We hebben een Active Directory met gebruikers die al zolang als ik hier werk (bijna 25 jaar) is gebaseerd op "Achternaam, Voornaam". Bij elke gebruiker moeten we de Display Name ook steevast 'verkeerd' corrigeren omdat Windows het al logisch invult.
Bijvoorbeeld met een fictieve naam "Anna van den Berg" krijg een:
Display name van "Berg, Anna van den".
First name: "Anna"
Last name: "Berg"
Nou ben ik van mening dat het zo moet:
Display name van "Anna van den Berg".
Collega denkt dat het misschien zo moet:
Last name: "Berg, van den"
Nu wil ik het graag in 1x goed doorvoeren, dus wil ik het toch even vragen. In M365 worden namelijk de initialen ook weergegeven in het icoon. Op dit moment is dat dus ook achterstevoren, dus daarmee wil ik graag goed uitkomen. Ik ben druk aan het zoeken geweest naar naamconventies voor het AD, maar kom geen duidelijk antwoord tegen.
Hier zijn vast ook genoeg mensen die dit ooit aan de hand hebben gehad, dus ik vraag het maar eens.
Alvast dank voor het meedenken!
Bijvoorbeeld met een fictieve naam "Anna van den Berg" krijg een:
Display name van "Berg, Anna van den".
Nou ben ik van mening dat het zo moet:
Collega denkt dat het misschien zo moet:
Last name: "Berg, van den"
Nu wil ik het graag in 1x goed doorvoeren, dus wil ik het toch even vragen. In M365 worden namelijk de initialen ook weergegeven in het icoon. Op dit moment is dat dus ook achterstevoren, dus daarmee wil ik graag goed uitkomen. Ik ben druk aan het zoeken geweest naar naamconventies voor het AD, maar kom geen duidelijk antwoord tegen.
Hier zijn vast ook genoeg mensen die dit ooit aan de hand hebben gehad, dus ik vraag het maar eens.
Alvast dank voor het meedenken!