Hoi ik ben per 1 nov '23 begonnen als nachtreceptionist bij een hotel met 15 jaar ervaring
voorafgaand natuurlijk op interview/gesprek gekomen en kreeg meteen een voorstel dat mijn salaris 2537 zou zijn (dat is het eindloon van mijn functie als nachtreceptionist, later hierover meer)
daarnaast werd mij ook verteld of heb ik mijzelf de impressie gegeven dat mijn loon voor 2024 naar boven zou worden aangepast nadat de nieuwe lonen voor 2024 beschikbaar zouden komen.
-----
toen kreeg ik later de volgende mail met het voorstel bevestigd
----------------------- Mail --------
NB: hierbij zoals belooft concreet het voorstel nog even per mail.
Je krijgt een contract voor 38 uur en dat is in eerste instantie voor 9 mnd.
Bruto salaris incl verhoging januari 2024 zal zijn € 2537,- per maand.
De loontabellen 2024 zijn nog niet bekend dus dit zal nog recht gezet woorden ( altijd naar boven ).
------------------- Einde Mail -----------------
Ik dacht dat zijn mailtje een klein beetje verkeerd verwoord was maar dat het inhoudelijk wel snor was in combinatie met het soliciatie gesprek en dat ik ook gewoon loonsverhoging zou krijgen in januari op met de rest van het horeca personeel maar blijkbaar bedoelde mijn general manager van het hotel in het gesprek dat ik met hem hierover voerde in in feb' 24 dat die ik die niet zou krijgen en dat hij dit in zijn dikgedrukte bovenstaande tekst het goed had geformulierd.
de totstandkoming van mijn loon in nov'23 is gebaseerd op eindloon van nachtreceptionist
https://referentiefunctie...ebsites.net/Zoeken/Zoeken
/f/image/urmzD3s6qR3nLnZZGzM2S8a6.png?f=fotoalbum_large)
Horeca cao '23 loontabel (zie 5 met eindloon van 2524)
/f/image/6qMoVEJItc62gWx8Rmx6rOt2.png?f=fotoalbum_large)
Horeca cao '24 januari, (zie 5 met eindloon van 2858)
/f/image/4M55juEvQnCtIaZkomW7LMaz.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat trouwens om een aanzienlijk percentage van 12% verschil dus geen kattenpis
oh Medetweakers, Wie o wie heeft er nu gelijk als je het dikgedrukt lees van mijn general in de mail?
Ik zou graag willen weten of jullie mij (BazenKruistocht) of mijn General manager gelijk geven of dat jullie het misschien zelf te onduidelijk vinden
Persoonlijk vind ik de schijngedrukte tekst in de mail van manager juist verwarring zaaien
Alvast bedankt tweakers
voorafgaand natuurlijk op interview/gesprek gekomen en kreeg meteen een voorstel dat mijn salaris 2537 zou zijn (dat is het eindloon van mijn functie als nachtreceptionist, later hierover meer)
daarnaast werd mij ook verteld of heb ik mijzelf de impressie gegeven dat mijn loon voor 2024 naar boven zou worden aangepast nadat de nieuwe lonen voor 2024 beschikbaar zouden komen.
-----
toen kreeg ik later de volgende mail met het voorstel bevestigd
----------------------- Mail --------
NB: hierbij zoals belooft concreet het voorstel nog even per mail.
Je krijgt een contract voor 38 uur en dat is in eerste instantie voor 9 mnd.
Bruto salaris incl verhoging januari 2024 zal zijn € 2537,- per maand.
De loontabellen 2024 zijn nog niet bekend dus dit zal nog recht gezet woorden ( altijd naar boven ).
------------------- Einde Mail -----------------
Ik dacht dat zijn mailtje een klein beetje verkeerd verwoord was maar dat het inhoudelijk wel snor was in combinatie met het soliciatie gesprek en dat ik ook gewoon loonsverhoging zou krijgen in januari op met de rest van het horeca personeel maar blijkbaar bedoelde mijn general manager van het hotel in het gesprek dat ik met hem hierover voerde in in feb' 24 dat die ik die niet zou krijgen en dat hij dit in zijn dikgedrukte bovenstaande tekst het goed had geformulierd.
de totstandkoming van mijn loon in nov'23 is gebaseerd op eindloon van nachtreceptionist
https://referentiefunctie...ebsites.net/Zoeken/Zoeken
/f/image/urmzD3s6qR3nLnZZGzM2S8a6.png?f=fotoalbum_large)
Horeca cao '23 loontabel (zie 5 met eindloon van 2524)
/f/image/6qMoVEJItc62gWx8Rmx6rOt2.png?f=fotoalbum_large)
Horeca cao '24 januari, (zie 5 met eindloon van 2858)
/f/image/4M55juEvQnCtIaZkomW7LMaz.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat trouwens om een aanzienlijk percentage van 12% verschil dus geen kattenpis
oh Medetweakers, Wie o wie heeft er nu gelijk als je het dikgedrukt lees van mijn general in de mail?
Ik zou graag willen weten of jullie mij (BazenKruistocht) of mijn General manager gelijk geven of dat jullie het misschien zelf te onduidelijk vinden
Persoonlijk vind ik de schijngedrukte tekst in de mail van manager juist verwarring zaaien
Alvast bedankt tweakers