Wisseling van de wacht in Cryptocurrencies

Pagina: 1
Acties:
  • 1.588 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Zoals jullie in Een nieuwe Toreador voor Cryptocurrencies kunnen lezen, hebben we een nieuwe aanwinst in Cryptocurrencies, en hij heet @tomtom901! Hij zal hier in het vervolg de boel in goede banen komen leiden.

Gefeliciteerd met je rode kleurtje en nieuwe knopjes, @tomtom901 *O*

En daarmee neem ik ook meteen afscheid als moderator van CC. Het is alweer ruim 10 jaar geleden dat ik voor het eerst van me liet horen in het bitcoin topic van weleer. In de hype van 2013 werd al snel duidelijk dat er meer vraag was naar crypto-gerelateerde topics, en dus werd begin 2014 het themaforum Cryptocurrencies geopend, waar ik samen met @rickiii aantrad als moderator.

Tijdens de opvolgende bear market van 2015 werd het themaforum weer opgedoekt door gebrek aan interesse, maar uiteraard leefde het in 2017 weer op om in 2018 opnieuw een themaforum te openen, waar ik toen nog samen met @Grotman en @janvanduschoten wederom moderator was. Dit keer bleek deze ook in de opvolgende bear market populair genoeg om eigen forum te blijven rechtvaardigen, en dat is het forum waarin jullie op dit moment dit bericht lezen :). Het labeltje "themaforum" verdween, @Taro kwam erbij als moderator en de rest is geschiedenis.

De afgelopen jaren is mijn affiniteit met het forum echter afgenomen, en de vele nieuwe bezoekers zullen mij waarschijnlijk alleen kennen als die irritante moderator die af en toe die blauwe * knip * berichtjes in posts plaatst :P. En dat betekent dat het tijd is voor mij om een stapje terug te doen. Ik heb hier een gezellige tijd gehad in vervlogen jaren en erg genoten van zowel de technische discussies als het slap geouwehoer.

Ik wens @tomtom901 veel succes met zijn nieuwe functie. Moge de candles groen zijn, de PnL's positief en de trend naar rechtsboven. En Craig is niet Satoshi.

Tabee :w

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bedankt voor je jarenlange inzet en bijdrage @.oisyn d:)b

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Dit topic is gesloten.