Hallo allemaal, mijn opa heeft nu een Samsung Galaxy A21s, en steeds zegt hij dat het een enorm traag toestel wordt (mijn opa is totaal geen zware gebruiker). Daarom heb ik hem aangeraden een andere telefoon aan te schaffen omdat we al vaak dingen hebben geprobeerd. Mijn opa heeft aan mij gevraagd dit te regelen. Ik zit zelf te denken aan een (refurbished) S22 of S23fe, het verschil is daarin volgensmij erg klein?
Ik zoek een
-Samsung toestel uit de S-serie die nog erg lang mee gaat, maar niet erg duur is (geen S24 Ultra oid).
Wat is je budget?
Ik heb het met hem niet gehad over een budget, maar ik heb wel gezegd dat 300-400 euro moet lukken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, bellen, foto’s maken. Geen Facebook, wel wat kleine spelletjes, nieuws.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een Samsung S-model. Zelf kijk ik naar een S22 of S23FE, maar kan niet echt grote verschillen vinden tussen die twee. Misschien een S24 als dat écht veel toekomstbestendiger is?
Welke vragen heb je hier nog over?
Mocht ik iets belangrijks vergeten zijn, laat het me dan weten aub
Ik zoek een
-Samsung toestel uit de S-serie die nog erg lang mee gaat, maar niet erg duur is (geen S24 Ultra oid).
Wat is je budget?
Ik heb het met hem niet gehad over een budget, maar ik heb wel gezegd dat 300-400 euro moet lukken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, bellen, foto’s maken. Geen Facebook, wel wat kleine spelletjes, nieuws.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een Samsung S-model. Zelf kijk ik naar een S22 of S23FE, maar kan niet echt grote verschillen vinden tussen die twee. Misschien een S24 als dat écht veel toekomstbestendiger is?
Welke vragen heb je hier nog over?
Mocht ik iets belangrijks vergeten zijn, laat het me dan weten aub