Cookiemelding scrolt pagina naar top

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
In verschillende browsers merkte ik dat na het wegklikken van de cookie-melding, de pagina helemaal naar boven wordt gescrold.

Reproduceren:
Open in een browser waar de cookies nog niet zijn geaccepteerd (of zijn verwijdert) een willekeurige link naar waar je ergens onder de top van de pagina terecht komt (bijv. link naar reactie in een topic) al kan F5'en van een bestaande pagina ook.

Achter de cookiemelding is de scrollpositie hetzelfde, na accepteren danwel weigeren scrolt de pagina naar de top.

Probleem aanwezig in zowel FF, als Chrome en Opera, W10.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem is dat er een serverside redirect gedaan wordt naar de privacy gate van DPG. Serverside is de fragment van een url niet beschikbaar, dus die kan niet worden meegegeven en is dus ook niet meer aanwezig wanneer er terug geredirect wordt.

Dit is helaas iets wat niet eenvoudig op te lossen is...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
:/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-10 22:49
Ik weet niet of dit hetzelfde probleem is? De afgelopen dagen krijg ik als ingelogde en betalende abonnee met regelmaat het tracking (cookie) scherm te zien. Ik dacht dat je als abonnee juist betaalt om dat scherm nooit meer te zien? Is dit een technisch probleem of moet ik voortaan meerdere keren per week weer alles langslopen om te zien of er niet stiekem een schuifje "aan" is gezet voordat ik op "oplaan" klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

FrankHe schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:10:
Ik weet niet of dit hetzelfde probleem is? De afgelopen dagen krijg ik als ingelogde en betalende abonnee met regelmaat het tracking (cookie) scherm te zien. Ik dacht dat je als abonnee juist betaalt om dat scherm nooit meer te zien? Is dit een technisch probleem of moet ik voortaan meerdere keren per week weer alles langslopen om te zien of er niet stiekem een schuifje "aan" is gezet voordat ik op "oplaan" klik?
Als je deze cookieconsentkeuze regelmatig te zien krijgt dan gooi je waarschijnlijk regelmatig zelf cookies weg?

Het is voor ons helaas niet meer mogelijk om consentkeuzes op accountniveau op te slaan. Als abonnee betaal je voor de mogelijkheid om advertenties (banners) op de site uit te zetten; dat staat verder los van het feit dat we wettelijk verplicht zijn je te wijzen op de privacy-impact van bepaalde zaken, en waar nodig je daar expliciet consent voor te vragen. Helaas hebben we moeten concluderen dat trackingvrij op dit moment voor ons financieel geen haalbare kaart is...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-10 22:49
Het enige wat ik de afgelopen weken heb gedaan is in het buitenland verblijven, Duitsland om precies te zijn en nu ben ik weer terug in Nederland. Zou dat het tracking (cookie) scherm kunnen triggeren? Het gebeurde op zowel mijn telefoon als op mijn laptop die ik beide bij me heb. Heb in die periode geen cookies opgeruimd, op mijn laptop noch op mijn telefoon.
Pagina: 1