Toon posts:

AWE32 wil niet stereo opnemen vanuit LINE IN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe dit komt??? Ik probeer vanaf MD speler op te nemen (met Wavelab, Soundforge of Cool Edit) maar de line in pakt maar 1 kanaal... Uiteraard gebruik ik een stereo jack plug maar toch is het geluid 1 kanaals...
Dit is echt zo vaag, overigens werkt geen enkele externe bron met stereo... Ik heb alle pagina's al gezocht maar nergens kan ik een antwoord vinden...

Heeft iemand enig idee???

Greetz,

PINJO

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Ja, het is stom, maar ik ga het toch vragen: weet je zeker dat ie in de line in zit, en niet de mic in?

En btw, welk kanaal doet het wel?

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Klinkt dom, maar probeer is een mono-mini-jack plug!

Als het goed is (wat het waarschijnlijk niet is) dan zou hij nu op twee kanalen moeten opnemen. En anders is je geluidskaart naar de klote (of de balans instellingen staan verkeerd)...

Verwijderd

Ik heb het ooit eens gehad ja.
Toen heb ik in mijn Bios PNP OS uitgezet.

Toen was het opgelost.
Maar ik vond het een vreemde oplossing en snap het ook niet helemaal waarom het werkte.

MAW try it.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 10:05 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ik heb het ooit eens gehad ja.
Toen heb ik in mijn Bios PNP OS uitgezet.

Toen was het opgelost.
Maar ik vond het een vreemde oplossing en snap het ook niet helemaal waarom het werkte.

MAW try it.
Ik zal het eens proberen, ik heb er nu snel een andere geluidskaart ingegooid en die werkt wel, lijkt me stug dat de AWE32 Line In kapot is, maar goed het werkt nu in ieder geval... (misschien ergens een conflict geweest ofzo...

Thanks for the support guys!

Greetz,

PINJO