WoningNet Amsterdam punten & posities

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidd
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 06-03 20:48
Voor de mensen met een account van de regio WoningNet Amsterdam.

Hoeveel punten hebben jullie opgebouwd en in welke posities resulteert dit?

Zelf sta ik al 9 jaar ingeschreven dus heb ik 9 wachtpunten. Verder heb ik vanaf het moment dat het nieuwe punten systeem zoekpunten opgebouwd. Dit zijn er 18.
Ik heb verder geen urgentie of andere vorm van punten.

Met mijn totaal aantal punten van 27 sta ik nu wanneer er een woning net op de site gezet is positie 8 tot 12. Wanneer ik dan twee/drie dagen later kijk dan sta ik alweer positie 20. Dit word vaak steeds hoger en hoger.

Als ik het gemiddelde uitreken van de laatste 6 woningen waar ik op heb gereageerd dan heb ik gemiddeld positie 41.

Ik ben benieuwd hoe dit jullie af gaat.

:w

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft een woning gekregen met een bepaalde vorm van voorrang.
Zie ook; https://www.nhnieuws.nl/n...l-onmogelijk-in-amsterdam waaruit blijkt dat vorig jaar slechts 0,23% van de woningen zonder urgentie of voorrang vergeven is.
Is er echt geen regeling waar je toch misschien nog voor kunt kwalificeren?

[ Voor 14% gewijzigd door fonsoy op 01-07-2024 22:48 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:56
Yups, ga in amsterdam niet uit van wachttijd, dat heeft geen nut. Wil je perse in de stad wonen?
Reageer dan op loting woningen - daar heb je ten minste kans, en vervolgens heb je een voorrangsregeling.

[ Voor 35% gewijzigd door 99ruud99 op 02-07-2024 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidd
Bedankt voor de reactie!
Ik ken de hopeloze artikelen inderdaad en hoor ook dat het kansloos is. Toch ken ik mensen die een onbepaalde tijds woning, loting woning en jongeren woningen in Amsterdam hebben weten te bemachtigen. Dit in de laatste aantal jaren. Het is flink veel geluk hebben aangezien inzet niks uit maakt indien je alles doet wat mogelijk is.

Ik ben niet gebonden aan Amsterdam, zeker niet. Alleen dit is de regio waar ik de langste inschrijf tijd heb.

Ik sta 4 jaar ingeschreven in regio Zuid Kennemerland. 3 jaar in Utrecht. Verder ook 3,5 jaar Kop van Noord Holland. West Friesland en onlangs in Rijnland.
Zo betaal ik elk jaar een bedrag om ook maar ooit kans te maken op een sociale huurwoning.

Voor nu heb ik nog precies 4 maanden een particuliere woning, maar helaas gaat de tijd enorm snel. Dit is mijn vierde woning op tijdelijke basis, puur omdat er niks komma niks anders te vinden is.

Elke tip is altijd welkom.
Mijn zoektocht gaat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidd
Ik ben 28 dus geen jongere meer volgens WoningNet.
Ik krijg geen loting woningen aangeboden. Meestal komt dit door de leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Er zijn zat loting woningen die ook aan oudere groep gaat, in Utrecht maakt leeftijd niet uit.

Reageer elke dag op loting woningen, in amsterdam Utrecht en Kennemerland. Dan heb je nog kans dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Regio Rotterdam heeft ook veel loting.
Gouda en omgeving totaal niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Boerenlater op 03-07-2024 07:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Stom
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-06 08:17
Tsja, mijn grootmoeder heeft in de woningnet app inmiddels 16 zoekpunten en 39 punten op basis van inschrijftijd bij de (voorgangers van) Woningnet. Regio Amsterdam. Ze is nog te gezond voor urgentie.

Die komt ook vrijwel nooit in de top-5. Ook niet bij seniorenwoningen. Ze heeft in de afgelopen twee jaar 3x op 1 gestaan, maar die woningen gingen uiteindelijk naar iemand met urgentie (toevallig 3x oudere vluchtelingen, maar dat is irrelevant).

