Je kunt de dropdown naast de 'nieuw topic' knop wijzigen om meer te zien. Er wordt niet zoveel gepost blijkbaar. Er zijn inderdaad gisteren reacties geplaatst, maar die zijn allemaal langer dan 24 uur geleden. Volgens mij is het gewoon correct. Wellicht dat de default value voor dit topic omhoog zou kunnen naar 2 dagen, maar dat moet geimplementeerd worden en ik weet niet of dat een feature is die hoog op de prioriteitenlijst komt
Is wel erg kort. De meeste staan op 7 dagen of 14 dagen.
Zou verwachten dat Android smartphones en tablets net zo lang zou staan als iPhones, iPads en Apple Watch
Zou verwachten dat Android smartphones en tablets net zo lang zou staan als iPhones, iPads en Apple Watch
Zoals @corporalnl aangeeft staat die tijd bij andere topics al wel hoger. Het is gewoon een instelling.Zenomyscus schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:12:
Je kunt de dropdown naast de 'nieuw topic' knop wijzigen om meer te zien. Er wordt niet zoveel gepost blijkbaar. Er zijn inderdaad gisteren reacties geplaatst, maar die zijn allemaal langer dan 24 uur geleden. Volgens mij is het gewoon correct. Wellicht dat de default value voor dit topic omhoog zou kunnen naar 2 dagen, maar dat moet geimplementeerd worden en ik weet niet of dat een feature is die hoog op de prioriteitenlijst komt
Uiteraard zou er in een .Plan over andere oplossingen nagedacht kunnen worden, zoals een paginering van 30 items, of een combinatie, laatste x dagen en bij minder posts aanvullen tot y nummer aan items.
Maar nu staat er erg weinig met 1 dag geschiedenis.
Het valt me nu pas op dat het instelbaar is. In dat geval ben ik het helemaal met je eens.swhnld schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:45:
[...]
Zoals @corporalnl aangeeft staat die tijd bij andere topics al wel hoger. Het is gewoon een instelling.
Uiteraard zou er in een .Plan over andere oplossingen nagedacht kunnen worden, zoals een paginering van 30 items, of een combinatie, laatste x dagen en bij minder posts aanvullen tot y nummer aan items.
Maar nu staat er erg weinig met 1 dag geschiedenis.
@RoD kan wel regelen dat die instelling wordt aangepast.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zo, we zijn aardig afgezakt sinds de oprichting van het Android-forum 
@Dirk wil mij vast wel even uitleggen hoe dit ook alweer moet

@Dirk wil mij vast wel even uitleggen hoe dit ook alweer moet

Je moet het regelen, niet zelf doen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik heb er 14 dagen van gemaakt, dus nu is het gelijk getrokken met iPhones, iPads en Apple Watch
[ Voor 15% gewijzigd door XWB op 02-07-2024 10:13 ]
Pagina: 1