Waarom dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024
[topic=225347/1/25]

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Lees dan!
Op maandag 10 september 2001 20:56 schreef Buzzman het volgende:
dit hoort in het algemene virus topic :)

Verwijderd

Er is een algemeen virus topic in SA voor, zoals Buzzman ook al netjes vermeldt. Daar kan de vraag dus gesteld worden. :)

[edit]
HlpDsK is weer omnipresent :P

• DeeJee
Op maandag 10 september 2001 20:59 schreef HlpDsK het volgende:
Lees dan!
[..]
Dus dichtgooien? Simpele oplossing.

Zo zijn er nog wel een aantal die dan dicht kunnen.

[topic=224593/1/25]

Dan kunnen we overal wel een algemeen topic over maken!

Verwijderd

Er is gewoon een algemeen virus topic. Anders staan er 10 ziljard tot de macht 99 van die draadjes.

• DeeJee
Op maandag 10 september 2001 21:03 schreef HlpDsK het volgende:
Er is gewoon een algemeen virus topic. Anders staan er 10 ziljard tot de macht 99 van die draadjes.
Tja als jullie het graag zo willen. Goed dan! Zal voortaan ff opletten!

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 21:01 schreef DeeJee het volgende:

[..]

Dus dichtgooien? Simpele oplossing.

Zo zijn er nog wel een aantal die dan dicht kunnen.
[topic=224593/1/25]
De vraag kan gewoon in dat draadje herhaald worden. Staat ook in de FAq van SA (of anders als sticky topic bovenaan).

Dit is om te voorkomen, dat SA overspoeld wordt met virus-topics. Het zijn gewoon vragen die nogal vaak gesteld worden. Verder heeft het bijkomend voordeel, dat alles wat over virussen gaat ook nog eens gebundeld is.

In NOS is er bijvoorbeeld iets soortgelijks voor het kiezen van Linux Distributies.

• DeeJee
Op maandag 10 september 2001 21:05 schreef nelske het volgende:

[..]

De vraag kan gewoon in dat draadje herhaald worden. Staat ook in de FAq van SA (of anders als sticky topic bovenaan).

Dit is om te voorkomen, dat SA overspoeld wordt met virus-topics. Het zijn gewoon vragen die nogal vaak gesteld worden. Verder heeft het bijkomend voordeel, dat alles wat over virussen gaat ook nog eens gebundeld is.

In NOS is er bijvoorbeeld iets soortgelijks voor het kiezen van Linux Distributies.
Got your point ;)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat moet ik met virussen?

:? Wat moet ik met virussen?
Aangezien er de laatste tijd veel vragen zijn over virussen en wat ermee te doen (vaak over hetzelfde soort virus), heb ik een topic geopend over virusmeldingen. Dus als je niet weet of het een virus is, of je niet weet hoe je het moet verwijderen? Post dat dan hier.
  • <li>http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/155891
Zoals je daar had kunnen lezen hoort een virus probleem in het algemene virus topic. Dit zijn vaak topics zoals "help ik heb dit en dat virus, wat moet ik hiermee!".

Dat er af en toe een topic openblijft waar nog enigszins een leuke discussie uit kan komen, dat zijn dan altijd topics die niet specifiek over 1 virus gaan...

Maar ik denk dat Nelske het ook goed gezegt heeft en dat het wel duidelijk mag zijn :)

• DeeJee
Op maandag 10 september 2001 21:07 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Zoals je daar had kunnen lezen hoort een virus probleem in het algemene virus topic. Dit zijn vaak topics zoals "help ik heb dit en dat virus, wat moet ik hiermee!".

Dat er af en toe een topic openblijft waar nog enigszins een leuke discussie uit kan komen, dat zijn dan altijd topics die niet specifiek over 1 virus gaan...

Maar ik denk dat Nelske het ook goed gezegt heeft en dat het wel duidelijk mag zijn :)
Volgens mij snap ik het nu wel :)

Verwijderd

Dan kan deze ook dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.