Ze woont in een jaren30 twee onder één kap (koop, hypotheekvrij), waar ze niet lang meer kan blijven zonder aanpassingen. Een hypotheek (of overbruggingshypotheek) krijgt ze wegens haar leeftijd niet meer (heb hier 3 afwijzingen liggen). Het huis heeft nodig groot onderhoud nodig, maar spaargeld is er niet.

Ze kan dus niet kopen. Ze heeft enkel AOW en een klein nabestaandenpensioen, dus particuliere huur is ook geen optie. Ze gaat gezien haar gezondheid naar verwachting nog jaren mee, dus ik kan niet zomaar iets voor haar huren met het idee 'het is maar voor een paar jaar'.

Maar: krijgt ze komende maanden vanuit de WMO een enorme buts voorzieningen in haar woning die allemaal betaald worden vanuit de gemeente: er komt een nieuwe badkamer, twee trapliften, dorpels, deuren en vloeren worden aangepast voor een rolstoel/rollator etc. Al met al is er inmiddels voor ruim 50k aan voorzieningen aangelegd/in bestelling van alleen al 2022 tot 2024. Daarnaast komt er al jaren een schoonmaakster, die wegens het oppervlakte van de woning twee uur per week extra komt - ook weer allemaal op kosten van de gemeente.

Al met al is het systeem gewoon verrot. Ze hadden al die tienduizenden euro's beter in een mogelijkheid tot een klein gelijkvloers appartement kunnen steken, daar was grootmoeders veel gelukkiger mee geweest én was er een huis van 180m2 vrijgekomen voor een jong gezin. Maar bejaardentehuizen zijn nu eenmaal afgeschaft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidd
Hey Mr. Stom,

Dat is ook een benarde situatie.

Erg veel punten. Hoe kan het zijn dat er 30 zoekpunten zijn? Het systeem ging in vanaf 16 januari 2023 en je kunt 1 punt per maand opbouwen vanaf februari 2023.

Hebben jullie over Duo wonen nagedacht?
https://www.st-soj.nl/

Zelf ben ik een voorstander voor splitsen en dus toevoegen van woningen. Dit moet dan wel volgens alle regels en vergunningen lopen natuurlijk.
Ik heb wel spaargeld, maar geen kans op een woning. Het zou voor mij zeker interessant zijn. Alleen lijkt het mij zeker niet gemakkelijk.

Achja, ik hoop dat jullie snel iets geschikts vinden voor je grootmoeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Stom
Ik heb nog even teruggekeken in haar app, ze heeft 16 zoekpunten en 39 wachtpunten. Nog steeds veel, maar we zouden dus nog wat extra zoekpunten kunnen verzamelen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Kan @Sidd niet bij de oma van @Mr. Stom gaan inwonen of zeg ik iets heel stoms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ik weet niet of ik ooit een slechtere website gezien heb :+ Super hippe voorpagina, maar nul informatie, en de enige 'wil je meer weten' trigger die erbij staat is een link naar een filmpje. Nergens op de voorpagina staat ook maar iets van concrete informatie..

Dus; wat is duo wonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Stom
Haha goeie @Boerenlater

Maar als je 85 bent ga je niet meer opeens samen op kamers of onderhuurders nemen.

Ze kan gewoon thuis wonen, want alle noodzakelijke verbouwingen worden gefinancierd vanuit de WMO. Schilderwerk en ander onderhoud kan makkelijk betaald worden (en waar niet doen wij dat zelf of betalen we met de familie).

Zodra ze niet meer thuis kan wonen zal ze een 'indicatie' krijgen, of misschien zelfs urgentie, en dan kan ze met gemak naar een woonzorgcentrum of anderszins.

Tot die tijd zit ze prima in een huis van 180m2 en zie ik mijn belastinggeld vrijwel direct terugstromen richting de toekomstige erfenis. Wat dat betreft niks te klagen. Haar buurvrouw heeft precies dezelfde situatie, dus je kunt zelfs dit hele verhaal x2 doen.

