Hofma beeld en geluid verdwenen uit de pricewatch ? Why?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.359 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lesswood
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:36
Mijn vraag
Van het weekend na een price alert op de oled55c35la van 999 euro een melding gekregen.

Toen meteen die aanbieding van 990 euro gepakt en besteld. Inmiddels is ie op voorraad (althans bij distributie ....) en zal naar verwachting morgen worden verstuurd.

Wat me opvalt is dat de aanbieding zeer kort te zien was in de pricewatch. Een dag later, zag ik dat inmiddels de hele webshop niet meer zichtbaar is.... Het gaat om Hofma beeld en geluid.

Nu bekruipt me het akelige gevoel dat er 'ingegrepen' is vanuit de leverancier / marktpartijen, en dat Hofma even op zijn plaats gezet moet worden, door ze 'tijdelijk?' uit de pricewatch te knikkeren?

Ik heb het wel eens eerder meegemaakt dat ik een winkel wees op een andere die goedkoper aanbood, en dat na een telefoontje die prijs subiet omhoog ging.

Wat is jullie mening over wat hier aan de hand is....?

Gr Lesswood >:)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 16:46

EiT

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Zover ik begrijp is de winkel zelf degene die zijn prijzen in de Pricewatch zet. Het ligt, als ik jouw theorie volg, dus meer voor de hand dat de winkel een telefoontje heeft gehad en nu geen nieuwe data meer aanlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Dan zouden andere aanbieders ook al lang uit de PW gegooid moeten zijn... Voor zover ik altijd begrepen heb doet Tweakers dat juist niet om de reviews zichtbaar te houden.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Bedrijven moeten Tweakers betalen om in de Pricewatch te komen, het is gewoon adverteren met je prijzen, en adverteren kost geld ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lesswood
Inmiddels staat de tv weer voor vergelijkbare prijs op hun eigen site (ong. 1200 euro)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:20

psy

Ik verbaas me vooral hoe je bij zo'n slecht scorende shop zonder met de ogen te knipperen 1000 euro uitgeeft? Best een riskante strategie.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-07 12:37
psy schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 13:02:
Ik verbaas me vooral hoe je bij zo'n slecht scorende shop zonder met de ogen te knipperen 1000 euro uitgeeft? Best een riskante strategie.
Lang leve de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit meer een onderwerp is voor het Pricewatch-team, verplaats ik het topic die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lesswood
En toen was de winkel weer terug met 214 producten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.