Wil iemand me nu alsjeblieft helpen? Ik heb nu al heel lang last van crc errors bij het uitpakken van bestanden. Ik heb nu al echt bijna alles geprobeerd, maar tot nu toe heb ik nog geen oplossing gevonden.
Er zitten geen pci kaarten in het systeem. In DOS kan ik inpakken en uitpakken wat ik wil, er treedt geen enkele fout op.
In Windows (me of 2000) krijg ik wel deze fouten, of ik nu in veilige modus werk of niet. Natuurlijk heb ik de laatste final versie van die vieze gore Via drivers erop staan. 
Mijn conclusie:
Dit probleem heeft niets te maken met defecte schijven of slechte ide kabels. Het geheugen en processor zullen ook wel ok zijn.
Mijn vragen:
Wat is het dan wel? Weet iemand iets beters dan het uit het raam gooien van dit mobo?
Alleen mensen die mij een oplossing bieden zijn welkom om te komen vangen!!
Mijn conclusie:
Dit probleem heeft niets te maken met defecte schijven of slechte ide kabels. Het geheugen en processor zullen ook wel ok zijn.
Mijn vragen:
Wat is het dan wel? Weet iemand iets beters dan het uit het raam gooien van dit mobo?
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]