Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een systeem om lekker te kunnen gamen. Hoeft niet op 4K maar wel een systeem wat Jaren mee kan. (op dit moment nog in het bezit van een oud beestje met Radeon HD7800 wat tot op heden nog redelijk games kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is max 1000 euro. Liever niet eroverheen. Tenzij het echt moet om normal te kunnen gamen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In dit geval alleen desktop. Licenties en randapparatuur heb ik zelf al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede video kaart, 1 tb storage en minimal 16 gb geheugen. Twijfel nog tussen I5 en I7
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Leuke mooie kast. Verlichting erin is leuk maar geen must. Verder wel prettig als deze niet enorm veel herrie maakt.
Ga je overklokken?
Nee zeker niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb gekeken naar kant en klare systemen. Bv: https://www.bol.com/nl/nl...1pGBw_0_9.10.ProductTitle
Dat lijkt me een aardig systeem maar geen zicht op precies welke onderdelen je krijgt. Daarnaast benieuwd of dit nog beter/goedkoper kan. Liefst al geassembleerd.
Maar misschien zit ik met onderstaande setup er wel volledig naast.
Ik zoek een systeem om lekker te kunnen gamen. Hoeft niet op 4K maar wel een systeem wat Jaren mee kan. (op dit moment nog in het bezit van een oud beestje met Radeon HD7800 wat tot op heden nog redelijk games kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is max 1000 euro. Liever niet eroverheen. Tenzij het echt moet om normal te kunnen gamen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In dit geval alleen desktop. Licenties en randapparatuur heb ik zelf al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede video kaart, 1 tb storage en minimal 16 gb geheugen. Twijfel nog tussen I5 en I7
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Leuke mooie kast. Verlichting erin is leuk maar geen must. Verder wel prettig als deze niet enorm veel herrie maakt.
Ga je overklokken?
Nee zeker niet
Wat verwacht je van ons?
Ik heb gekeken naar kant en klare systemen. Bv: https://www.bol.com/nl/nl...1pGBw_0_9.10.ProductTitle
Dat lijkt me een aardig systeem maar geen zicht op precies welke onderdelen je krijgt. Daarnaast benieuwd of dit nog beter/goedkoper kan. Liefst al geassembleerd.
Maar misschien zit ik met onderstaande setup er wel volledig naast.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 150,99 | € 150,99 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 125,98 | € 125,98 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Windforce OC 8G | € 299,- | € 299,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 39,55 | € 39,55 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Voedingen | DeepCool PL650D | € 72,- | € 72,- |
1 | SSD's | Samsung 980 1TB | € 79,59 | € 79,59 |
Totaal | € 964,01 |
[ Voor 1% gewijzigd door soetie op 03-07-2024 08:46 . Reden: edit memory ]
Ghanz