Geen toegang tot vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrydegraaf
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 14-01 09:02
Goedemiddag allen!

Ik weet niet of ik op het juiste topic zit, maar ik ga toch een gokje wagen. Ik log na een tijdje weer in en ik wil een leuke 2e handse iPhone uitzoeken via tweakers.

Nu kreeg ik de melding gezien ik mijn account erg weinig gebruik dat mijn IP adres geblokkeerd is. Nu krijg ik wanneer ik verzoeken indien bij tweakers foutmelding dat de e-mails niet geleverd kunnen worden.

Ik zie niet dat ik via andere manieren contact kan opnemen? Hoe kan ik dit opheffen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenie3000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:40
Dit kan voorkomen als je probeert te reageren via een mobiel netwerk. Krijg je deze melding ook als je met je wifi netwerk verbonden bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Jeffrydegraaf schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:45:
Nu krijg ik wanneer ik verzoeken indien bij tweakers foutmelding dat de e-mails niet geleverd kunnen worden.
Waar mail je naar toe dan?

Wat @svenie3000 zegt klopt. Gebruik maken van een vaste verbinding (al dan niet via WiFi) zal je probleem allicht oplossen heeft je probleem opgelost zo te zien :+

Blijft mijn initiële vraag wel staan: waar heb je naar toe gemailed?

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 06-07-2024 15:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij