraciet. Geen logo te bekennen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nkQ-axGru3Ov4HmtYBC-CIzQq-o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8l4Je086IwCUaEu97U0Sjvr7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 22:54

[Afbeelding]
BTW de mijne zijn zoals rechter variant maar ook kind veilig ;)
Aan de binnenzijde zit de beveiliging, deze kan alleen wegdraaien als beide contactpunten tegelijk worden ingedrukt.
Ik zou nooit van die draai dingen adviseren bij nieuwe WCD's en alles als kind veilig uitvoeren als deze lager dan 130cm in de muur zitten.
Heb zelf geen kinderen maar bijna alles is wel kind veilig uitgevoerd.

Jung heeft trouwens alleen kleine opdruk letters zonder kader die de TS laat zien van B&J.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastiestemperor
millerman_sf schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:25:
[...]

Niko Intense in Antraciet. Geen logo te bekennen.
[Afbeelding]
Dan moet je misschien toch maar even goed kijken. Deze lijn heeft namelijk wel het logo aan de bovenzijde :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nopxIxUlkIxbx6wBI2_i8eBCJ9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TsGVzzQUEBjuGQEm8d95AZMc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
@tastiestemperor Als je hem van de muur moet schroeven om op de foto te kunnen vastleggen, lijkt me dat niet zo relevant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tastiestemperor
millerman_sf schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 09:40:
@tastiestemperor Als je hem van de muur moet schroeven om op de foto te kunnen vastleggen, lijkt me dat niet zo relevant toch?
TS vraagt naar materiaal zonder logo. Het afdekkapje, wat je tevens klikt en niet schroeft, bevat dergelijk een logo'tje. Het geen wat jij in eerste instantie weglaat. Dat het klein is en op de rand van het afdekkapje zit, zou niets moeten uitmaken. Tevens zijn mijn muren otter en heb ik zacht licht, waardoor ik genoodzaakt was om het te demonteren voor een foto. Denk dat het makkelijker te zien was op jou lichte kleur behang i.c.m. natuurlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
Ik moest er met de zaklamp op schijnen om het uberhaupt te zien, om eerlijk te zijn. Ik laat het aan TS over om te beoordelen of het wel of niet storend is, maar als je het amper kan zien/lezen, lijkt het me binnen de briefing vallen.
Pagina: 1