Adobe Premiere pro Licentie kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.791 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timitimi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08-03 18:05
Hey!

Ik werk al enige tijd met premiere pro op een windows PC (een crack) maar wil nu overstappen op m'n laptop (macbook). Ik krijg maar geen goed werkende crack gevonden en wil zodoende een licentie (maandelijkse betaling) gaan aanschaffen. (enkel voor premiere pro).

Nu lees ik hier zeer veel negatieve ervaringen met Adobe op tweakers. Met name over er niet van af kunnen komen en niet je creditcard gegevens geven (dit is wel vereist).

Mijn vragen:
1) Heeft er iemand een tip voor een goede externe aanbieder waarbij ik in 1 keer een jaarlicentie kan kopen (enkel voor Premiere pro dus).
2) Zijn deze externe 'Adobe resellers' betrouwbaar?
3) Weten jullie of je dan ook (net zoals bij Adobe) samen met de licentie voor Premiere Pro, tevens meteen de licentie voor 'Adobe media encoder' krijgt? (Deze is nodig om proxies te maken voor Adobe).

Thanks!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En wat heb je zelf al gevonden? Letterlijk de eerste link in google met Adobe Reseller?

https://www.adobe.com/partners/partnerfinders.html

Wat heb je daar al gedaan?

Welke legale manieren heb je zelf al gevonden? Wat zei Adobe toen je dit vroeg etc etc.

Als ik naar de link ga kan ik per land gewoon resellers zien. Staan ook contact gegevens bij. Zo heb ik vaak goede ervaringen met Bechtle, en die staan er ook tussen.

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 02-07-2024 13:58 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timitimi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08-03 18:05
Ja ik kan zelf uiteraard googelen ;-)

Ik bedoel dat ik geen ervaring heb met welke betrouwbaar zijn én dat ik door de bomen het bos niet zie in deze reseller-wereld.
De prijzen varieren honderden euro's. Zo heb je er 1 die voor slechts 149,- de hele creative cloud aanbiedt,:

knip
Dat is zoveel goedkoper dan de rest dat ik het niet vertrouw.

Adobe gaf aan geen informatie te verstrekken behalve dat ze met resellers werken. Zij adviseren het product bij hen zelf direct af te nemen (dan krijg je dus idd Premiere Pro EN de media encoder samen voor 26,- pm ex btw).

Ik heb dus enkel premiere pro nodig en kon mij voorstellen dat er veel mensen zijn die in die situatie zitten. Zodoende zoek ik iemand die een goede tip heeft voor enkel premiere Pro reseller licentie (+media encoder).

Thanks voor de Bechtle tip! Ik ga kijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door sys64738 op 10-07-2024 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbabgnl?!123
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-02 12:06
[quote]Timitimi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 14:37:
Ja ik kan zelf uiteraard googelen ;-)

knip

[ Voor 16% gewijzigd door sys64738 op 10-07-2024 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Zou me niks verbazen als dit grijze licenties zijn, bijvoorbeeld tweedehands licenties van bedrijven of licenties uit landen met lagere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 19:29

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Het vragen naar of discussiëren over illegale software is hier niet de bedoeling. Deze gaat daarom op slot

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.