Gezinsagenda op Google Nest Hub

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo,

Ik heb de Google Next Hub (2de Gen) en alles werkt op dit ding, behalve laat hij me niet de afspraken in mijn gezinsagenda (welke ik heb met mijn vrouw) zien/horen.

Als ik iets in mijn persoonlijke agenda plaats dan wordt het wel zichtbaar, maar dan is het voor mijn vrouw weer niet zichtbaar. Enig idee hoe ik dit wle inzichtelijk kan krijgen?

Agenda delen heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet en een sync opie krijg ik niet gevonden.

Alle reacties

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11 11:23

mmniet

De beetje weter

ik neem aan dat het google agenda's zijn?

ik heb verder geen nest hub, maar wat ik wel eens heb op een android toestel is dat ik in de agenda widget zelf ook moet aangeven welke er zichtbaar moeten zijn. Als je google agenda gewoon aan je account gekoppeld is kan het zijn dat je hem voor de eerste keer wel even moet activeren voordat het zichtbaar wordt.

It's me Mario

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is het niet opgelost als je vrouw alles deelt met jou? (dan staat het ook in jouw agenda in een ander kleurtje).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:43
@mmniet zo werkt het bij de invisible computer ook, standaard krijg je de persoonlijke agenda en eventuele gedeelde of verjaardagen/feestdagen moet je nog apart aanvinken in hun app.

Zo te zien kan dat hier ook:
Tap Assistant settings Calendar.
Under “Your calendars,” the main Google Calendar associated with the Google Account and voice linked to your speaker or display is checked by default.
Check the box next to other shared calendars you want to get events for.