Maar moreel is het wel wrang, want het is gewoon een scheef systeem geworden. Als deze twee oudjes hier uit kunnen dan kunnen twee gezinnen met kinderen ook verhuizen, die vervolgens weer twee huisjes achterlaten waar vervolgens weer twee starters in kunnen...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18

Bob Popcorn

Plop!

Mr. Stom schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:35:
Tsja, mijn grootmoeder heeft in de woningnet app inmiddels 16 zoekpunten en 39 punten op basis van inschrijftijd bij de (voorgangers van) Woningnet. Regio Amsterdam. Ze is nog te gezond voor urgentie.

Die komt ook vrijwel nooit in de top-5. Ook niet bij seniorenwoningen. Ze heeft in de afgelopen twee jaar 3x op 1 gestaan, maar die woningen gingen uiteindelijk naar iemand met urgentie (toevallig 3x oudere vluchtelingen, maar dat is irrelevant).

Ze woont in een jaren30 twee onder één kap (koop, hypotheekvrij), waar ze niet lang meer kan blijven zonder aanpassingen. Een hypotheek (of overbruggingshypotheek) krijgt ze wegens haar leeftijd niet meer (heb hier 3 afwijzingen liggen). Het huis heeft nodig groot onderhoud nodig, maar spaargeld is er niet.

Ze kan dus niet kopen. Ze heeft enkel AOW en een klein nabestaandenpensioen, dus particuliere huur is ook geen optie. Ze gaat gezien haar gezondheid naar verwachting nog jaren mee, dus ik kan niet zomaar iets voor haar huren met het idee 'het is maar voor een paar jaar'.

Maar: krijgt ze komende maanden vanuit de WMO een enorme buts voorzieningen in haar woning die allemaal betaald worden vanuit de gemeente: er komt een nieuwe badkamer, twee trapliften, dorpels, deuren en vloeren worden aangepast voor een rolstoel/rollator etc. Al met al is er inmiddels voor ruim 50k aan voorzieningen aangelegd/in bestelling van alleen al 2022 tot 2024. Daarnaast komt er al jaren een schoonmaakster, die wegens het oppervlakte van de woning twee uur per week extra komt - ook weer allemaal op kosten van de gemeente.

Al met al is het systeem gewoon verrot. Ze hadden al die tienduizenden euro's beter in een mogelijkheid tot een klein gelijkvloers appartement kunnen steken, daar was grootmoeders veel gelukkiger mee geweest én was er een huis van 180m2 vrijgekomen voor een jong gezin. Maar bejaardentehuizen zijn nu eenmaal afgeschaft :(
Waarom is particuliere huur geen optie als je een hypotheekvrij huis onder je kont hebt? Verkoop dat ding en zit je laatste paar jaar lekker uit in een duur zorghotel? 8)7

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sidd
Terwijl de woningmarkt wordt bepaald door allerlei mensen met prachtige huizen, dreig ik dakloos te worden. Ik moet namelijk in november mijn huis uit zijn.

Niet omdat ik dat zo graag wil, maar omdat ik dat moet. Mijn huidige huurbaas vond huurprijs per maand niet voldoende, en moet me daarom lozen. Wanneer ik op kom voor mijn rechten word ik weggewerkt.
Trek je bek open, en je contract wordt gewoon niet verlengd.

Ik heb precies gedaan wat de maatschappij van me wil: ik heb het vmbo en twee mbo 4 opleidingen gedaan, ben nooit blijven zitten (want dat kost tijd=geld), en heb mijn studies nominaal (binnen de tijd) afgerond. Dit zonder studieschuld.
Ik draag mijn steentje bij aan de maatschappij door te werken in onderwijs en techniek.

Ik moet nu dus verhuizen. Veel keuze is er ook niet: sociale huur heeft oneindige wachtlijsten en uit onderzoek blijkt een uitermate klein percentage huizen naar mensen zonder voorrangsregeling te gaan. +-75% procent van de particuliere huurcontracten zijn op tijdelijke basis.
Door de stop op tijdelijke contracten heb ik nog minder mogelijkheid. Ik heb dus geen uitzicht op een andere woning en dreig dakloos te worden.

