Toon posts:

SOFTfsb vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik mijn fsb opgeschoeft naat 72 mhz
Is dit goed voor mijn geheugen 1x 64 mb 66mhz 2x 128 mhz pc133??
ene gaat je cpu mhz ook nu om hoog????

Verwijderd

ja, je bussen (de overdrachtssnelheid zeg maar) lopen nu allemaal sneller, ook je geheugen en al je pci kaarten.
edit: en je agp ook

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

alles gaat sneller.
Dit kan in principe geen kwaad, als je maar niet te ver gaat. En het verkort de levensduur .

Geen inspiratie

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Op maandag 10 september 2001 21:24 schreef martijn12345 het volgende:
alles gaat sneller.
Dit kan in principe geen kwaad, als je maar niet te ver gaat. En het verkort de levensduur .
dat is te verwaarlozen met zijn overclock :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan maar ik heb nu 1 bank met 66 mhz geheugen gaat dat niet vast lopen als ik hem op 80 mhz zet de fsp want dan begint ie vast te lopen,
Trouwens ik wil graag een nieuwe cooler bouwen of kopen voor mijn gf2 mx 200 wante heb hem nu om cpu@195/mem@193 daarna begin ie een beetje te baggeren en als de cooler er uit zet dan begint die al bij de 170mhz te baggeren :r
DUS WAT IS een goeie cooler voor je gf2 en als je hem zelf bouwt wat voor fan er op ???

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op dinsdag 11 september 2001 20:20 schreef Mr.Vanz het volgende:
Oke dan maar ik heb nu 1 bank met 66 mhz geheugen gaat dat niet vast lopen als ik hem op 80 mhz zet de fsp want dan begint ie vast te lopen,
Het kan aan je geheugen liggen dat ie bij 80MHz vast gaat lopen. Je kan dit testen door de 66MHz module weg te halen. Loopt ie weer vast, dan kan het aan je "gehele systeem" liggen. Je kan dan proberen om de voltage van je proc te verhogen, zodat de electronische signalen van de proc beter 'aankomen'.
Loopt ie dan nog steeds vast, dan heb je ergens een "bottleneck" waardoor ie steeds vastloopt, bijv een brakke chipset( dit is zomaar een voorbeeld, het zou ook ergens anders kunnen liggen.)

-

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 09:23
Trouwens ik wil graag een nieuwe cooler bouwen of kopen voor mijn gf2 mx 200 wante heb hem nu om cpu@195/mem@193 daarna begin ie een beetje te baggeren en als de cooler er uit zet dan begint die al bij de 170mhz te baggeren :r
DUS WAT IS een goeie cooler voor je gf2 en als je hem zelf bouwt wat voor fan er op ???
Ik heb er mijn oude Intel CPU cooler of gefixt. werkt prima op 216/176 Mhz (GPU/RAM), ik kan de cooler nog gewoon vastpakken, (het kost me wel 2 PCI sloten maar ach, ik gebruik ze toch niet ;) )

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

koop een andere videokaart, want zo'n MX200 valt niks meer te maken als je prestaties wilt.

Geen inspiratie

Pagina: 1