Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik ben benieuwd naar de ervaringen en vraag me af of bekend is of Delta multi-sim aanbiedt voor smart watches.

Op de website kan ik er niets over vinden.

Omdat Delta gebruik maakt van het mobiele netwerk van Odido, vind ik het vreemd dat ik hierover niets tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:19
Ik heb geen ervaring met Delta, maar zou advies geven ze te bellen en de vraag te stellen, dan weet je ook gelijk hoe goed bereikbaar ze zijn mocht je er klant worden.

Voor zover er gebruik gemaakt wordt van het netwerk van Odido, en wat Odido wel of niet zijn klanten aanbied kan ik je wel iets verder helpen.

Delta is in deze een MVNO (mobiele virtuele netwerk operator). Dit betekend dat zij ruimte kopen op het netwerk van een andere partij (in dit geval Odido) en daarop hun eigen diensten aanbieden.
Welke diensten dat zijn en hoe regelen ze dan zelf, binnen de ruimte die Odido hun biedt in het contract. Dus als het contract zegt, snelheid maximaal 350 Mb download, kan Delta geen 1000 Mb verkopen, ondanks dat Odido dat wel verkoopt.

Een MVNO heeft dus over het algemeen zijn eigen diensten zoals SMS/MMS/RCS servers, facturatie, klantsupport, SIM kaarten, nummer portatie, noem maar op. Een MVNO kan dus ook een storing hebben die niet voorkomt bij ht netwerk zelf. Of de eigenaar van het netwerk kan een storing hebben die niet voorkomt bij de MVNO.

Dus of Delta multisim kan en mag aanbieden hangt af van hun contractafspraken en hun backend of ze dat af kunnen en af willen handelen.