Sparen voor een eigen huis lukt niet echt: iedere twee jaar moet ik verhuizen, en de huurprijs stijgt op die manier mee met m’n salaris. En dan nog: de huizenprijzen stijgen toch sneller dan ik potentieel zou kunnen sparen.

Ik spreek niet alleen voor mezelf. Er zijn honderdduizenden mensen die op deze manier vastzitten. Niks kunnen opbouwen. En veroordeeld zijn tot het afromen van vaak wel 50% van het inkomen naar rijke meestal mannen van achterin de 50.

Is dat hoe ik ‘Samen sterker verder’ moet interpreteren? Bouwen we zo ‘samen’ een samenleving waar iedereen eerlijke kansen krijgt?

Kortom: ik begrijp het eigenlijk niet meer helemaal. Ik groeide op met het idee dat studeren en hard werken in ieder geval een goede kans gaf op een goed leven. Maar ik geloof dat ik veel beter gewoon twee huizen kan hebben en op m’n kont moet gaan zitten. Dat levert tenslotte meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmpc
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 13-06 18:08
fonsoy schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:48:
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft een woning gekregen met een bepaalde vorm van voorrang.
Zie ook; https://www.nhnieuws.nl/n...l-onmogelijk-in-amsterdam waaruit blijkt dat vorig jaar slechts 0,23% van de woningen zonder urgentie of voorrang vergeven is.
Is er echt geen regeling waar je toch misschien nog voor kunt kwalificeren?
Ik hoor van veel vrienden in Nederland dat het afschaffen van urgentie de meeste positieve impact zal hebben voor de woningmarkt. De tweede grote oplossing is het bieden van een emigratiebonus zoals men dat in de jaren '50 deed en de derde grote oplossing is wachten totdat de boomers er niet meer zijn en hun rijkdommen de belastingdienst zodanig kunnen spekken dat we jarenlang negatieve belastingen kunnen betalen.

Wellicht kan TS een tijdje naar het buitenland verhuizen? Nederlanders zijn wereldwijd erg gewild op de arbeidsmarkt.

[ Voor 5% gewijzigd door ibmpc op 10-07-2024 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-06 21:37

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Bob Popcorn schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 14:51:
Waarom is particuliere huur geen optie als je een hypotheekvrij huis onder je kont hebt? Verkoop dat ding en zit je laatste paar jaar lekker uit in een duur zorghotel? 8)7
Dan ziet @Mr. Stom z'n erfenis heel snel verdampen ;)

Maar grootmoeder is waarschijnlijk heel zuinig en zeker als er geen noodzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
@Sidd dan maar buiten de randstad gaan wonen he :)

Ooit zal je die stap moeten maken, randstad wordt te duur. Zoek een leuk huis in het oosten / zuiden/noorden van het land. Onderwijzers worden overal gezocht, dus je komt sowieso wel aan de bak.

En ja, je zult sowieso wel zon 1000 euro per maand kwijt zijn aan huur, tot je een huisje koopt. Ja, dit moet je samen met iemand doen, maar dat hoeft niet per se voor altijd je levenspartner te blijven.
Cohousing in huur of koop is gewoon oke, het idee van ik moet een eigen huis is leuk, maar niet houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-06 13:33
Ik draag mijn steentje bij aan de maatschappij door te werken in onderwijs en techniek.
Hier kun je ook voorrang voor opvragen lijkt mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Accretion schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:23:
[...]

Maar grootmoeder is waarschijnlijk heel zuinig en zeker als er geen noodzaak is.
Haha, dat is natuurlijk je reinste onzin en een van de redenen waarom er een woningnood is in dit land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Stom
Accretion schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:23:
[...]

Grootmoeder moet wel zuinig zijn, want ze heeft alleen maar AOW en een klein nabestaandenpensioen.

