Bij onze inbouw Bauknecht vaatwasser (Bauknecht BCIF 3033 DELTS) is sinds een paar dagen de sproeikop bovenin (zie foto) los gekomen. Het lijkt alsof er een onderdeel mist om het in place te houden, maar dat is niet duidelijk. De handleiding geeft geen uitsluitsel en er ligt niks onderin de vaatwasser of het opvangmandje. Het lijkt overigens ook als ik nu de foto zie dat er in het gat iets gedraaid moet worden om het vast te zetten, maar het bovenste grijze rondje wat in het gat moet zitten, zit vast en kan niet gedraaid worden... Helaas is de garantie na 5 jaar net (3 weken) verlopen en reperatiekosten zijn standaard 219 euro bij Whirlpool (waar Bauknecht onder valt)
.
In mijn internet speurtocht heb ik tot nu toe geen tips kunnen vinden mbt mijn probleem of onderdelen die zouden kunnen helpen. Helaas biedt de site van Bauknecht ook geen kennisbank waar dit soort informatie te vinden is. De vaatwasser werkt verder prima, maar vaat wordt dus niet echt goed schoon meer door dit probleem.
Ik hoop dat er iemand kennis of tips heeft over dit probleem, of misschien goede (zelf) reparatie sites weet die hierbij kunnen helpen. Of misschien dezelfde vaatwasser waardoor we kunnen achterhalen hoe het hoort te zitten :-) .
In mijn internet speurtocht heb ik tot nu toe geen tips kunnen vinden mbt mijn probleem of onderdelen die zouden kunnen helpen. Helaas biedt de site van Bauknecht ook geen kennisbank waar dit soort informatie te vinden is. De vaatwasser werkt verder prima, maar vaat wordt dus niet echt goed schoon meer door dit probleem.
Ik hoop dat er iemand kennis of tips heeft over dit probleem, of misschien goede (zelf) reparatie sites weet die hierbij kunnen helpen. Of misschien dezelfde vaatwasser waardoor we kunnen achterhalen hoe het hoort te zitten :-) .
:strip_exif()/f/image/OdZYpHnaHGvr77iBQqppNouq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door ezwizard op 03-07-2024 10:10 ]