Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Ik geloof dat de URL van de oorspronkelijke webpagina wordt getoond. Het gaat in ieder geval om de webpagina die wordt getoond als Tweakers down is.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik was bezig met een post in een forum.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Geen foutmeldingspagina.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:fill(white):strip_exif()/f/image/xK17mJxmRTtFF5tZivBVmkPJ.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Desktop-pc met Windows 11 en Microsoft Edge.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zitten een paar taalfouten in de foutmeldingspagina 'Tweakers is down'. Geen idee of taalfouten ook tot stoute bugs worden gerekend, maar schop een modje leek me niet het juiste forum en geachte redactie al helemaal niet.
Ik geloof dat de URL van de oorspronkelijke webpagina wordt getoond. Het gaat in ieder geval om de webpagina die wordt getoond als Tweakers down is.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik was bezig met een post in een forum.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Geen foutmeldingspagina.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:fill(white):strip_exif()/f/image/xK17mJxmRTtFF5tZivBVmkPJ.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Desktop-pc met Windows 11 en Microsoft Edge.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zitten een paar taalfouten in de foutmeldingspagina 'Tweakers is down'. Geen idee of taalfouten ook tot stoute bugs worden gerekend, maar schop een modje leek me niet het juiste forum en geachte redactie al helemaal niet.
mede-tweakers → medetweakers (geen idee of hier dezelfde regels worden gehanteerd als de Tweakers-redactie gebruikt, maar koppeltekens worden door de redactie alleen in bepaalde specifieke gevallen gebruikt en voor de rest wordt het principe gehanteerd dat een koppelteken noodzakelijk moet zijn, wat hier niet het geval is, want het gaat hier om tweakers, niet Tweakers, dus het is een soortnaam [de bezoekers van Tweakers] en niet een eigennaam [met een hoofdletter])Praat met je mede-tweakers op onze [Discord](https://discord.gg/tweakers)
Tweakers video's → Tweakers-video's (het gaat hier om een samenstelling, dus een spatie is incorrect; aan elkaar geschreven was correct geweest, maar dit is zo'n specifiek geval waarbij de Tweakers-redactie ervoor kiest om een koppelteken te schrijven in samenstellingen bestaande uit een eigennaam en een zelfstandig naamwoord)Bekijk wat Tweakers video's op YouTube