De erfenis gaat al omgekeerd, in die zin dat ik samen met mijn broer elke maand een paar honderd euro bijdraag aan de vaste lasten van oma en geld apart zet voor groot onderhoud. Daarnaast staan we daar wekelijks voor tuinonderhoud, boodschappen en weet ik het wat.

Al maakt ze alles op, dat scheelt me niks. Nu verkopen is geen optie, want dan moet ze 'op tijd' komen te overlijden voordat de kosten van een zorghotel de opbrengst van haar huis overstijgen - en ze dan dakloos zal worden.

En daarnaast: moet ze dan haar woning verkopen welke ze zelf met keihard werken heeft gekocht en afbetaald, vervolgens particuliere huur/zorghotel gaan betalen (tegen winst van een ander) omdat ze anders "gierig is en geen plaats maakt"? Het moet niet gekker worden. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Mr. Stom schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:13:
[...]

Grootmoeder moet wel zuinig zijn, want ze heeft alleen maar AOW en een klein nabestaandenpensioen.

De erfenis gaat al omgekeerd, in die zin dat ik samen met mijn broer elke maand een paar honderd euro bijdraag aan de vaste lasten van oma en geld apart zet voor groot onderhoud. Daarnaast staan we daar wekelijks voor tuinonderhoud, boodschappen en weet ik het wat.

Al maakt ze alles op, dat scheelt me niks. Nu verkopen is geen optie, want dan moet ze 'op tijd' komen te overlijden voordat de kosten van een zorghotel de opbrengst van haar huis overstijgen - en ze dan dakloos zal worden.

En daarnaast: moet ze dan haar woning verkopen welke ze zelf met keihard werken heeft gekocht en afbetaald, vervolgens particuliere huur/zorghotel gaan betalen (tegen winst van een ander) omdat ze anders "gierig is en geen plaats maakt"? Het moet niet gekker worden. 8)7 8)7 8)7
Je oma woont in de regio Amsterdam in een jaren '30 2-onder-1-kapper. Zo'n huis levert gauw 800k op in beroerde staat, en dan schat ik het nog laag in. Weet je hoe lang je kan wonen voor 800k? Als dat een probleem wordt is ze dus helemaal zo oud nog niet :D Je doet net alsof je oma een probleem heeft, terwijl ze op een enorme zak geld zit. Dit is echt een non-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

99ruud99 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:38:
@Sidd dan maar buiten de randstad gaan wonen he :)

Ooit zal je die stap moeten maken, randstad wordt te duur. Zoek een leuk huis in het oosten / zuiden/noorden van het land. Onderwijzers worden overal gezocht, dus je komt sowieso wel aan de bak.

En ja, je zult sowieso wel zon 1000 euro per maand kwijt zijn aan huur, tot je een huisje koopt. Ja, dit moet je samen met iemand doen, maar dat hoeft niet per se voor altijd je levenspartner te blijven.
Cohousing in huur of koop is gewoon oke, het idee van ik moet een eigen huis is leuk, maar niet houdbaar.
1000 euro huur tot je een huisje koopt. Een hypotheek van 275000 is al 1000 euro netto per maand op het moment (gemiddeld) en voor 275000 koop je tegenwoordig een krot aangezien je 25 tot 75 duizend (minimaal) moet overbieden.
En dan hebben we het bedrag voor onderhoud (die je dus met huur niet hebt) die je per maand moet wegzetten nog niet meegenomen. (250 euro per maand is gemiddeld heb ik begrepen)

Had ik al gezegd dat je dan al wel een bruto inkomen moet hebben van meer dan 65000 euro?
Zonder enige vorm van schuld oid?

Dat is best een hoog salaris voor iemand onder de 35.

Zelfs samen met iemand (huis is dan groter, dus duurder) is het een lastige situatie.

[ Voor 9% gewijzigd door OMD op 10-07-2024 13:44 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Stom
Bob Popcorn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:31:
[...]

