Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEasterEgg
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 26-05 23:56
Ik zou graag oude beelden willen kopen van televisie series van wanneer ik nog klein was, zoals Fairly odd parents, maar ook Takeshi's castle van Comedy Central was geweldig. Ik ben al enige tijd bezig met rondkijken maar niemand kan me helpen. Ik dacht misschien kan ik het hier nog proberen.

Is er iemand die mij kan helpen aan deze beelden te komen, of is het gewoon niet mogelijk?

Beste antwoord (via BlackEasterEgg op 03-07-2024 21:21)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je wilt heel obscuur, zeer specifiek spul. Dat gaat er gewoon niet zijn, behalve wat hobbyisten op Youtube zetten. Prijs je gelukkig dat er wel wat is, en ga verder zoeken.

Je kunt eens navragen bij de omroep die het uitzond, of Ruben van de Meer aanschrijven. Ik heb zo ooit de Nits aangeschreven voor de niet-beschikbare eerste LP, en ik kreeg een cassette opgestuurd van hun geluidsman met een opname van de LP, de verklaring dat die niet beschikbaar was of zou worden, en dat ze hoopten dat dit voldoende was om er toch van te genieten.

[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 02-07-2024 23:58 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06

CyBeRSPiN

sinds 2001

Je zult eerst moeten uitvinden wie de rechten heeft en daar dan een verzoek indienen.
Als het om content van Nederlandse omroepen gaat kun je terecht bij Beeld en Geluid in Hilversum. Bijv die ene aflevering van Lingo opvragen.
Om legaal aan oude afleveringen van Takeshi’s castle te komen kun je denk ik wel vergeten. Je doelt denk ik op die met Amerikaans of Nederlandse dub eroverheen en niet het Japanse origineel?
Waren begin deze eeuw wel massaal en makkelijk te downloaden uit illegale bron.

[ Voor 38% gewijzigd door CyBeRSPiN op 02-07-2024 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-06 11:34
Ik weet niet of ik het over dezelfde Fairly Odd Parents heb maar 10s zoeken en vind DVD's te koop bij Bol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:22

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

fairly odd parents
https://youtu.be/tBKLCH3wvHo?si=GNKdE6Uoi-tarhGY

YouTube is een goeie bron voor veel oude series ook :)

takeshi's castle
https://youtu.be/EfpkrBmpnUA?si=cUZVU7igiAINFtmX

[ Voor 9% gewijzigd door Hubert op 02-07-2024 12:31 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:14
Als er van oude tv-series dvd-boxen zijn uitgegeven gewoon elke kringloopwinkel en used products-winkel in de buurt afgaan. Daar vind je vaak nog wel wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ebay: https://www.ebay.co.uk/itm/303581723958

Ik koop dergelijke series op DVD en zet ze om naar mp4 voor op de tablet. Terwijl ik aan het kijken was, zag ik de volledige Battlestar Galactica remake (20 DVDs) voor GBP 6.48 (€8), dus gelijk maar besteld ;)

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 02-07-2024 16:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEasterEgg
Wow geweldig dat er zoveel mensen meedenken. Alleen van Takeshi's castle wilde ik de nederlandse versie met Ruben van der Meer, want die is echt geweldig. Later in 2018 hebben ze het opnieuw geprobeerd met ander commentaar maar dat was echt om te kotsen zo slecht. Heeft iemand hier nog een oplossing voor om die te bemachtigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beetje zoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEasterEgg
ja die heb ik idd nu al een paar keer gezien maar ik wil het liefst een heel seizoen natuurlijk, dat klijkt lekkerder weg.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je wilt heel obscuur, zeer specifiek spul. Dat gaat er gewoon niet zijn, behalve wat hobbyisten op Youtube zetten. Prijs je gelukkig dat er wel wat is, en ga verder zoeken.

Je kunt eens navragen bij de omroep die het uitzond, of Ruben van de Meer aanschrijven. Ik heb zo ooit de Nits aangeschreven voor de niet-beschikbare eerste LP, en ik kreeg een cassette opgestuurd van hun geluidsman met een opname van de LP, de verklaring dat die niet beschikbaar was of zou worden, en dat ze hoopten dat dit voldoende was om er toch van te genieten.

[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 02-07-2024 23:58 ]

Pagina: 1