Ik ben in het gelukkige bezig van Redhat7.1. Voor het opstarten van mijn Audiogalaxy Satellite maak ik gebruik van het bestandje /etc/rc.d/rc.local.
AGSatellite start ik dus op via
/AGSatellite05230/AGSatellite-static &
(de & is omdat het op de achtergrond zou draaien)
Vervolgens zoekt dit programma 2 bestandjes shares.txt en account.txt IN DE ACTUELE DIRECTORY
Aangezien /AGSatellite05230 tijdens het booten NIET de actieve directory is, vindt hij deze niet.
Wanneer ik handmatig naar /AGSatellite05230 ga en daar AGSatellite-static start is er dus geen probleem
Vraag: Hoe kan ik in mijn opdracht formuleren (in rc.local) zodat hij de directory /AGSatellite05230 als actieve directory voor het programma AGSattelite-static aanziet?
Alvast bedankt voor jullie hulp
AGSatellite start ik dus op via
/AGSatellite05230/AGSatellite-static &
(de & is omdat het op de achtergrond zou draaien)
Vervolgens zoekt dit programma 2 bestandjes shares.txt en account.txt IN DE ACTUELE DIRECTORY
Aangezien /AGSatellite05230 tijdens het booten NIET de actieve directory is, vindt hij deze niet.
Wanneer ik handmatig naar /AGSatellite05230 ga en daar AGSatellite-static start is er dus geen probleem
Vraag: Hoe kan ik in mijn opdracht formuleren (in rc.local) zodat hij de directory /AGSatellite05230 als actieve directory voor het programma AGSattelite-static aanziet?
Alvast bedankt voor jullie hulp