Je oma woont in de regio Amsterdam in een jaren '30 2-onder-1-kapper. Zo'n huis levert gauw 800k op in beroerde staat, en dan schat ik het nog laag in. Weet je hoe lang je kan wonen voor 800k? Als dat een probleem wordt is ze dus helemaal zo oud nog niet :D Je doet net alsof je oma een probleem heeft, terwijl ze op een enorme zak geld zit. Dit is echt een non-issue.
Ik doe helemaal niet alsof oma een probleem heeft. Oma zit prima en hoeft niet weg. Het zou gewoon een goedkopere optie zijn dan via de WMO al die voorzieningen aanleggen.

Het gaat in dit topic om de onmogelijkheid om een een woning te krijgen via WoningNet Amsterdam. Dat lukt oma niet, maar ook TS en vele anderen niet.

Dat oma dan tot gierigerd wordt bestempeld omdat ze blijft wonen in haar eigen gekochte huis en niet overgaat tot verkoop en het spekken van een commerciële verhuurder vind ik dan echt een schrikbarende conclusie :X

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Stom op 10-07-2024 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-06 21:37

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Mr. Stom schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 13:47:
[...]
Dat oma dan tot gierigerd wordt bestempeld omdat ze blijft wonen in haar eigen gekochte huis en niet overgaat tot verkoop en het spekken van een commerciële verhuurder vind ik dan echt een schrikbarende conclusie :X
Nee, gierig heb ik d'r niet genoemd.

De oma van de vriendin is ook 'zuinig', de oorlog nog meegemaakt.
Die kun je echt niet wijs maken dat ze beter het huis kunt verkopen om dan voor >~€1.000,- per maand iets te huren.

En terecht ook, financieel is dat gewoon niet interessant.

Het huis verkopen om iets kleiners te kopen, is een optie, maar zo lang ze daar nog kan wonen, wil ze daar waarschijnlijk ook wel blijven wonen.

En zoals je zegt, dat is hun eigen keuze/goed recht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tajada
  • Laatst online: 09-08-2024
Na 14 jaar in WoningNet hadden ze vandaag (31.08.2024) alleen parkeerplaatsen en garages voor mij in de aanbieding. Tja, en geen garantie dat ik nummer 1 zou worden, zou je geneigd zijn te scoren. Maar wat als ik toch nummer 1 ben? Als ik die niet neem, zetten ze mijn puntenteller op nul (dat zou mijn tweede puntenverzamelende zonde zijn). Als er een houten kennel, ketting en halsband bij zouden zitten, zou ik misschien in de verleiding komen voor een parkeerplaats dicht bij de green. How! Ik wilde een review geven (voor de werking van de WoningNet site, het puntensysteem en misinformatie) en kwam hier terecht.
Ik heb een paar veranderingen meegemaakt in de look-and-feel van de site. Waar we nu allemaal een jaarlijkse bijdrage voor betalen is het toppunt van spot. Met het volk en de wet. Het wijzigen van de bepalingen van het contract dat is afgesloten zonder medeweten en instemming van de klant en zo'n contract dat alles, maar aan één kant van de afspraak geeft (de WET? !!!!). Niemand heeft ons gedwongen. We hadden ons abonnement en onze hoop kunnen opgeven: met 9 jaar, met 14 jaar, met 39 jaar .... WoningNet accepteerde inschrijvers uit andere regio's en gaf hen inschrijvingsjaren. Financieel slim! Want de flats kwamen niet aan. Andersom werkt het niet. Als je zo'n corporatie kent die mij krediet geeft voor die 14 jaar, dan maak ik een plek vrij in en rond Ams, laat ik de € 8 van dit jaar staan en ontwaak ik uit een zieke droom.
1.000.000 goedgelovige mensen voor € 8 per jaar gedurende 14 jaar+ X.000.000 voor € 60 inschrijfgeld gedurende 39 jaar = *O* (tel je mee?). En ze kunnen zich geen professionele website-ontwikkelaar, grafisch ontwerper, advocaat en tekstschrijver veroorloven En dat schrijf je nog steeds in anderen te registreren? Ik zit nog steeds in drie. Ik denk dat het een familiebedrijf is. Het is zelfs een tweeling.
}:O
Vergeef me, ik spreek niet zo goed Nederlands
Pagina: 1